Remove ads with a Gold account »

FinVip invite

haluaisin katsoa vanhoja salkkareita, joten voisiko joku ihana laittaa mulle inviten FinVip sivustolle !!11 sunmutsisvihtori@gmail.com
581 replies by 253 users
no laittoko kukaa
Mäki haluisin :D jr264612@gmail.com8
miullekkin saa pistää inviteä, kiinnostelisi suomalaiset vanhat lastem_ohjelmat ja animaatiot urho.galeva.geggonen@gmail.com
Kato ne youtubesta vitun homo
tahtoo FinVip inviten. 100/100 uppi 24/7 ratio kunnossa iso kiitos sille inviten antajalle..olen finelite ja datatallissa ad.mace08383@gmail.com

3 y 7 mo

tahtoo FinVip inviten. 100/100 uppi 24/7 ratio kunnossa iso kiitos sille inviten antajalle..olen finelite ja datatallissa ad.mace08383@gmail.com
Oisko antaa datatalliin invitee vaihos
laittoko sulle molempiin?
lähetin sulle finvippiin tohon osoitteeseen
haluutko myös datatalliin?
lähetin sulle
lähetin sinne
oot kuulemma tehnyt useita eri käyttäjätilejä finvippiin, joka ei ole siellä sallittua.
ei vaan sinä itse taidat tehdä useampia tilejä
saisko datatalliin kutsua. kuitu toimii 24/7 ratio hyvä. uppii 1000/5000 jyrikes786@gmail.com
olis halu päästä joko finvip tai datatalli.finelites oon kuitu verkko joka open 24/7 ratio hyvä.ja hyvää joulua ripex009@gmail.com kiitos

3 y 4 mo

saisko datatalliin kutsua. kuitu toimii 24/7 ratio hyvä. uppii 1000/5000 jyrikes786@gmail.com

3 y 4 mo

olis halu päästä joko finvip tai datatalli.finelites oon kuitu verkko joka open 24/7 ratio hyvä.ja hyvää joulua ripex009@gmail.com kiitos
Laitettu :) Hyvää joulua!
olis ok päästä finvippiin ratio hyvä + netti 24/7 Keke0928722@gmail.com
tai jos johonkin DVD Nordic mestaan pääsis Keke0928722@gmail.com
ei oo tullut.laitas kerran vielä ;=)
jos sais vielä tänne.finvip datatalli Keke0928722@gmail.com tänks
moi löysin tämän mestan googlella ;=) pitäs päästä esim:finvip tai datatalliin myös ulkomaiset mestat kävis kapex007007@gmail.com
Finvippiin tai datatalliin inviä? Jaan 1.5gbps seedboxilla niin ei ole ratiosta kiinni. torrentti@protonmail.com
finvip tai datatalli invite kiitos. seedbox312@outlook.com
finvippiin tahtois päästä.ratio aina ok 1000/100 kuitu uppii 24/7 jyrikes786@gmail.com
pystyks laittaa inviten mulle, jani.laine15@gmail.com
inviten mulle myös finvip tai finelite jonne 0838@gmail.com ratio ok kone uppii 24/7
Oisko invitee heittää. kone päällä 24/7 eksodus89@gmail.com
Ottasin kans yhen mielelläni. Hegeea@gmail.com

3 y 2 mo

Ottasin kans yhen mielelläni. Hegeea@gmail.com
lähetetty
Invitee @uunokapiainen@gmail.com
perse reikä kuvia kun huora laitat niin saat
horo laittaa ensin perse reikä kuvat ja sen jälkeen katotaan invitet
voi vittu kiinni jäin, perse reikä kuvat tulille
ootpa sexy tarviitko finvippiin inviten lääh,,
finvip invite hakusesssa voin maksaa muutaman euron kiitoksena (BTC) notbl4nk22@gmail.com
miullekkin saa pistää inviteä finvip macenposti1973@gmail.com kiitos
Eniten maksavalle lähtee
Laitetaanko invi tulemaan?
invite kelpais myös tänne, kiitos!! jepenposti123@gmail.com
Jos joltain löytyis invite olis mahtihomma 🙏 Pidän huolen että ratio pysyy kunnossa 👍 Mundohki@gmail.com
Tännekin voi laittaa pyyntöä: keklas@420blaze.it Servu löytyy 24/7 päällä
1G yhteys löytyy , ratio pysyy kunnossa jos sais inviteä ttaito@gmail.com
finvip invitea kone uppii 300/100 ratio ok Keke0928722@gmail.com
tänne myös infite -> Keke0928722@gmail.com finvip tai datatalli

3 y 2 mo

lähetetty
mulle kans tänks Keke0928722@gmail.com
Kelpais kans Finvip/datatalli invite. 1000/1000 kuitu ja BA:ssa aikanaan ratiot kunnossa. chalaba56@gmail.com
kertokaa mites esim tonne finvip pääsee jos täältä onnistuu niin täsä maili osoite MinnaKerola@hotmail.com ;=)
Oisko kellään finvip tai datatalli invitee ku haluisin päästä katsomaan vanhoja ohjelmia? jonnejonnela.2021@gmail.com
FinVip invite kuka vois tarjota invite kone hurisee 24/7 kuidulla mennään ratio ok aina maili-> Jamix008008@gmail.com
haluaisin katsoa vanhoja salkkareita, joten voisiko joku ihana laittaa mulle inviten FinVip Janina941@outlook.com
Haluaisin runkata
tahtois päästä finvip finelite tai datatalli kone auki 24/7 Kuidulla mennään Kalex083853@gmail.com

2 y 9 mo

haluaisin katsoa vanhoja salkkareita, joten voisiko joku ihana laittaa mulle inviten FinVip Janina941@outlook.com
tuollla pyörii parassta aikaa vanhat salsut https://cytu.be/r/NyymiRy
Tulin vain kertomaan että kaikille nykyisille käyttäjille annettiin kaksi inviteä muutama päivä sitten ja loppukuun freeleech kaikkiin torrenteihin. Olisi helppo nostaa kuun aikana ratio kuntoon.
Tänne voi laittaa invitee alepa91@hotmail.com
Inviteä? sainhaaveen@gmail.com
Saisko inviteä korttikingi@protonmail.com
Saisko itekki inviten? Haluaisin nähdä salkkarit ja sun muut klassikot sarjat. lennikika@gmail.com
Huutomyötistä. Antakaa yksikin hyvä syy miksi kutsuisin yhtään ketään yli vitun laudalta privaträkkerille? Jos osaatte antaa yhdenkin hyvän syyn niin kutsun sattuman varaisesti 10 tästä langasta..
Oo kiltti pistä mullekkin arvostaisin erittäin paljon. Faijja palomiehenä Mikkelän paloasemalla pelastajat kausi 3 kiinnostaa paljon!!!

