Remove ads with Gold »
Onko wörtti vai ostanko jonkun halvemman?
17 replies by 10 users
Wörrti mihin? Kaipa kevyttä puikotusta halvallakin tekee

1 mo

Wörrti mihin? Kaipa kevyttä puikotusta halvallakin tekee
No vaikka hitsaukseen? Auroja, lanoja ja linkoja pitää aina sillointällöin korjailla.

1 mo

No vaikka hitsaukseen? Auroja, lanoja ja linkoja pitää aina sillointällöin korjailla.
Niin minkä paskusta tavaraa millasia virtoja. 160a nimelisesti kykysellä esabilla oon ite pärjänny maataloustyökaluissain. taitaa syöttää vaan vajaa 140 todellisuudessa mutuna. 90..120a onkohan tuo nyt 2.5 puikolla, halpakin pystyy helposti, kuhan ei ole laitteen maximin kulmilla.

1 mo

Niin minkä paskusta tavaraa millasia virtoja. 160a nimelisesti kykysellä esabilla oon ite pärjänny maataloustyökaluissain. taitaa syöttää vaan vajaa 140 todellisuudessa mutuna. 90..120a onkohan tuo nyt 2.5 puiko
Kakspuokkia ja kolmepiikkiä pääasiassa. Luulis tuon tuolle isommallekin riittävän.

1 mo

Kakspuokkia ja kolmepiikkiä pääasiassa. Luulis tuon tuolle isommallekin riittävän.
En ole varma, mutta luulen pienellä lisäpanostuksella saisit yhdistelmäkoneen jos sellasella mitäön teet. Melko hintavahan tuo kemppi puikottajaksi, toki kevyenä koneena varmaan luotettavanpi virransyöttökyky

1 mo

En ole varma, mutta luulen pienellä lisäpanostuksella saisit yhdistelmäkoneen jos sellasella mitäön teet. Melko hintavahan tuo kemppi puikottajaksi, toki kevyenä koneena varmaan luotettavanpi virransyöttökyky
>yhdistelmäkoneen Minkä?

1 mo

>yhdistelmäkoneen Minkä?
https://www.puuilo.fi/timco-yhdistelmahitsauskone-plasmaleikkuri-mma200ptmig Jotaki tuonmoista. En juuri tuota suoraan suosittele kuitenkaan kun ei ole kokemusta noista kiinalaisista.
Jos on paljon käyttöä niin on wörtti. Sytyttää puikon paremmin kuin halpiskoneet ja kestää. Sitten taas toisaalta joku vastaavan tehoinen Telwin on myös ihan OK kunhan vaihtaa paremmat kaapelit. Näyttäis muuten olevan Industriacenterillä tarjouksessa, tuohon hintaan itse ostaisin Kempin kun eroa Telwiniin vaan pari sataa. https://webshop.industriacenter.fi/product/1069/kemppi-minarc-150-puikkohitsauskone

1 mo

https://www.puuilo.fi/timco-yhdistelmahitsauskone-plasmaleikkuri-mma200ptmig Jotaki tuonmoista. En juuri tuota suoraan suosittele kuitenkaan kun ei ole kokemusta noista kiinalaisista.
No tuopa on uutta, pistetäänpä harkintaan

1 mo

Jos on paljon käyttöä niin on wörtti. Sytyttää puikon paremmin kuin halpiskoneet ja kestää. Sitten taas toisaalta joku vastaavan tehoinen Telwin on myös ihan OK kunhan vaihtaa paremmat kaapelit. Näyttäis muuten o
Käyttöä säännöllisen epäsäännöllisesti, sillä mietin Kemppiä koska tunnettu merkki, huolto (ilmeisesti) toimii ja olen muutenkin tottunut ostamaan "parasta" ettei tartte kahta ostaa. Vanha konekin Kemppi mutta vanha ja noissa inverttereissä kiinnostaa keveys/liikuteltavuus. Nuo ominaisuudet (sytytys yms.) lähinnä juurikin painaa vaakakupissa melkoisen paljon.

1 mo

No tuopa on uutta, pistetäänpä harkintaan Käyttöä säännöllisen epäsäännöllisesti, sillä mietin Kemppiä koska tunnettu merkki, huolto (ilmeisesti) toimii ja olen muutenkin tottunut ostamaan "parasta" ette
Sanoisin että osta vaan se Kemppi kun tuohon hintaan saa.
Remove ads with Gold »
En oo hetkeäkään katunut tuon Kempin ostamista. Takana olikin parit muuntajat ja yks kiinalainen invertteri. En ole 3.25 paksumpaa kokeillut hitsata mutta ainakin tuo sulaa mainiosti. Oon jopa auton pohjan hitsannu tuolla

1 mo

No tuopa on uutta, pistetäänpä harkintaan Käyttöä säännöllisen epäsäännöllisesti, sillä mietin Kemppiä koska tunnettu merkki, huolto (ilmeisesti) toimii ja olen muutenkin tottunut ostamaan "parasta" ette
Jos haluat halvemmalla päästä osta käytettynä kemppi tai wallius Tai sitten uusipuikko kone

1 mo

Jos haluat halvemmalla päästä osta käytettynä kemppi tai wallius Tai sitten uusipuikko kone
Ääni tälle käytetylle. Mieluummin torista kemppi ku joku puuilon "halpa" uusi.
Kemppilääsen Minarg mig Evo 200 on ainakin hyvä kampe ja helppo käyttää.
Pelkkään pika testiin ei pidä luottaa. Koneille ilmoitetaan paloaikasuhde, joka kertoo, millaista tahtia voi hitsata koneen ylikuumenematta.
Eikö noihin pikku-Kemppeihin saanut kanssa TIG-polttimen ihan kohtuuhintaan ostettua? Plasma/hitsi-linkkuveitset jättäisin kyllä väliin.
osta vastaava esabbi, kaikenkaikkiaan vaan parempi kone ja halvempikin.

Please log in or create an account to post on this board.

17 replies by 10 users
Remove ads with Gold »