Yläpalkki

Yläpalkki

9674 users online
2167 posts per hour
Remove ads with a Gold account »
Ei mulla muuta
00:34
Milloin olet viimeeksi käynyt kunnon parturilla leikkauttamassa tyylikkäät hiukset?
00:22
Spandexit saavat ansionsa mukaan
Nyt on todella paha tilanne. Erittää visvaa ja haisee mädältyneeltä.
00:22
Terveisiä nyymeille
Löytyisikö täältä tuhmaa poikaa illanviettoon?
Sanna puhuu asiaa
Ismo vaihtui Brandoniin :D
00:50
Pajeetit ja akselin arvoitus
00:46
Huutista kehariveljen esittelyviteoo:D
Vähän rupes sykkii tälle typylle ja tuntuu, että tää vois olla seikkailu! Vedetäänkö oikealle?
Surullista mutta totta.
TORILLE!
Ilmeesi kun tajuat että pojat ovat juuri sinun mökilläsi?
00:35
Saksa näyttää olevan oikein hienossa asemassa tällä hetkellä.
ootko ikin kattonut jotain sarjaa kokonaan 2 tai jopa 3 kertaa uudestaan?
Keijut känselöity.
On se vaimo pantava,,, kalu tykkää,,
Kuka menee ensin?
00:45
israel pommitti Kissan. https://twitter.com/madhoun95/status/1790310801028309221 Kissatkaan ei saa olla rauhassa.
huutista :D
00:24
Ootko maistanut vielä Kotipizzan 110€ pizzaa? Itsellä menee testiin
Miksei rotat mene 2000€/kk varastotöihin? comfyä on t. varastoukkonyymi
Monta kaljaa pystyt juua oksentamatta? AP 7
Joudutte vankilaan!
Onko joku tämän kuvan nähtyään vielä sitä mieltä ettei kemikaalivanoja levitetä tonne taivaalle?
01:06
Mitä vittua tämä on?
Tämä pyytää sinut yökylään miten toimit?
Kikkoja neekereihin. Tässä mun.
Tl: ruokia joista kukaan ei tykkää mutta joista larpataan tykättävän koska se on muodikasta AP aloittaa oliiveilla
Jos et oo ostamassa röökiä tai maksamassa käteisellä niin MENE SINNE VITUN ITSEPALVELU KASSALLE. t. Vituttaa kassajonot
Moi, oon 24v ja mulla on paranoidinen skitsofrenia, päihteilen ihan saatanasti mm. Amfetamiini ja alkoholi. Oon muuttamassa palveluasumiseen koska en syö lääkkeitäni, ihan vitun hienoo olla näin nuori ja apustettava, kävin 3 vuotta kiinteistöpalvelualaa, ei se ollukkaan mun juttu ja rupesin ryyppäämään niin mut katsottiin eronneeksi, kävin samalla armeijaa 3kk kunnes sit sieltäkin heitettiin vittuun kun ryyppäsin, oon nyt vittu 24v ja ulostossa 80 000 ke
Kuka oikein ostaa tämmösiä veneitä? Ja millä työllä noita saa ostettua edes kun suomessa paskat palkat. Aina miettinyt kun sataman lähellä kävellyt tai laivasta kattonu :D
löysin tämmösen metsästä
Miten saa iso tissi tyty-yden?
Tässä on kaikki mitä koirosta jäi. Tänään on isokin mies itkenyt.