2 y 8 mo

Oo kiltti pistä mullekkin arvostaisin erittäin paljon. Faijja palomiehenä Mikkelän paloasemalla pelastajat kausi 3 kiinnostaa paljon!!!
Eipä löydy tuolta kuin 1. ja 2. kausi, joten turha toivo.
Minulla on vähän jaettavaa...ei kyllä paljon. Invitekelpaa Jopasjoitain77@gmail.com
Finvippiin tai datatalliin inviä? uppii 1000/300 24/7 macenposti1973@gmail.com
Datatalli, FinVip tai FinElite invite kelpais. Jaettavaa löytyy ja ratiot pidetään kunnossa. texasadios@hotmail.com
FinElite,FinVip tai Datatallii jos invitee sais olis paljon jaettavaa ja nopea netti. Myös kone päällä 24/7 :) Musta hyötyis monet ;) juze696@gmail.com
en pääse enään kirjautumaan mun tilille... ;CCC olisko uusi kutsu??? patrickhelenius@hotmail.fi
ollut kohta vissiin 15 voutta finvip.org käyttäjänä, ja nyt en pääse enään kirjautuu.... ;CC uusi kutsu olis kiva saada patrickhelenius@hotmail.fi
Olisiko kukaan mukava halukas laittaa kutsua Datatalli, FinVip tai FinEliteen ja rationit on kunnossa. homma toiminut omasta puolesta aina! Janiz_92@outlook.com

2 y 7 mo

ollut kohta vissiin 15 voutta finvip.org käyttäjänä, ja nyt en pääse enään kirjautuu.... ;CC uusi kutsu olis kiva saada patrickhelenius@hotmail.fi
Pistettiin mailia tuleen t. Hedman Partners
crymys@gmail.com Finvippiin invite pls
Tavaraa löytyis ja Nopee netti! Pääsiskö FinVip? Olin ennen Rautaportis. masse86@hotmail.com
Tonne kans pöhkösahtia: ladiesman69@aol.com
onks nää kaikki "suomi" trackerit yhtä surkeita ku finvip, tuntuu ainakin finvipissä kuolevan kaikki torrentit alle kuukaudessa eikä seedaajia tunnu olevan, vaikuttaa et lähes kaikki trackerilla olevat käyttää jotain paskaa mokkula liittymää seedaamiseen. siirtykää ihmiset nykyaikaan ja hankkikaa seedbox
Datatalli, FinVip tai FinEliteen inviteä kiitos::DD sudentunti@outlook.com

2 y 6 mo

onks nää kaikki "suomi" trackerit yhtä surkeita ku finvip, tuntuu ainakin finvipissä kuolevan kaikki torrentit alle kuukaudessa eikä seedaajia tunnu olevan, vaikuttaa et lähes kaikki trackerilla olevat käyttää jotain pas
Ei se periaatteessa surkeutta ole. Turvasyistä ei uskalleta ottaa uusia käyttäjiä jolloin asiasta tulee väkisinkin sisäsiittoinen saareke. Kaiken asian eläminen vaatii lisääntymistä, eli uusia käyttäjiä. Vanhat happanee väkisinkin. Invite systeemi on siis perusteltua mutta se on myös se tikarinisku suoraan sydämeen. Ainoa mikä voisi väistämättömän kuoleman viivyttää olisi massiivisen suuri koko, mutta se on täysin mahdotonta pienelle suomalaiset käsittävälle palvelulle.
Saisko kans invitee fv, seedbox löytyy kulosenvalkee@gmail.com
tänne myös infitee kuitu uppaa 1000/500 ratio ok MacGyver0838@gmail.com
Finvipissä on salkkarit bannittu. t. tietäjä

2 y 6 mo

onks nää kaikki "suomi" trackerit yhtä surkeita ku finvip, tuntuu ainakin finvipissä kuolevan kaikki torrentit alle kuukaudessa eikä seedaajia tunnu olevan, vaikuttaa et lähes kaikki trackerilla olevat käyttää jotain pas
Onko finvipissä lukiokirjoja .pdf-muodossa tai niiden ratkaisuja? Finelitessä löytyy jonkin verran, mutta haluaisin monipuolisemmin. -- Lähetetty vanhentuneesta selaimesta
kuka kutsuis esim +FinVip +DataTalli +FinElite 1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio asiat ok! macenposti@gmail.com
Kutsu fineliteen olisi kiva. Voin vaihdossa antaa finvippiin kutsun. Ittellä seedboxi niin ratio ei oo ongelma. Jos kiinnostusta, laita mailia: juize_81@hotmail.com
FinVip kutsu hakuses, 1000/100 kuitu ja ratiot ok. neekeri7@outlook.com
Aina ihmetelly, kun jokaisella inviteja vinkuvalla on kymmenen gigan kuitu molempiin suuntiin ja ratio jotenkin mystisesti ok, vaikka ei ole edes koko paikassa, kun kerran sinne vasta invitea pyytää...
mulle kans 5G netti open 24/7 MaceHubi@hotmail.com
mulle kans 5G netti open 24/7 MaceHubi@hotmail.com

3 y 5 mo

lähetin sulle finvippiin tohon osoitteeseen
mulle kans 5G netti open 24/7 MaceHubi@hotmail.com
Fineliteen tai Finvippiin ois kellää antaa inviteä 5G netti on ja 24/7 auki kone rappeutunut@gmail.com

2 y 5 mo

Fineliteen tai Finvippiin ois kellää antaa inviteä 5G netti on ja 24/7 auki kone rappeutunut@gmail.com
Pistin kutsun. Finelite invite kelpais löytyy vaihturiksi finvippiin tai lämmin kädenpuristus. KIITOS zxjckhzxkjczxj@protonmail.com
iptorrents.com ja finvip kutsuja olisi vaihdossa antaa, löytyykö mihin vaihtaa?
pistäkäähän alienxz777@gmail.com
Inviä kiitos sniberitili@gmail.com
mulla ois pari finvip inviteä joutilaana. kiinnostais vaihdossa tunnukset johonkin missä ois hd/4k laadulla paljon leffoja tai vaihtoehtoisesti joku missä ois runsaasti italo yms roskaleffoja.
Saisiko joltain FinEliteen tai DataTalliin kutsua? Olisin superkiitollinen. Lähtisi lataukseen ja jakoon suomenkielisiä lastenohjelmia mukuloille. rywihqa2@anonaddy.me
laitoin kaikille kutsua tulemaan

