Ylilauta

Ylilauta

18352 users online
4081 posts per hour
Remove ads with a Gold account »
Huutista kyllä duunariperheille, jotka ovat säästäneet vuoden ja varmaan ottanut lainaakin 4x normaalia kalliimpiin lentolippuihin, 5x normaalia kalliimpiin hotelleihin ja perkeleen kalliisiin lätkämatsilippuihin päästäkseen määkimään jäähalliin ja nähdäkseen turaanien ”huippujoukkueen” ottavan 5-3 turpiin kanadalaisten sunnuntaihöntsäjoukkueelta. Samalla rahalla olisi saanut vaikka jouluksi kolmen viikon etelänloman koko perheelle.
00:32
Onko nyymi ampunut koskaan sarjatulta? Missä/millä?
Postatkaa kuvia kadonneesta Suomesta. Kuvasa Kontula vuonna 1996
Söpö 25v suomi tyllerö :3
00:28
Miksi Upi kaveeraa joidenkin teinien kanssa? Kohta 28-vuotias mies
pääsin yhtä milffiä panemaan se sano ettei tarvii kortonkia niin laukesin sitten herkku piirakkaan eikai ton ikäinen enää haluisi lasta??
00:46
Onko Suomi Oy:n konkurssi enää estettävissä?
Postataan & tunnistellaan erilaisia tunnettuja meemimestoja
Hyvä maa, VITTU! Kannattaa kuskata niitä neekereitä Suomeen!
00:28
Happening! Saksalaisille miehille alkaa riittämään pellemaailma..
Kehityksestä

Panisitko?

?
Tytärten isänyymien taktiikkapalaveri. Ap:lla on 13-v tytär ja nyt on alkanu mietityttään että miten estää se ettei tytär ikinä ala hengaamaan minkään manletin, persun, turaanin, bönden tai muun incel roskasakin kanssa. Tähän mennessä oon saanu iskotettua päähän, että: >Miehen pitää nostaa vähintään sata kg penkistä >Miehen pitää olla vähintään reservin vänrikki >Yksikin M tai alle yo-todistuksessa tarkoittaa hylkyä parisuhdemarkkinoilla >Miehen pitää tulla hyvästä suvusta jossa vanhemmat ja isovanhemmat on vielä yhdessä >Miehen suvulla pitää olla vahvat siteet maaseudulle esim kartanon tai metsäpalstan muodossa Onko muita vinkkejä?
Nautin nytten annoksen huumetta rannalla
Ei vauvasuille -lanka
ostakaa mun asunto
Hikky Juhani nussii kotonaan narttukoiraansa. Mahtaakohan olla nyymi?
00:08

Auto ei käynnisty

Mikähän on kun vw golf ei käynnisty? 1.4 tsi 2010 mallia. Valittaa, että check deadlock.. Koittaa kovasti käynnistyä, mutta ei vaan starttaa. Akkua ja bensaa riittää..
katon tänää varmaa animee koko yön nii rakkaat
Mitä ajatuksia tää kuva herättää nyymeissä?