Jaaha Nordea nussi tilit

tämän takia maksan 6€/kk palvelumaksua
Ööh, Puuilo-veljet..? :D
Tää on nyt pakko olla jo tarkotuksellista :D
Voiko sen vihertekstin nyt saada takaisin vittu Voi vittu
Oijoi reilu kuukausi enää 😎😎😎
Kävin tänään illalla ensimmäistä kertaa vuosiin Citymarketissa ja jouduin hieraisemaan silmiäni. Ei yhtään neekeriä, ainoastaan fyysisesti hyvässä kunnossa olevia, siististi pukeutuvia, nuoria ja nuorekkaita asiakkaita. Onko Citymarket Suomen peisetein kauppa?
ootteks te tosissanne ton rasismin ja naisvihan kaa täällä? mua alko oikeesti ahdistamaan kun luin tätä sivustoa
Kuka nyt tätä ei tiedä? Älmaoooo
Ase lanka. Tänne teidän suosikki ase. AP:llä on FN 5.7
01:18
>Suomalainen Essi lyttää pohjoismaalaiset miehet: "ottakaa oppia eteläeurooppalaisista"
Voiko autoon itse vaihtaa sytytystulpat?
miksi ette jätä tyttöjä rauhaan pelimaailmassa :(
Mp tämmösestä menosta?
00:35
Tästäkö minä ihan tosissani maksan veroja :D
00:32
Jonne kuvaa vartioita ja luikkii karkuun kun sille vähän huudetaan :D
Pitäsköhän ryhtyä elokapinalliseks? Söpön hippityty-yden tarve on kriittinen.
Mitä lintua kannatatte
miten saan kuukauden ruoat mahtumaan rinkkaan
Nukutko yksin vai puolison kanssa? Eläinten kanssa nukkuminen on yksin nukkumista
Ei kellään olis ehdotuksia terassilaatoista
VIRON YLIPÄÄLLIKKÖ VETÄNYT HUUMEITA :DDDD Kysymykseen kumpi voittaa Viro vastaan Venäjä sodassa, vastaa hän: Viro https://youtube.com/shorts/8h4KAHoVJcs
WW3
101 28 37
5 h
Jos arvaat mun nimen oikein saat 100 kultista
Mitä transväki on ikinä tehny sulle? 😔💔
Vieläkö porukka harrastaa hifiä vai ostetaanko vaan joku soundbar ja jbl
RHCP:n laulaja Anthony Kiedis (61) ja hänen tyttöystävänsä Helena (19)
Mikä pelihahmo kuumotti sinua lapsena? Itseä mortal kombatin goro. Pelotti kävellä kaverilta kotia
Suoritukseni kirjattiin koulun puolesta myöhässä. En saa yo todistusta 1.6 enkä pääse lakitukseen. :) Selvisi kun nimi ei ollut lehdessä valmistuneiden joukossa.
Luuletko tunnistavasi aasialaisten naisten synnyinmaan naamakuvan perusteella? Elikkäs tein tämmösen pienen visailun, ja ensimmäisenä oikein arvanneille olisi palkintona kultaa! (päivä per oikea vastaus) Noniin ja visailu alkakoon, eli mistäs maasta aloituskuvan naisoletettu on?
Miten nopeasti kyssäät kun omakanta hakkeroidaan?
Miksi nää ei oo yhtä hyviä ko pizzerioissa? Mitä ne käyttää siellä?
00:14