2 y 4 mo

laitoin kaikille kutsua tulemaan
virhe ei kiinnosta ei ollutkaan satunnainen menkää pojat perseeseen
3kpl finvipin invitejä vaihdossa fineliteen, anyone ? tuzbe@hotmail.com
Olisiko heittää kutsua FinEliteen. Suuret kiitokset jos joku pystyy jeesaamaan! leppa096@gmail.com
Jos löytyy Finelite invite ja muutkin pohjoismaiset isommat trackerit kiinnostaa. Vaihdossa finvip kutsuja tai lämmintä kättä. Kiitos Keijo1233@gmail.com
Mihin tahansa isompaan pohjoismaiseen trackeriin pääsy kiinnostaa. sukkapoika@protonmail.com
Ei kiinnosta invit mihinkään muuten mut maksan 50€ sille joka toimittaa mulle sub marinen koko tuotantokauden ok laadulla :D oiskohan suomitorrenteissa vielä tätä kultaa olemassa
Remove ads with a Gold account »
olisko kellään infitea fineliteen kuitu verkko 24/7 ratio ok tiinax00890@outlook.com

3 y 3 mo

pystyks laittaa inviten mulle, jani.laine15@gmail.com
Saisinko mä myös inviten? tuomasloit@gmail.com
Haluisin inviten finvippiin tuomasloit@gmail.com
En ollu maininnu osotetta, mut voi laittaa infoa qmis310@gmail.com T.

2 y 3 mo

Ei kiinnosta invit mihinkään muuten mut maksan 50€ sille joka toimittaa mulle sub marinen koko tuotantokauden ok laadulla :D oiskohan suomitorrenteissa vielä tätä kultaa olemassa
Kutsua finvippiin? Aikanaan pyöritelty useita eri sivustoja paljonkin (bitaddict, rautaportti jne..) ratio pysyy kunnossa ! nemo_1561@hotmail.com

2 y 3 mo

Kutsua finvippiin? Aikanaan pyöritelty useita eri sivustoja paljonkin (bitaddict, rautaportti jne..) ratio pysyy kunnossa ! nemo_1561@hotmail.com
Laitettu, tänne kelpaa vielä finelite tai joku muu iso pohjoismainen paikka (ei finvip). Kiitos zxjckhzxkjczxj@protonmail.com

2 y 3 mo

Laitettu, tänne kelpaa vielä finelite tai joku muu iso pohjoismainen paikka (ei finvip). Kiitos zxjckhzxkjczxj@protonmail.com
Ei näy sähköpostissa kutsua vieläkään, ei ole mennyt roskapostiinkaan. nemo_1561@hotmail.com
hoi! Oli yli 10v tunnukset finvip.org! ratio yli 12 ja jostain syystä mun tili ei ole enää käytössä siel. Voisiko joku nakata uuden inviten. Pitää aloittaa alusta sit puskemaan taas . lade463@gmail.com Kiitos! -- Lähetetty vanhentuneesta selaimesta

2 y 3 mo

Ei näy sähköpostissa kutsua vieläkään, ei ole mennyt roskapostiinkaan. nemo_1561@hotmail.com
Lähetetyissä näkyy ainakin ja näyttää, että et ole ottanut vastaan.

2 y 3 mo

Lähetetyissä näkyy ainakin ja näyttää, että et ole ottanut vastaan.
Ei löydy kyllä mistään, kaikki katsottu läpi. Jos viitsit niin kokeiletko toiseen s-postiin? Kiitos jos viitsit ! Osoite: agressive.opposition@gmail.com

2 y 3 mo

Ei löydy kyllä mistään, kaikki katsottu läpi. Jos viitsit niin kokeiletko toiseen s-postiin? Kiitos jos viitsit ! Osoite: agressive.opposition@gmail.com
Nyt tuli perille ! Odottaa vaan vahvistusta kutsujalta. Kiitos !
Hoi! Olisko mahdollista saada inviteä fineliteen? Voin laittaa inviten finvippiin takas! Kiitoksia jos onnistuu! Kasarinkane@protonmail.com

2 y 3 mo

Hoi! Olisko mahdollista saada inviteä fineliteen? Voin laittaa inviten finvippiin takas! Kiitoksia jos onnistuu! Kasarinkane@protonmail.com
>Olisko mahdollista saada inviteä fineliteen? Ei ole, koska siellä ei ole kutsutoimintoa.

2 y 3 mo

>Olisko mahdollista saada inviteä fineliteen? Ei ole, koska siellä ei ole kutsutoimintoa.
Voi helvetti sentäs. Kiitti infost

2 y 3 mo

>Olisko mahdollista saada inviteä fineliteen? Ei ole, koska siellä ei ole kutsutoimintoa.
Mitenköhän sinne sitten voisi päästä sisälle? Alkaa finvipin turbokallu/veeti-tier ylläpito olla nähty.

2 y 3 mo

Mitenköhän sinne sitten voisi päästä sisälle? Alkaa finvipin turbokallu/veeti-tier ylläpito olla nähty.
Ei ota tällä hetkel kuulemma sisää uusia käyttäjiä. Harmi.. eikait tuolla finvipissäkään mitää vikaa ole muutakun tuntuu että käyttäjät ehkä vähän alkaa olla vähissä jakojen suhteen.

2 y 3 mo

Mitenköhän sinne sitten voisi päästä sisälle? Alkaa finvipin turbokallu/veeti-tier ylläpito olla nähty.
Odottamalla. Viimeksi taisi olla auki viime kesänä.

2 y 3 mo

Ei ota tällä hetkel kuulemma sisää uusia käyttäjiä. Harmi.. eikait tuolla finvipissäkään mitää vikaa ole muutakun tuntuu että käyttäjät ehkä vähän alkaa olla vähissä jakojen suhteen.
Ootko sä FinVIpissä et onks mahollist laittaa invitee?

2 y 3 mo

Jos löytyy Finelite invite ja muutkin pohjoismaiset isommat trackerit kiinnostaa. Vaihdossa finvip kutsuja tai lämmintä kättä. Kiitos Keijo1233@gmail.com
Oisko invite mahdolline? xmateez@gmail.com
mulle voi inviten laittaa kiitos tk45y@protonmail.com
Hoi, Mulla oli finvippiin n. 8v vanhat tunnukset nyt en elämäntilanteeni takia ole tarvinnut/kerennyt sitä käyttää ja tunnukset oli poistettu... Olisikohan kellään heittää mulle inviteä finvippiin tai muuhun samankaltaiseen mestaan..? Ison kiitoksen jään velkaa jos joku tässä pystyy jeesaamaan! mikoasd@hotmail.com
Voiko joku laittaa finvip inviten sähköpostiin kurvinenel@gmail.com Kiitos!