Jääkiekon MM-kisat vol 4

Vuoden 2024 jääkiekon MM-kisat järjestetään Tshekissä, Prahan ja Ostravan kaupungeissa. Turnauksen ajankohta on 10.-26. toukokuuta. LEIJONAT MM-KISOISSA Maalivahdit: 29 Harri Säteri, EHC Biel, NLA 30 Lassi Lehtinen, MoDo Hockey, SHL 32 Emil Larmi, Växjö Lakers HC, SHL Puolustajat: 2 Rasmus Rissanen, Örebro HK, SHL 3 Olli Määttä, Detroit Red Wings, NHL 4 Mikko Lehtonen, ZSC Lions, NLA 7 Oliwer Kaski, HV71, SHL 18 Vili Saarijärvi, SCL Tigers, NLA 33 Veli-Matti Vittasmäki, Tappara Tampere 50 Juuso Riikola, SCL Tigers, NLA 82 Jesper Mattila, KalPa Kuopio Hyökkääjät: 12 Jere Innala, Frölunda HC, SHL 15 Juha Jääskä, HIFK Helsinki 19 Konsta Helenius, Jukurit Mikkeli 21 Patrik Puistola, Jukurit Mikkeli 24 Hannes Björninen, Örebro HK, SHL 25 Pekka Jormakka, Jukurit Mikkeli 39 Jesse Puljujärvi, Pittsburgh Penguins, NHL 48 Valtteri Puustinen, Pittsburgh Penguins, NHL 57 Arttu Hyry, Kärpät Oulu 64 Mikael Granlund, San Jose Sharks, NHL 71 Ahti Oksanen, IK Oskarshamn, SHL 79 Oliver Kapanen, KalPa Kuopio 80 Saku Mäenalanen, SCL Tigers, NLA 81 Iiro Pakarinen, HIFK Helsinki Lohko A Kanada Suomi Tšekki Sveitsi Tanska Norja Itävalta Iso-Britannia Lohko B Ruotsi Yhdysvallat Latvia Slovakia Saksa Ranska Kazakstan Puola Suomen pelit MTV3 Mertarannan selostuksella, netistä 6,95€ näkee MTV:n. Kaikki pelit näkee YouTubesta VPN:n kanssa kikkaillen: https://youtube.com/@IIHFWorlds Maksua vastaan koko paskan näyttää Viaplay. Koodilla MMKISAT 29,99€. https://checkout.viaplay.fi/register/1232?voucher=MMKISAT Extremerotille: https://www.tvkaista.org/mtv3/suora Toimii livenä tai pienellä viiveellä, jos netti kunnossa. Edellinen >>GsiTu
syyläm siipasin puukolla pois varpaasta ni vuoti hirveen kauan verta
Täm tämmöne toimitettii
Mummo oli kehystänyt mun taide teoksen. :3
mikä aines 0,0% oluessa on kun se rentouttaa ja tuottaa hyvää oloa t. kk juomatta
Sun pituus ja paino oma 174/83
Tää nainen ei ole syönyt sokeria 28 vuoteen. Arvatkaa minkä ikäinen hän on
Kuvia joita on pakko zoomata
00:06
Monta kaveria sinulla on? Työkavereita ei lasketa vaan kavereita jotka tulisivat esim. auttamaan muutossa, jos olisi tarve.
minne yleensä spermaatte runkatessa?
Ota ilmasta lainaa bro. No vittu mä otin
00:10
Mistä nuo jenkkien talot on rakennettu? Tulitikuista?
Helsinkinyymit hox!!! Nyt on laatunaisia radalla 🥵
Jenkit tuli siittämään Rovaniemelle uuden sukupolven edestä ennennäkemättömiä turaaneja
