Remove ads with Gold »
Naiset samassa tuvassa, kertokaa tarinoita Mitä kaikkea on tullut vastaan teillä, joilla pillu on tuvassa haissut? Kertokaa tarinoita.
5 replies by 4 users
pelottaako sekatupa neitsyttä tulevaa alokasta

8 d

pelottaako sekatupa neitsyttä tulevaa alokasta
Olen jo ykä ja intistä aikaa 15 vuotta. Mun aikana naiset oli omassa tuvassaan eikä pillu haissut miesten tuvissa. Korkeintaan paska haisi.
00:18

8 d

Olen jo ykä ja intistä aikaa 15 vuotta. Mun aikana naiset oli omassa tuvassaan eikä pillu haissut miesten tuvissa. Korkeintaan paska haisi.
no ei kai siinä ole kuin kaksi muuttujaa siinä tuvassa. onko nainen vain elämysmatkalla vai menossa johtajakoulutukseen jne. ja onko ne tuvan pojat kuinka hervottomia hormonikasoja, alkavatko toisilleen esittämään jne. tai että sattuuko sinne joku naisvihaaja hikky joka on ihan paskat housussa
Samassa menee kuin miehet. Ei sinäänsä mitään eroa. Ehkä enemmän ääripäitä siinä mielessä että toinen saattaa olla yli positiivinen kaikkeen mikä saattaa alkaa jo vituttaa kun toista ei kiinnosta mikään ja on enemmän taakkana. Tietenkin vain oma kokemus. Mutta pääasiassa kaikki aina käyttäynyt asiallisesti ja sukupuolilla ei paljoonkaan merkitystä.
Naiset pitäisi sukupuolena laittaa samalle viivalle kuin miehet. Ei mitään helvetin vapaaehtoista, vaan pakollista kaikille. Nyt muutama nainen on ottamassa rusinoita pullasta.

Please log in or create an account to post on this board.

5 replies by 4 users
Remove ads with Gold »