2 y 3 mo

Hoi, Mulla oli finvippiin n. 8v vanhat tunnukset nyt en elämäntilanteeni takia ole tarvinnut/kerennyt sitä käyttää ja tunnukset oli poistettu... Olisikohan kellään heittää mulle inviteä finvippiin tai muuhun samankaltais
Olit nisti lusimassa. Et ole enää tervetullut.

2 y 2 mo

Olit nisti lusimassa. Et ole enää tervetullut.
Voitko lähettää kutsun mulle? Hävettää pummii tääl ylilaudalla, mut vanhoja salkkareita pitäis päästä kattoon, kun tubesta poistavat. Etin jaksosta 181 ylöspäin, eli kaiketi 2000 luvun jaksoja, jos ei voi laittaa inviä oisko jtn linkkiä/google drive tiedostoa, josta näkis jaksot? Sähköposti kurvinenel@gmail.com , kiitos

2 y 2 mo

Voitko lähettää kutsun mulle? Hävettää pummii tääl ylilaudalla, mut vanhoja salkkareita pitäis päästä kattoon, kun tubesta poistavat. Etin jaksosta 181 ylöspäin, eli kaiketi 2000 luvun jaksoja, jos ei voi laittaa
Anna täysi selvitys elämäntilanteestasi viime vuosilta.
Hei, sain banaanit finvipiltä, koska kutsuin täältä pari kunnon kansalaista trackerille. Voisin ottaa kutsun takaisin joltain toverilta, laitan alle yhteystiedot niin voin sitä kautta antaa toisen sähköpostin zxjckhzxkjczxj@protonmail.com

2 y 2 mo

Voitko lähettää kutsun mulle? Hävettää pummii tääl ylilaudalla, mut vanhoja salkkareita pitäis päästä kattoon, kun tubesta poistavat. Etin jaksosta 181 ylöspäin, eli kaiketi 2000 luvun jaksoja, jos ei voi laittaa
Onko kaikki ok elämässä?
voitko laittaa myös mulle..... fineliteen kone hurraa 24/7 5-G macenposti1973@gmail.com

3 y 4 mo

finvip tai datatalli invite kiitos. seedbox312@outlook.com
olisko sulla finvip tai fineliteen invite ripex009@gmail.com

2 y 10 mo

1G yhteys löytyy , ratio pysyy kunnossa jos sais inviteä ttaito@gmail.com
olisko sulla finvip tai fineliteen invite ripex009@gmail.com

2 y 7 mo

Pistettiin mailia tuleen t. Hedman Partners
olisko sulla mulle infitea fineliteen macenposti1973@gmail.com
MaceHubi@hotmail.com ei tullut ;=)

2 y 4 mo

laitoin kaikille kutsua tulemaan
MaceHubi@hotmail.com saisko infite fineliteen

2 y 2 mo

MaceHubi@hotmail.com saisko infite fineliteen
juu laitoin kutsua tulemaan pidä sit ratiot kunnossa

2 y 2 mo

juu laitoin kutsua tulemaan pidä sit ratiot kunnossa
ei tullut
Finvippiin kutsua hakusessa, kanisalkku@gmail.com :) 100/70
Saiskos finvippiin kutsua uutistietoa@gmail.com
kutsua finvippiin tarvis kiitos jo etukäteen jos sellainen sattuu tulemaan dimitri.pytrowsky@gmail.com

2 y 2 mo

kutsua finvippiin tarvis kiitos jo etukäteen jos sellainen sattuu tulemaan dimitri.pytrowsky@gmail.com
Ehei mitään ryssiä kutsuta. Sulle vois olla joku rysvippi parempi.

2 y 2 mo

Ehei mitään ryssiä kutsuta. Sulle vois olla joku rysvippi parempi.
laita sitten vaikka näihin jos ei ryssä emaili kelpaa viece0000@gmail.com vorhalapohjonen1234@gmail.com

2 y 2 mo

laita sitten vaikka näihin jos ei ryssä emaili kelpaa viece0000@gmail.com vorhalapohjonen1234@gmail.com
Njet Igor :)
kuka antais infiten fineliteen 1000 kuitu 24/7 varma ratio petex083808@gmail.com
Finvipin tili ilmeisesti poistettu inaktiivisuuden vuoksi... osaisiko joku auttaa?
olisko mulle fineliteen ad.mace08383@gmail.com

3 y 5 mo

lähetin sinne
olisko mulle fineliteen ad.mace08383@gmail.com

3 y 4 mo

ei oo tullut.laitas kerran vielä ;=)
olisko mulle fineliteen ad.mace08383@gmail.com

3 y 2 mo

Ottasin kans yhen mielelläni. Hegeea@gmail.com
olisko mulle fineliteen ad.mace08383@gmail.com

2 y 5 mo

Pistin kutsun. Finelite invite kelpais löytyy vaihturiksi finvippiin tai lämmin kädenpuristus. KIITOS zxjckhzxkjczxj@protonmail.com
olisko mulle fineliteen ad.mace08383@gmail.com

2 y 2 mo

juu laitoin kutsua tulemaan pidä sit ratiot kunnossa
olisko mulle fineliteen ad.mace08383@gmail.com
jep ei tullut...
toimiiko sielä gmail
ok onko finvipis
kiitos tiedosta.....

2 y 1 mo

ok onko finvipis
On siellä
aika vaikia sinne sitten on päästä..
Kutsua jollekin suomitrackerille? Kiitoksia, markzmolt@gmail.com
laittasko joku finvip inviten saatoboxi@gmail.com kun ei jostain syystä pääse kirjautuun enään (oisko vanhentunu). Isot kiitokset lähettäjälle.
Saisiko finvip invite junssij@gmail.com aika palauttaa vanha harrastus vuosien jälkeen
finvip paikasta tänään tehty..vihje polisisille sorry
nyt pääsee kutsu koodilla fineliteen..olisko kellään koodia 5-G Netti 300/300 megan uppi ratio ok macce09282@outlook.com
Mullekkin kelpais apuapustaja2021@gmail.com t: ratio-pro

2 y 1 mo

nyt pääsee kutsu koodilla fineliteen..olisko kellään koodia 5-G Netti 300/300 megan uppi ratio ok macce09282@outlook.com
Tännekin kelpais yks. 2245@protonmail.com t. valokuitu pro
hei :) oiskos kellään heittää invit fineliteen? 100/100 linja 24/7 löytyy ja ratiot pysyy kunnossa. nutkuttaja@luukku.com
kelpais kutsu koodi.fineliteen 500/500 netti 24/7 macgyver0838@gmail.com
tännekki kelpais kutsukoodi kulitsei94@hotmail.com