Tuli joten likainen olo kun muija yks kaks eräs viikonloppu nuoli mun persettä tässä asennossa. Ollaan kyllä ennenkin nuolettu anuksiamme ja tykkään kun hän sormettaa mun persettä. Nyt on lisäksi tullut leikkeihin että hänelle ostettu anustappi on useammin mun perseessä kuin hänen. Ja arvatkaa mitä...? Mä nautin mut en kehtaa sanoa sitä hänelle, vaan esitän että nojoo heh ai hupsista senkin tuhmeliini.
00:15
Aika munaton temppu kanadan pojalta. Saa olla onnellinen ettei Puljujärvi vedellyt turpaan oikein kunnolla.
Tyson Fury / Usyk matsi tänä iltana Tietääkö joku mistä tuon näkisi ilmaiseksi?
Nyt semmonen tilanne että meni vähän hommat pieleen ja multa tullaan puolen tunnin päästä perimään velkaa jota mul ei oo maksaa Kultaa parhaalle syylle miks en voi maksaa just nyt ja jolla saan tän tilanteen siirrettyä vaik kahella viikolla ilman et käy mitään
Bimahti :DDD
Näkyikö tänään seksyjä perspilluja ulkona? No?
Olin tänään Rovaniemellä iltaa viettämässä, ja nuoria amerikkalaisia sotilaita pyöri kaupungilla kyllä todella paljon. Luonnollisesti he saivat myös paljon huomiota paikallisilta naisilta, jotka vaikuttavat olevan erittäin kiinnostuneita heistä. Miksi naiset antautuivat valloittajille niin helposti?
>Mies >Ei lähde yöllä metsään kävelemään ja ns tyhjentää päätä tämä on parhain tapa päästä eroon pelkotiloista, masennuksesta, painajaisista jne, jos pystyt viettämään yöllä metsässä yli 2h pilkkopimeellä mielellään ilman taskulamppua olet keskivertoa vahvempi mieleltäsi, ei siellä ole mitään vaaroja
Minkä väh. 15 v vanhan leffan haluaisit leffateatteriin?
Hyvä elämä vittu >täytä tänään 30v >pyydä ystäviä nauttimaan alkoholia <wöö muuten tulisin, mutta...(valitse tekosyy) >toistuu 2-300 kertaa >juo uskomaton määrä alkoholia yksin >odota nukahtamista Hyvä elämä....... VITTU
Miten tää ratkaistaan pythagoraan lauseen avulla?
Mikä mun kättä vaivaa?
Selittäkääpä ateistit tämä.
00:23
Hopot eivät koskaan tule kokemaan mitään tällaista
Postaa lauantain iskurepla millä irtoo
KUOLI SAATANA! Rest in RIP. "Pulkkisena tunnetuksi tullut kemiläinen näyttelijä Jari Salmi on kuollut äkilliseen sairauskohtaukseen."
Kass tuli pihalle
00:29
Huutista kyllä :D
Halla-aho servailee taas twitterissä
Osutko ekalla
Valmistuin AMK insinööriksi. Saa kysyä mitä vain
Vain Kalevi ja Annikki juttuja lanka. >Linna shamppoo
Taas Ylellä haukutaan perussuomalaisia
00:06