HÄPPENINKI RANSKASSA

3 poliisia tapettu Vankila-auton kimppuun käytiin ja vapautettiin vanki. https://twitter.com/AmauryBrelet/status/1790333874083393760/video/1
Suosittelen nyymejä pysymään kaukana näistä koiranaisista. Mitä ovat koiranaiset? Koiranainen on eräänlainen narsismin, psykoosin ja ihmisvihan välimuoto, jossa vahva tunneside koiraan on korvannut vaikkapa jälkikasvun hankinnan. Mikäli koiranainen sattuisikin saamaan lapsen, se ei koskaan mene koiran tarpeiden edelle. Yleensä deittisivustoilla koiranaisen tunnista tuulipuvusta ja siitä, että oikeastaan se koko elämä pyörii 24/7 koirien ympärillä. Ensimmäisenä sinulle toki tulee mieleen, aivankuin tämän deittiprofiili tarjoaisi sinulle vaihtoehtoa seurustella tämän koiran kanssa? Yleensä koiranaisen profiilissa 95% kuvissa esiintyy hänen oma koiransa. Tosin profiilikuvassa saattaa olla koiran lisäksi kuva heistä yhdessä, jossain perkeleen agility radalla. Koiranaiset eivät siis ole mikään vitsi tai stereotypia. Jos niitä koiria ei raahata mukana jonnekkin niin niistä puhutaan taukoamatta ihankuin siihen elämään ei muuta mahtuisi. On siis turha kuvitella mitään rakentavaa keskustelua vaikkapa tieteestä tai mitä ruokaa tehtäisiin huomenna. Koiranainen kysyy ensimmäisenä mielummin siltä vitun muffelta, mitä herkkupaloja haluaa illalla syödä ja vasta sitten saattaa havahtua pohtimaan kysymystäsi uudelleen. Mikäli kuvittelet että suhde koiranaisen kanssa voisi toimia niin olet erittäin väärässä. Sinä tulet aina olemaan ikuinen kakkonen. Koirat menevät aina sinun edellesi ja se on selvää. Koiranainen tulee tekemään sen myös sinulle hyvin selväksi vaikka haaveilisitkin naisesta jonka mielen saisit muutettua sinun suhteen. Voit toki fantasioida kahden keskeisestä romanttisesta illallisesta tai vaikkapa yhteisestä seksihetkestä, mutta senkin tulee kliimaksin hetkellä pilaamaan se rakki, jonka täytyy juuri samalla sekunnilla päästä sinne kuselle niinkuin joku ruhtinaskunnan keisari. Vaikka mittasi tulisi täyteen niin mitä ikinä teetkin, et tule koskaan voittamaan. Edes eron hetkellä ei koiranainen tunne sääliä tai katumusta antaessasi kaikkesi suhteen eteen jotta se toimisi. Hän vaivautuu vain katomaan alas koiraansa ja näkee ne mustin viattomat nappisilmät ja toteaa, että sinun nyymi on tullut nyt aika poistua. Joten, harkitkaa tarkkaan nyymit mitä elämältä haluatte.
Onko muilla nordean käyttötili kateissa nettipankista? Vitun romu
Mikä on tekosyysi, että et näytä tältä uimarannalla kesällä?
Ilmat on sen verran lämmenneet että onnistuu budittelu sekä kotona että puutarhassa. Taitaa tulla melkomoinen kannabiskesä. Mites muilla?
>Satisfyer maailmalla
kehtaako tänne kutsua tytyjä kylään?
perintöyhtiöt on paniikissa kun kohta alkaa erittäin todennäköisesti velkajärjestely :D kirjeitä tulee nyt ihan vitusti
Pitäiskö soittaa 112 jos televisio lähettää signaaleja mun päähän että mun pitäisi tappaa itteni, oon kuitenkin just päässyt suljetulta, musta tuntuu että telkkarin kautta supo lähettää mun päähän signaaleja että pitäis tappaa itteni
EU on valtuuttanut valkoisten kansanmurhan. Kaikilta mailta, jotka kieltäytyvät maahanmuuttajista, peritään 20 000 euroa maahanmuuttajaa kohti. Halvempaa vain maksaa sakko. Vielä halvempaa on vain käskeä heidät painumaan vittuun. Halvinta on karkottaa heidät kaikki takaisin Afrikkaan poliitikkojen kanssa.
Mies ei voi nostaa 100kg penkistä ilman että on geneettinen friikki tai roinaa. Muistakaa tämä kun jotkut kehuskelee penkkituloksillaan. Todennäköisesti roinamaket, noi geneettiset friikit on about yksi tuhannesta. Olen treenannut nyt 5 vuotta säännöllisesti ja nousee 92,5kg.
Läskilanka Postatkaa läskien sekoiluja, kommentteja, oletuksia, ajatuksia
Runkkasin vahingossa työaikana ja naispuolinen työkaveri näki koki homman. Kertoi pomolle ja tänään kuulemma on kuuleminen. Miten tässä nyt selvitään?
Pärjäisitkö Spedelle Speden Speleissä?
Uuden laudan kunniaksi tägipoliisit tuli paikalle, jos oot alle lvl40 ole hyvä ja poistu!
Kelatkaa, että tämä on läpäissyt usean monivaiheisen seulan ennen julkaisua ja silti julkaistu. Opinnäytetyösuunnitelma on käyty yhdessä ohjaajan kanssa läpi. Työn eri versioita on palloteltu ohjaajan ja opettajan välillä ja muutoksia on tarvittaessa tehty. Työlle on tehty tekstinohjaus. Tietokannan ylläpitäjät ovat myös käyneet läpi työn. Silti se vaan on päätynyt sinne. :D
Kauan menis tollasen maayhteyden rakentamiseen
McDonald's ranskalaiset Yhdysvalloissa: French Fries Ingredients: Potatoes, Vegetable Oil (canola Oil, Corn Oil, Soybean Oil, Hydrogenated Soybean Oil, Natural Beef Flavor [wheat And Milk Derivatives]*), Dextrose, Sodium Acid Pyrophosphate (maintain Color), Salt. *natural Beef Flavor Contains Hydrolyzed Wheat And Hydrolyzed Milk As Starting Ingredients. Contains: Wheat, Milk.
Joku vissiin kattonu liian tosissaan Better Call Saul
Pikkasen siisti
PASKAVAMMAINEN TEKOSYYSI että et harrasta maastopyöräilyä? >hauskaa >liikunnallista >halpaa >paljon mahdollisuuksia kehittyä lajissa mikä taas lisää hauskuutta ja onnistumisen tunnetta >naiset tykkää Itsehän olen kunnon pyöräpää ja comfya on.
ekaa kertaa stadissa. mitäs täällä kantsii tehdä?
01:20
Tiktok alfa bongasi jonkun läskisami nyymin kaupassa:D
Oo vaan itsevarma ja mene jutteleen naisille. Varmana löydät jonkun.
Onko slabarit parhaita uunissa vai mikrossa?
>ole USA >älä tee töitä eli "rottailet" >saa työttömyystukea 3 kk jonka jälkeen se loppuu >älä vieläkään halua mennä töihin >tulos: asut kadulla pahvilaatikossa kerjäten ruokaa Miksi Suomessa ei voisi olla näin?
00:08
Tämmösten ihmisten takia tunnen ns. kauppahäpeää. Miksi pitää vahdata mitä toiset ostaa?
JÄTKIEN HÄTÄKOKOU!!!
Lähetän 1000 euroa kenelle tahansa henkilölle joka tappaa sopsyn, tämä on laiton uhkaus, mistä voi tehdä rikosilmoituksen, mikä pätee oikeudessa.
00:06
Voiko joku laittaa Laura Moilasen parhaat framet tuosta Huvila ja Huussi ohjelmasta, kivat melonit tuolla… pellossa
00:30
Kelatkaa, et jotkut ei ole ikin saanut laadukasta slaavipillua :D
Remove ads with a Gold account »