3 y 5 mo

haluutko myös datatalliin?
olisko sulla datatalliin infite ratio ok netti 5G jyrikes786@gmail.com
Saisinko inviten? Jopasjoitain88@gmail.com
keltä sais kutsu koodin fineliteen 5-G Netti 500/500 ratio ok! joonaskoskinen0808@outlook.co
elämä tylsää.tylsyys loppuis jos joku antais fineliteen kutsu koodin:=) 5g netti ratio hyvä ad.mace08383@gmail.com
FinVip Tai Fineliteen invite. olisko kellään antaa kuitu verkko 24/7 ratio aina hyvä macgyver0838@gmail.com
FinVip Tai Fineliteen invite. olisko kellään antaa kuitu verkko 24/7 ratio aina hyvä macgyver0838@gmail.com

3 y 5 mo

lähetin sinne
FinVip Tai Fineliteen invite. olisko kellään antaa kuitu verkko 24/7 ratio aina hyvä macgyver0838@gmail.com

3 y 4 mo

Laitettu :) Hyvää joulua!
FinVip Tai Fineliteen invite. olisko kellään antaa kuitu verkko 24/7 ratio aina hyvä macgyver0838@gmail.com
FinVip Tai Fineliteen invite. olisko kellään antaa kuitu verkko 24/7 ratio aina hyvä macgyver0838@gmail.com
FE ovet auki nyt
Olisiko kenelläkään antaa FE invite? 100/100 kuitu löytyy. agx552@protonmail.com Kiitos etukäteen :)
fineliteen Käyttäjähakemus..jostain syystä ei tuu mailiin tunnuksia. odottanut 2 päivää.
FE tekee kuolemaa. Ei yllätä kun katsoo ylläpitoa, jonka viestintä huokuu sellaista asennetta että jos sanot yhdenkin poikkipuolisen sanan saattaa tunnukset olla suljettu huomenna. Hyvää settiä jaossa, mutta ilmapiiri sellainen että foorumille ei postaa kukaan eikä lahjoituksiakaan kiinnosta laittaa. Onko tällä hetkellä vain kolme kotimaista?
FinVip invite FinElite invite jos noihin sais invite 5-g netti kone auki 24/7 ad.mace08383@gmail.com tänks!!!
oisko jollain finvip inviä video.analyysi@gmail.com
Löytyisikö finvip invitee? Löytyy 1000/1000 seedbox, joka totta kai pyörii 24/7. MM.T.HO@protonmail.com
Ois sopuhintaan myynnissä :)
Haluaako joku vaihtaa datatalli inviten finvip inviteen?
Saisko finvip inviteä? Banaanivene666@gmail.com Tarvittaessa voin jotain maksaakkin
Saisko finvip inviten? nakitjamuussit@gmail.com
Saako FinVip inviten olvikana@gmail.com OIS KIVA PÄÄSTÄ KATTOMAAN VANHAT SALKKARIT!! Kiitos etukäteen!

1 y 11 mo

Ois sopuhintaan myynnissä :)
Onko vielä tarjolla?

1 y 11 mo

Onko vielä tarjolla?
Älä nyt maksamaan ainakaan ala, täällä jaetuista kutsuistakin saa bannia joten maksetuista lähtee varmasti vielä nopeammin menemään.
Saisko finvippiin inviä? Nuorikonkari@gmail.com
Vanhat tunnukset ei jostain syystä enää toimi finvippiin. Pyytelisin inviteä joltain henkilöltä. Kiitos! kuninkaannyrkky@gmail.com
Sama ongelma kuin ylempänä. Jos joku mukava laittais iviteä tulemaan vaikka. Kiitoksia. alexander.swind@gmail.com
Voisko joku laittaa finvip kutsua puustinent@outlook.com? Kiitos jo etukäteen.
Saisko invitee kans finvippiin, kiitos! tarvikelaatikko@gmail.com
Arvostaisin finvip/finelite kutsua. Vanhat salkkarit kiinnostaa ja itellä boxilla ohjelmia jota voisin laittaa jakoon. suklaabanaani59@gmail.com Kuitu käytössä 24/7 ratiot ok kiitos paljon
Saisinko minäkin inviten jakekake537@gmail.com
finvip olis kiva ainajavainoonaa@protonmail.com
Finvip invite maistuisi ois kiva kattoo kavereitten kans Salkkareita kuitu kokoajan käytössä ja ok ratiot xmoto.ig@gmail.com hyvää pääsiäistä sinne missä oletki
Saisko invitee fineliteen ja finvippiin kiitos 5g netti 24/7 macenposti1973@gmail.com
Mistä tiedät, että olet saanut inviten?
Finvip ja datatalli invitet kelpais. Ratiot pysyy kyl kuosissa jahka pääsee ineen. rafiloiri@gmail.com
Remove ads with a Gold account »
kukaan viittis laittaa Finvip invitee ratiot ok piippu234@gmail.com
Saisko finvippiin inviteä video.analyysi@gmail.com
olisko mulle finvip tai datatalliin masaman08292@gmail.com
Finvipiin tai Fineliteen inviteä haussa, vanhat suomalaiset sarjat hakusessa. 200/100 24/7. gambina2222@hotmail.com
onko tää ihan turhaa täällä pyydellä? ei ole kuulunut sitten yhtään mitään. Mikähän mahtaisi olla paras keino saada invua, jos ei tunne ketään IRL joka voisi kutsua? Miten tuon homman pitäisi toimia?

1 y 9 mo

onko tää ihan turhaa täällä pyydellä? ei ole kuulunut sitten yhtään mitään. Mikähän mahtaisi olla paras keino saada invua, jos ei tunne ketään IRL joka voisi kutsua? Miten tuon homman pitäisi toimia?
>onko tää ihan turhaa täällä pyydellä? Kyllä, koska sieltä tulee nykyään bannia jos lähettää kutsun täältä julkisesti löytyvään osoitteeseen.