NIILO22 ON RASISTI!!!

miksi normot pitävät hyvänä tyyppinä?
Postatkaa peisettejä kissoja
Miksi läskeillä on aina kesällä musta huppari päällä?
Postaa äkkiä! Päräyttävin suomiräp levy?!!!!
>uutisissa lukee kuinka ensimmäiset taktiset ydinpommit on räjäytetty ja kohta lentää strategiset kaupunkeihin Mitä teet?
huutista mulla ollu tää hiiri 2006 asti ja edellee toimii moitteetta
Siis mitä helvettiä näille pitsakebuloiden hinnoille on tapahtunut? Pitakebabkin 11€
En ole nauttinut elämästäni koskaan ja ikää on melkein 40 vuotta. Lapsena alkoi jo huolestuttaa ihan turhat asiat kuten että joskus ajattelin pahaa vanhemmistani. Aikuisena huolen aiheita totta kai tuli oikeitakin ja aina vain lisää. Aina ahdistaa, masentaa, ärsyttää, turhauttaa, pelottaa, vituttaa... elän jossain negatiivisessa tunteessa 24/7 enkä ole koskaan onnellinen ja vain harvoin normaalitilassa. En koskaan itke, enkä kykene siihen, olen vain turhautunut ja neuroottinen ja tuntuu että jotain menee kohta pieleen ja joku haluu mulle pahaa ja elämä menee pilalle ja kohta sattuu ja tulee kipua ja mitä jos en kestä sitä ja mitä jos.... monesti pitää läheisiltä kysyä ja varmistella että onko kaikki kunnossa onhan kaikki kunnossa onko varmasti, mitä jos ei olekkaan.. Tajuan itsekin että näin ei kuulu ihmisen elää ja vituttaa että kaikilla muilla on luonnostaan toimivat aivot jotka ei generoi tämmöstä vitun synapsisontaa 24/7 ja mun pitää vaan taistella oman pääni sisällä taisteluita kaiken aikaa kun toiset naattii ja nussii. Vitun nauttijat
Jonnet pysäyttää sut matkalla kauppaa >noni bro nimeä top 3 energiajuomaasi tai saat turpaa! GO!
Mikä on paras grillimakkara? Lihapitoisuudesta ulisijat voivat pysyä poissa langasta.
Transut itsemurhatarkkailussa:D
kertokaa jotain mielenkiintoisia faktoja
vuonna 2015 täällä puhuttiin paljon miten ruotsi romahtaa muutaman vuoden sisällä. milloin se romahtaa?
Oltiin eilen bubissa parin amiskaverin kanssa ja meidän seuraan tuli keski-ikäinen varattu nainen. Sen ukko oli kuulemma työmatkalla ja pyysi meitä kämpilleen kun pilkku tuli. Ei siinä, mentiin kämpille ja akka heitti vaatteet pois ja pyysi panemaan kimpassa. Nussittiin kuin viimeistä päivää sitä ja imettiin akka ihan täyteen fritsuja. Mahtaa ukko ihmetellä kummallista ihottumaa kun tulee työmatkalta takaisin.
Onko tää julmuri?
01:19
>vegaanien lihakorvikkeet
Mikä on piipun luukkujen oikealla puolella olevan räppänän tarkoitus?
Ottaako kympin tytöt suihin?
Löytyi outo esine siskon huoneesta. Tietääkö kukaan mikä tämä voisi olla? Ensin ajattelin että olisi jokin hyrrä mutta ei pyöri ei millään.
>ei miehiä unisex vessoihin
Äijät on kyllä epätoivoisia :D
postatkaa oudoin asia mitä omistatte AP on homo ja aloittaa
"Britit" sitten äänestivät Brightonin pormestariksi muslimin.
Epäironisesti viisain juttu mitä olen kuullut yhdenkään suomalaisen poliitikon suusta 10 vuoteen.
Saan ahdistuskohtauksia ja itkukohtauksia jostain syystä melkein mistä tahansa mikä aiheuttaa pientä stressiä tai huolta esim. kun Kela sanoi että laittaa -20% leikkauksen toimeentulotukeeni keksitystä syystä. Kesällä ongelmana on että alan itkemään ja panikoimaan jos lämpötila varjossa on yli 23 astetta. Olen tutkinut että mukavuusalueeni on 13-23 astetta. Onko Suomessa kaupunkia missä ei koskaan olisi yli helle rajan lämpö?
Mitä nuo läikät Mirellan naamassa on?
huoh putos täys älypesä ämpäriin
Voiko down-syndroomaisen kanssa saada normaaleita lapsia?
Oon nyt tehnyt kaks ihan asiallista lankaa ja kukaan ei vastaa niihin.
Oletko jo asentanut oman Nordland 7000 ilmastointilaitteen?
Nukuks sä? Vain lapsiperheelliset tietää...
Oikeistolaiset vihaavat tätä kuvaa
00:44
Pajeetti tekee sun jäätelövohvelit :)
turvotan nyt rakkaalle
Suomalaiset miehet ovat objektiivisesti pohjoismaiden rumimpia ja läskeimpiä. Hirveät kaljamahat ja puolikehitysvammaisen naamat ovat sääntö eikä poikkeus. Onko ihme ettei kukaan muissa pohjoismaissa haaveile suomalaisesta kumppanista, kun taas suomessa läähätään tanskalaisille, norjalaisille, ruotsalaisille...?
Muita jotka vetelee joskus vaan pelkkä jauhelihaa ruoaksi? 400g paketti, joskus sotkee joukkoon pari kananmunaa ni hyvä iltapala tulee. Enkä ees oo mikään ketohomo mut ei aina jaksa säätää lisukkeiden kanssa ku niissä menee aikaa.
00:21
Nyt on kyllä keharisetit
hyi vittu mikä kumilasse
Pennulle tullu 4kk unitaantuma jo vähän aikaseen ku ikää reilu 3kk, onko ykillä kokemusta on meinaa sotatanner
On kyllä surullista katottavaa toi ossin striimi :D kaikki tollasta muka hauskaa maksettua paskaa. Oikeesti kaikkia vaan vituttaa olla tuolla.
Remove ads with a Gold account »