Remove ads with Gold »
Parisuhde ja intti Kertokaa miten teidän parisuhteille kävi intissä.
31 replies by 26 users
Monimutkaisia asioita
Pantiin enemmän
Ei intti mut kadis. Koht py valmistuu, ja hyvin menny. Ei helppoo mut en vaihtais

1 mo

Ei intti mut kadis. Koht py valmistuu, ja hyvin menny. Ei helppoo mut en vaihtais
Oletko valmis muuttamaan äijän perässä ympäri maata
00:02
Ihan aito riski upseerin urakiertoa ajatellen. Onko se kivaa muuttaa Helsingistä Rovaniemelle ja muutaman vuoden päästä takaisin kun mies siirtyy eri tehtäviin.
Esiupseerikurssin jättää viimeiseksi ja kieltäytyy tehtävistä ja saa olla missä on.

1 mo

Ihan aito riski upseerin urakiertoa ajatellen. Onko se kivaa muuttaa Helsingistä Rovaniemelle ja muutaman vuoden päästä takaisin kun mies siirtyy eri tehtäviin.
Hyppäs "kaverin josta mun ei tarvi murehtia" matkaan just alokaskauden päädyttyä. Oli kivat 210 aamua sen jälkeen. N=H

1 mo

Esiupseerikurssin jättää viimeiseksi ja kieltäytyy tehtävistä ja saa olla missä on.
Huutista! Ei tehtäväänmääräyksistä voi kieltäytyä. Sinne mennään mihin käsketään, halusi tai ei. Ainoa vaihtoehto välttää uudet tehtävät on ottaa loparit. Sama koskee myös virkaurakursseja, ei niistä voi kieltäytyä ja hyvin painavin perustein esim. EUK:a voi hiukan lykätä, mutta ei kovin pitkään. Niin se vaan menee, upseeri kiertää pitkin maata ja nyt Natomaan upseerina kiertää jatkossa myös maailmaa Nato-esikunnissa. Jos se käytännössä pakollinen MAAVE-tehtävä Mikkelissä on ollut joillekin hirveä peikko, niin jatkossa MAAVE ja Mikkeli saattaa olla lähes mukavin vaihtoehto heille joita ei muutot tehtäväkierron mukaan kiinnosta kun Nato-tehtävät tulee mukaan tehtäväkiertoon.
Sain lukuisia uusia poikaystäviä Dragsvikissä.

1 mo

Oletko valmis muuttamaan äijän perässä ympäri maata
Joo oon. Asunto hommattu jo. Mulla onneks työ et löydän töitä mistä vaan
Aloin seurustella vaimon kanssa kun tj huiteli 250 hujakoilla ja nyt ollaan oltu yli kuusi vuotta yhdessä.
Jos parisuhde ei kestä armeijaa niin ei se kestäisi muutenkaan pitkään.
Selvittiin kaksi koronainttiä, oma ja sitten tyttöystävän. Ja sitten petti ihan siviilissä.
Mietityttää kans suhteen kestäminen, kun oon vasta päässy parisuhteeseen ja inttiin lähtö kuun päästä

25 d

Mietityttää kans suhteen kestäminen, kun oon vasta päässy parisuhteeseen ja inttiin lähtö kuun päästä
Kyllä sieltä varmasti mukavia kundeja löytyy jos muija päättääkin pettää :)
Remove ads with Gold »
En seurustellut intin aikana

25 d

Kyllä sieltä varmasti mukavia kundeja löytyy jos muija päättääkin pettää :)
Ainakin tähän saakka on kestäny suhde vaikka asutaanki pienen etäisyyden päässä toisistamme. Mee vaan sinä puppelipoju iskemään inttijätkiä lomilla nii mää käyn pillut läpi
Aikonaan pistin eukon poikkee ennen kuin suoritin palvelukseni, olipa vaa helppoa ku ei tarvinu murehtia ja märehtiä. Mutta monimutkainen asiahan se on.

25 d

Ainakin tähän saakka on kestäny suhde vaikka asutaanki pienen etäisyyden päässä toisistamme. Mee vaan sinä puppelipoju iskemään inttijätkiä lomilla nii mää käyn pillut läpi
Se on sitten vähän eri asia kun olet siellä intissä viikon metsäleirillä etkä kerkeä muijalle vastaamaan viesteihin, nopeasti se sitten jonkun toisen löytää. Varsin yleinen tarina, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Päättyi ja uus alkoi
Löysin intistä poikaystävän. Tyttöystävän jätin tän takia

25 d

Se on sitten vähän eri asia kun olet siellä intissä viikon metsäleirillä etkä kerkeä muijalle vastaamaan viesteihin, nopeasti se sitten jonkun toisen löytää. Varsin yleinen tarina, mutta eihän sitä koskaan tiedä
Niih täytyy toivoa että sugde kestää tai jos tulee ero niin että musta tulee pillukeisari

28 d

Selvittiin kaksi koronainttiä, oma ja sitten tyttöystävän. Ja sitten petti ihan siviilissä.
Tää miinus muijan intti

1 mo

Ei intti mut kadis. Koht py valmistuu, ja hyvin menny. Ei helppoo mut en vaihtais
Kuulostaa aika homolle
Vähä jännittää mitä suhteelle käy kun kuukauden päästä lähtö parolaan, onneksi on etäsuhde niin ei vaikuta hirveästi yhdessäolon määrään sillä muutenkin keretään näkemään ehkä kaksi kertaa kuukaudessa
>Kertokaa miten teidän parisuhteille kävi intissä. Oma parisuhde pärjäs ihan hyvin. RUK:iin pääsi. Nykyään res. Vänrikki siis. Kaverin parisuhde hajosi jo parin viikon jälkeen ja lähti sivariin.
Petti, jätti.
Nykyinen vaimo (silloin vielä ty) hoiti vastasyntynyttä esikoista sen aikaa, oli hyvä kun tuli valtiolta sotilasavustukset ja muut sen takia.
Pölli rahat ja luuli, etten huomaisi kun tulen kotiin.
loppu kahteen otteeseen, sillon ku ite menin inttiin ja sillon ku muija meni inttii.
Remove ads with Gold »
Ei mitenkään. Kesti sen 240 vrk. Tyttöystävällä oli vielä abi-vuos lukiossa ja luonnollisesti abi-risteilyt (ja muut abi bileet). Olin kyllä ihan sydän syrjällään sen risteilyviikonlopun, kun kaikenlisäks komppanian ValO-vuoro osui tohon kohtaan. Turhaan kuitenkin. Toki yks kaveri suhde menikin sit poikki, kun selvisi, että kaveri oli yrittänyt iskeä tyttistä mun poissa ollessa ja selittänyt, että ei tarvii kertoa kenellekään ja lähetelle sille yhtä ja toista viestiä. Mutta siis, summa summarun, hyvät suhteet kyllä kestää ton.

Please log in or create an account to post on this board.

31 replies by 26 users
Remove ads with Gold »