1 y 9 mo

>onko tää ihan turhaa täällä pyydellä? Kyllä, koska sieltä tulee nykyään bannia jos lähettää kutsun täältä julkisesti löytyvään osoitteeseen.
voi jeesus vittu. tibs miten tonne pääsee?? mulla ois vitusti annettavaa, DVD:tä ostettuna kasapäin ja VPN:t kunnossa

1 y 9 mo

voi jeesus vittu. tibs miten tonne pääsee?? mulla ois vitusti annettavaa, DVD:tä ostettuna kasapäin ja VPN:t kunnossa
Eipä sinne oikeastaan ole mitään tarvetta päästä. Odota että FE aukeaa taas joskus ja liity sinne.
saisko infite finvip ta finelite kuitu verkko ad.mace08383@gmail.com
tänks ;=)
hei olen poistanut ton mailin.olisko iso vaiva laittaa tänne ->> marko197788@outlook.com
Oisko jollain lähettää meikäläiselle finvippiin tai fineliteen invi? Olisin todella kiitollinen! @kokolihapihvi66@gmail.com
Luo tili kutsukoodilla FINELITEEN Tunnuksen luonnin jälkeen kutsujan tulee vahvistaa tunnuksesi, jonka jälkeen pääset kirjautumaan sivustolle. Olisko kellään koodia antaa.. kone hurisee 24/7 5G verrko Tappi009@outlook.com Kiitos;=)
Itekkin haluaisin päästä kattoo salkkareita niin finvippiin kutsu. 3kk kultatili palkinto. invitekiitos123@gmail.com
olisko sulla antaa mulle myös infite fineliteen :=) Tappi009@outlook.com

3 y 5 mo

lähetin sulle finvippiin tohon osoitteeseen
saisko finvippiin infite tai fineliteen-kone auki 24/7 ratio ok kuituverkko lattepekka0928@outlook.com
Antakaa kultis niin laitan
FinVip vois korjata salasanan palautustoiminnon.
Olen valmis maksamaan 50e (50 euroa) invitestä finvippiin/fineliteen, kumpaan vain jos pääsen käsiksi vanhoihin salkkarijaksoihin. Ota yhteyttä seppo209taalasmaa@gmail.com
saisko finvippiin infite tai fineliteen-kone auki 24/7 ratio ok kuituverkko lattepekka0928@outlook.com

3 y 5 mo

lähetin sulle finvippiin tohon osoitteeseen
saisko finvippiin infite tai fineliteen-kone auki 24/7 ratio ok kuituverkko lattepekka0928@outlook.com

3 y 5 mo

lähetin sulle
Saisko fineliteen tai vastaavaan kutsua joltakin? IPT trackkerilla olin aikoinaan seedboxin avulla ja ratio joku 50. zguuglez@gmail.com Kiitos!
00:03

1 y 8 mo

Olen valmis maksamaan 50e (50 euroa) invitestä finvippiin/fineliteen, kumpaan vain jos pääsen käsiksi vanhoihin salkkarijaksoihin. Ota yhteyttä seppo209taalasmaa@gmail.com
Vuoden kultatilillä irtoaa.

1 y 8 mo

Vuoden kultatilillä irtoaa.
Siitä vielä todiste että löytyy
luulisi että tollaisen palvelun käyttö ilman VPN:ää on aika riski. Saako jostain ladattua ilmaisen VPN:n?

1 y 8 mo

luulisi että tollaisen palvelun käyttö ilman VPN:ää on aika riski. Saako jostain ladattua ilmaisen VPN:n?
FinVipistä itse waretin VPN:ni
Onhan noita kutsuja muutama lähetettävissä

1 y 8 mo

Onhan noita kutsuja muutama lähetettävissä
Oisitko valmis lähettää kutsun mulle, jos vaik maksaisin siit jonku verran?

1 y 8 mo

Oisitko valmis lähettää kutsun mulle, jos vaik maksaisin siit jonku verran?
Mikä jottei
10€ lahjakortti Playstation Storeen riittää.
Ei ole kultatilille käyttöä, joten ei käy.
finelitessä on kuulemma nykyään invitet käytössä, olisiko kenelläkään heittää?
Pitäs päästä kans Salkkarit kattomaan, oisko kellään heittää linkkejä tai inviteä johonkin mistä ne löytäs?
Millonkohan eliteen tulee avoimet ovet

1 y 8 mo

Millonkohan eliteen tulee avoimet ovet
Taitaa silleen säännöllisen epäsäännöllisesti kerran vuoteen joskus kesällä olla hetken aikaa auki. Eipä tossa muu auta kuin seurailla täällä, kyllä siitä sitten taas ilmotellaan.
hienoaMacGyver0838@gmail.com

2 y 6 mo

tänne myös infitee kuitu uppaa 1000/500 ratio ok MacGyver0838@gmail.com
raukka osaa kirjoittaa edes inviteä oikean. pelle tehnyt jo 500 eri sähköpostia samoilla variaatioilla ja ihmettelee miksei kukaan invitoi :DD
Kuulema FinElite laittaa lapun luukulle 99% varma tieto

1 y 8 mo

Kuulema FinElite laittaa lapun luukulle 99% varma tieto
No vähemmästäkin. Ei se voi toimia, jos portit uusille käyttäjille on tiukasti tukossa. Tosin tietysti ymmärtää syyn invite-systeemille, mutta se ei silti poista alkuperäistä ongelmaa. Käyttäjäkanta vain pikkuhiljaa happanee, passivoituu ja poistuu. Suomalaiset palvelut on niin pieniä, ettei käyttäjien poistumaan olisi oikeastaan varaa. Mutta kaava on silti se vakio. Käyttäjää poistuu enemmän kuin uutta tulee tilalle. On kuolema. Poistuminen ei yleensä ole edes tietoinen päätös. Ihmiset vain vanhenee ja tulee muita asioita elämään. Tai ei ole enää mitään kiinnostavaa katsottavaa jne. Valtavan isoilla kansainvälisillä palveluillakin on ongelmia. Suoratoistopalveluiden puristuksessa.

1 y 9 mo

Itekkin haluaisin päästä kattoo salkkareita niin finvippiin kutsu. 3kk kultatili palkinto. invitekiitos123@gmail.com
Tarjous edelleen voimassa. 3kk kultatili kutsun lähettäjälle osoitteeseen invitekiitos123@gmail.com

1 y 8 mo

Tarjous edelleen voimassa. 3kk kultatili kutsun lähettäjälle osoitteeseen invitekiitos123@gmail.com
Kukaan ei tule tuohon tarjoukseen tarttumaan koska tuo osoite on jo lisätty bannilistalle joten kutsun lähettäjälle tulee heti kenkää. Lisäksi kuka nyt jutkutilin haluaisikaan.

1 y 8 mo

Kuulema FinElite laittaa lapun luukulle 99% varma tieto
ja tämä tieto perustuu mihin? Source: trust me bro?
Monet pyytäny finelite kutsua täällä usean kuukauden, vaikka siellä on hakemus login sivulla millä voi päästä sisään?

