Remove ads with Gold »
Paras huume flunssaan? Panacod ei ole huono, Tramal tahtoo kusilukottaa, kun pitäisi juoda paljom.
16 replies by 9 users
Piri
budi on oikeesti aika hyvä
Kokkeli ja vahvat opiaatit
Opioidit ja stimut. Jos oikeasti ihan vaan flunssaa täytyy hoitaa niin apteekista Recipectiä, sekin vaan kallistunut sen verran, että tulee melkein halvemmaksi ostaa kadulta levy panacodeja.
Lyrica

9 d

Piri
Tää, toimii koronaan myös ihan vitun tykisti
Kusilukottaa? Kerro lisää tästä

7 d

Kusilukottaa? Kerro lisää tästä
Siis virtsaaminen on vaikeaa.

7 d

Siis virtsaaminen on vaikeaa.
No joo tajusin kyllä mutta miten voi kusettaa jos ei kuseta. No kai se on vähän kuin ujopissa ilman ujostelua

7 d

No joo tajusin kyllä mutta miten voi kusettaa jos ei kuseta. No kai se on vähän kuin ujopissa ilman ujostelua
Tuntuu, että pitäisi tyhjentää rakko. Ilmenee joskus lisääntyvänä päänsärkynä, etenkin jos eturauhanen kylmettynyt. Itse olen yrittänyt virtsata puolikin tuntia, ennen kuin rakko tyhjenee. Pahimmassa tapauksessa pitää virtsa katetroida.

7 d

No joo tajusin kyllä mutta miten voi kusettaa jos ei kuseta. No kai se on vähän kuin ujopissa ilman ujostelua
Et selkeästi ole koskaan kokenut virtsaumpea aka kusilukkoa. On vittumainen tunne, kun pitäis rakko tyhjentää, mutta sieltä ei tule mitään vaikka kuinka pinnistää.

7 d

Et selkeästi ole koskaan kokenut virtsaumpea aka kusilukkoa. On vittumainen tunne, kun pitäis rakko tyhjentää, mutta sieltä ei tule mitään vaikka kuinka pinnistää.
No itse asiassa saattaa olla että mulla on ollut tämä joskus tietämättä ja siksi tartuin tähän juttuun. Ehkä vähän esitinkin tyhmempää jotta kuulisin kokemuksista. Kerronpa oman tarinani. Olin lapsena nukutettuna nielurisan leikkauksessa. Vietin aikani normaalisti osastolla leikkauksen jälkeen. Kotiinlähtöä jo suunniteltiin. Lähtöselvityksessä lipevä hoitotäti kysyi oonko käyny pissalla leikkauksen jälkeen. Mietin ääneen että en kyllä ole käyny. Tästä hoitaja innostui kertomaan pienelle nyymille että: jos et varmuudella ole käynyt virtsaamassa leikkauksen jälkeen, meidän täytyy työntää pippeliin letku ja tyhjentää virtsarakko. Tästä hieman hätääntyneenä suostuin kehotuksesta käydä vielä kokeileen josko sitä lirtsaa alkas tuleen ilman operaatiota. Tämä kokeilu suoritettiin siten että edellä mainittu creepy täti jäi huoneeseen odottamaan. Meikä pinnisti, eikä mitään tule. Mietin että mua kyllä kusettaa mutta pelottaa tuo katetrointi intoinen hullu samassa tilassa. Kusta ei tule ja pelottaa, on pakko sortua kusetukseen. Sanoin hoitsulle että pissa tuli. Pääsin pian lähteen. Kotimatkalla asia pyöri mielessä, mutta en uskaltanut puhua tästä isällekään koska pelkäsin että hän tekee U-käännöksen. Olin myös aika varma että kusi kyllä tulee kun pääsen kotiin. Paine alkoi olla jo aika moinen rakossa ja päässä, koska asia vaivasi. Ensimmäisenä nopein askelin vessaan kokeileen mitä tapahtuu. Ja niinhän se kusi alkoi suihkuta kovalla paineellaa turvalliseen kodin pyttyyn. Oi sitä helpotuksen tunnetta. Kaikki johtui vain siitä ujostuksesta mietin. Nyt aikuisiällä miettinyt että oliko minulla ehkä kuitenkin jokin lääketieteellinen tila päällä.
Heittämällä kotatee + budi jos oikein haluaa lötköksi, köllöttelee vaan pumpulissa muutaman päivän :3

7 d

No joo tajusin kyllä mutta miten voi kusettaa jos ei kuseta. No kai se on vähän kuin ujopissa ilman ujostelua
Opioidien kusilukko voi olla todella vittumainen.

7 d

Tuntuu, että pitäisi tyhjentää rakko. Ilmenee joskus lisääntyvänä päänsärkynä, etenkin jos eturauhanen kylmettynyt. Itse olen yrittänyt virtsata puolikin tuntia, ennen kuin rakko tyhjenee. Pahimmassa tapauksessa
Täähän se, itselleni tuli todella paha ja päivystyksessä oli helvetisti porukkaa. Onneksi hälynappi jos on halvaus oireita tai sydäri, kattoivat vähän kieroon hetken ennen kuin tajusivat miten paha tilanne. Katetroivat melkein litran. Ja perhana se tuntuu vielä seuraavana päivänä ikävältä.

7 d

No itse asiassa saattaa olla että mulla on ollut tämä joskus tietämättä ja siksi tartuin tähän juttuun. Ehkä vähän esitinkin tyhmempää jotta kuulisin kokemuksista. Kerronpa oman tarinani. Olin lapsena nukutettu
>Kaikki johtui vain siitä ujostuksesta mietin. Nyt aikuisiällä miettinyt että oliko minulla ehkä kuitenkin jokin lääketieteellinen tila päällä. Se on oman kokemuksen mukaan molemmat, esim. lääke aiheuttaa alkuperäisen virtsaummen ja sitten tulee psykologinen umpi kun alkaa ahdistamaan sitä pissaamista. Itse kun olin sairaalassa niin piti katetroida useita kertoja sen jälkeen kun kestokatetri otettiin pois. Ongelmana oli opiaatit ja niistä ei voitu tinkiä sitten yhtään. Onneksi sitten lopulta sain rennon fiiliksen kun kusin lavuaariin, ihan kaikki asennot kokeilin mutta jotenkin kylmä porsliini veitikkaa vasten naksautti jonkun esteen :D Vähän outo ja pesin ja desinfioin kyllä huolella.
Remove ads with Gold »

6 d

Heittämällä kotatee + budi jos oikein haluaa lötköksi, köllöttelee vaan pumpulissa muutaman päivän :3
Kun pitäisi olla myös perheen kanssa järki päässä : D

Please log in or create an account to post on this board.

16 replies by 9 users
Remove ads with Gold »