1 y 7 mo

Monet pyytäny finelite kutsua täällä usean kuukauden, vaikka siellä on hakemus login sivulla millä voi päästä sisään?
eipä ollu vähän aikaa sitten.
olisko mulle joko finvip ta finelite kone auki 24/7 ratio ok - > micce083808@gmail.com

3 y 5 mo

lähetin sulle finvippiin tohon osoitteeseen
olisko mulle joko finvip ta finelite kone auki 24/7 ratio ok - > micce083808@gmail.com

3 y 5 mo

lähetin sulle

3 y 4 mo

Laitettu :) Hyvää joulua!
Jos löytyy lisää nii nakkaa oulisddd@gmail.com :)
Kutsu fineliteen olis haussa. pauvafrebeppeu-3008@yopmail.com

1 y 7 mo

olisko mulle joko finvip ta finelite kone auki 24/7 ratio ok - > micce083808@gmail.com
laitoin tulemaan kutsun
Kutsu fineliteen olis edelleen haussa. FinVipin kutsu vastapalveluksena tarvittaessa Superstarilta. pauvafrebeppeu-3008@yopmail.com
Kyllä isä osaa löytyy ihan yle areenasta. Jos tietää softat saa sen ladattua ihan sieltä. Ihme ja kumma, legendaarinen ”Tarkkis” löytyy ihan dailymotionista. Jarno Jokinen siinä pikkusena. Voisikin ladata talteen ”arkistoon”, ennen kuin katoaa ikuisesti…
Neuvoks mite löydän kutsun gmailista? 😅

1 y 7 mo

Neuvoks mite löydän kutsun gmailista? 😅
Ku löydän vaa vanhan yli 5v takaa
Todennäköistä joo
En löytäny mistään noista.
Ei siis en mä pääse noihin torrenttipaikkoihin, joten niistä en pysty sanomaan mitään. Mutta ei ainakaan löydy areenasta, eikä dailymotionista yms
00:11
Kiva laittaa CV tolla sähköpostilla
Voitko laittaa finvip kutsun? nightmarefueler69@gmail.com Kiitos etukäteen :)
Joo uus tänne, oulismayn@proton.me

1 y 7 mo

Kutsu fineliteen olis edelleen haussa. FinVipin kutsu vastapalveluksena tarvittaessa Superstarilta. pauvafrebeppeu-3008@yopmail.com
Aika turha kysellä täällä tai missään muuallakaan, tuntemattoman kutsumisella menettää kutsuoikeudet ja kutsuttu lentää pihalle.

1 y 8 mo

Kuulema FinElite laittaa lapun luukulle 99% varma tieto
micce8383 macce838383 Ahdistaako noin paljon kun et ole vieläkään saanut tunnuksia kyseiselle sivustolle? :)
Minäkin olisin eri iloinen tuosta Finvip kutsusta seksikissa14@gmail.com

1 y 6 mo

Minäkin olisin eri iloinen tuosta Finvip kutsusta seksikissa14@gmail.com
Lopeta jo se kerjääminen täältä et sitä saa

1 y 6 mo

Lopeta jo se kerjääminen täältä et sitä saa
mainitsin olevani eri iloinen kutsusta enkä kerjännyt
FinVip invite Kiitos! juppe02928@gmail.com
OT: mutta miten saan ylläpitoon yhteyttä kun ei tule s-postiin salasanan palautusta? :D
Hiljaista kuolemaahan nuo oikeastaan kaikki tekee, mutta uusia julkaisuja tulee aika tasaiseen tahtiin ja nykyään kun gigaset yhteydet alkaa olla nopeusluokan alapäässä niin ei kauheasti haittaa vaikka jakajia olis vaan yks tai kaks, ei montaa minuuttia tarvitse odotella. Ei suomalaiselle sisällölle oikein ole vaihtoehtoja.

1 y 6 mo

Hiljaista kuolemaahan nuo oikeastaan kaikki tekee, mutta uusia julkaisuja tulee aika tasaiseen tahtiin ja nykyään kun gigaset yhteydet alkaa olla nopeusluokan alapäässä niin ei kauheasti haittaa vaikka jakajia ol
Kyllä nuo isot kansainväliset paikat on enemmän kukoistuksessaan kuin koskaan aikaisemmin vaikka suurin osa niistäkin on suljettuja. Mutta niissä invite-systeemi toimii kun käyttäjiä on ihan jäätävä määrä. Tietysti on päivänselvä juttu, että kotimaisenkin systeemin pitää olla suljettu mutta ongelma juuri on, että niitä uusiakin käyttäjiä pitäisi saada, jotta palvelu pysyy elossa. Invite systeemi näin pienillä markkinoilla on vain oikeasti niskalaukaus palvelulle. Mutta yhtäläinsen tarve kotimaiselle jakajalle on, koska todella iso osa kotimaista sisältöä on oikeasti pysyvästi katoamassa olemasta. Nuo nykyiset mediatalot on ihan surkeita.

1 y 6 mo

Kyllä nuo isot kansainväliset paikat on enemmän kukoistuksessaan kuin koskaan aikaisemmin vaikka suurin osa niistäkin on suljettuja. Mutta niissä invite-systeemi toimii kun käyttäjiä on ihan jäätävä määrä. Tiety
Joo, suomalaisista lähinnä puhuin. Piratismi oikeastaan kaikissa muodoissa on jälleen nousussa, mutta nuo suomalaiset kun pyrkii melkeinpä rajoittamaan käyttäjämääriään niin niiden osalta tulevaisuus ei kauhean valoisalta näytä. Edes kutsujärjestelmä ei ole mikään sysipaska idea, mutta jos aletaan bannaamaan sekä kutsujaa että kutsuttua milloin mistäkin typerästä syystä niin metsään mennään ja kovaa.

1 y 6 mo

Joo, suomalaisista lähinnä puhuin. Piratismi oikeastaan kaikissa muodoissa on jälleen nousussa, mutta nuo suomalaiset kun pyrkii melkeinpä rajoittamaan käyttäjämääriään niin niiden osalta tulevaisuus ei kauhean v
Valitettava totuus on se että kutsujärjestelmä on paras vaikkakaan ei hyvä.

1 y 6 mo

Joo, suomalaisista lähinnä puhuin. Piratismi oikeastaan kaikissa muodoissa on jälleen nousussa, mutta nuo suomalaiset kun pyrkii melkeinpä rajoittamaan käyttäjämääriään niin niiden osalta tulevaisuus ei kauhean v
Bannit tulee suuta soittamalla, vetämällä ration vituiksi tai sääntörikkomuksella josta huomauttaessa toiminta siirtyy suunsoittoon. Käsittääkseni nuo ei ole typeriä syitä.
Et sä voi olla tosissas että tavaran pitäminen koneella/boxilla ja parvessa hengailu sen 3 päivän ajan olisi jotenki kynnyskysymys tähän hommaan, tuo 3 päivää on privaatti trackereilla sieltä minimin päästä. Lisäksi ratiolla ei tuossa minimi jakoajassa ole mitään tekemistä, kuka vaan venäläistä älykkäämpi yksilö osaa vuokrata vitosen seedboxin kuukaudeksi ja bumpata semmosen bufferin/ration ettei tarvi miettiä enää ikinä vaikka ei itse edes julkaisisi mitään. Jos ei kiinnosta pitää jaossa niin valitse seuraavista: julkiset trackerit, usenet, irc tai vaikka ddl. Sun on ihan turha yrittää flexaa olemattomalla tavarallas.
kauan tuossa menee että fineliten hakemuksella tulee tunnarit? vai ilmoittaako ne edes erikseen jos eivät tee tunnareita?

1 y 5 mo

kauan tuossa menee että fineliten hakemuksella tulee tunnarit? vai ilmoittaako ne edes erikseen jos eivät tee tunnareita?
Alle vuorokausi, ei.

1 y 6 mo

FinVip invite Kiitos! juppe02928@gmail.com
Ootko saanut inviten?

1 y 6 mo

Minäkin olisin eri iloinen tuosta Finvip kutsusta seksikissa14@gmail.com
Ootoo saanut inviten?
finelite invite kelpais
tarjolla ois IPT inviä vaihdossa suomalaiseen trackeriin
FinVip invite Tai Finelite kiitos.....Kemppi303394@outlook.com
natsaako saada kutsua? ceemoree321@hotmail.com
finvippiin tai fineliteen jos kutsua saisin olisin kiitollinen homopaskanatsi@gmail.com
Invitestä olisin eeeerittäin kiitollinen Salkkari-fani!! salkkarisalla@gmail.com
löytyykö finvipistä vitun puhelinmyyjiä tai duudsonit tuli taloon-jaksoja?
Löytyykö "Risteyksessä", "Kakola 1 kausi"?
Ei siitä enempää kausia taida olla tehtykään koskaan, eikä sitä koskaan näytettykään kuin kerran. Siksi sitä ole saatua ruudustakaan imutettua mutta olisi kiinnostavaa nähdä jonne aaronin (Taisi olla ihan eka jakso) ja Kaisa Liski uudestaan :D Kansainvälisistä paikoista noita ei löydy eikä mulla ole tunnareita mihinkään Suomi-paikkaan >:(
mulla on puhelinmyyjien kakkoskausi. olisko mahdollista jakaa tota leffaa tai duudsonit-jaksoja?
Itse olen ollut vuosikymmeniä jo mukana noissa kansainvälisissä oikein isoissa paikoissa, eikä ole mitään ongelmaa saada haltuunsa stranger thingsiä, dahmeria, 1899 kokonaan täytenä HDR:nä 4K kuvalla ja jopa suomenkielisillä subeilla (netflix-rippi) tai kaikki maailmanluokan jumboelokuvat, jurassic world dominionit ja batmanit myöskin täydellä tasolla. Ei tartte kuin nappeja painaa ja odotella tunti pari. Tai hyvinkin harvinaisia ranskalaisia, etelä-amerikkalaisia, venäläisiä jne leffoja, tai jopa mitä tahansa pornoa koskaan haluaa. Mutta tosiaan suuresti harmittaa, että kaikki Suomi-kontentti on pysyvästi kuolemassa. Areenasta saa yle-dl:llä tavarat jos sattuu osumaan paikalle silloin kun tavara sielä on tyrkyllä. Ruudusta onnistuu myös, taas kerran jos tavara on sielä tyrkyllä. Youtubeen ilmestyy sillon tällöin jotain ja jopa kelvollisella kuvanlaadulla kuten esim diilin koko jetrokausi on nyt saatavilla, leijonanluolaa yms ja YouTube-dl:llä saa sellasetkin talteen. Mutta olisi kyllä nyt kiva olla osa suomi-skeneäkin. Koko kulttuuri kuolee tällä menolla.

1 y 5 mo

Itse olen ollut vuosikymmeniä jo mukana noissa kansainvälisissä oikein isoissa paikoissa, eikä ole mitään ongelmaa saada haltuunsa stranger thingsiä, dahmeria, 1899 kokonaan täytenä HDR:nä 4K kuvalla ja jopa suomenkielis
Ei se ole mihinkään kuolemassa, tahti vain kiihtynyt ja nyt suomikamaa tulee lujempaa kuin koskaan aikaisemmin.

1 y 5 mo

Ei se ole mihinkään kuolemassa, tahti vain kiihtynyt ja nyt suomikamaa tulee lujempaa kuin koskaan aikaisemmin.
Vanhempi kama pitäisi myös pitää elossa ja jaossa. Itse asiassa teen sitä ihan tarkotuksella, koska nykyisin jälkikäteen modaillaan asioita. Esimerkkinä vaikka 13 reasons why leikatut itsemurhakohtaukset. Ei ole leikattu minun arkistosta. Tai Doctor Sleepin kolmen tunnin directors cut 4K HDR-laadulla, jota ei saa mistään ostettua rahalla. Se vain on aito kulttuuriteko pyrkiä pitämään myös vanhempi tavara elossa ja mieluiten niin, että kuka tahansa halukas saisi siitä nauttia (: Nuo nykyiset televisiokanavat ei sitä tee.

1 y 5 mo

Vanhempi kama pitäisi myös pitää elossa ja jaossa. Itse asiassa teen sitä ihan tarkotuksella, koska nykyisin jälkikäteen modaillaan asioita. Esimerkkinä vaikka 13 reasons why leikatut itsemurhakohtaukset. Ei ole
Jos joku asia tuntuu olevan kadonnu niin tee siitä toive oikeaan paikkaan.
tarvisin finvippiin inviteä vanhoja salkkareja varten video.analyysi@gmail.com
Inviteä finvip tai finelite kuitu verkko 1000/300 24/7 ratio ok! -> IceMan00920@outlook.com

1 y 5 mo

Inviteä finvip tai finelite kuitu verkko 1000/300 24/7 ratio ok! -> IceMan00920@outlook.com
paljo kultista eliten invistä?

1 y 5 mo

Inviteä finvip tai finelite kuitu verkko 1000/300 24/7 ratio ok! -> IceMan00920@outlook.com
lähetetty :)
Inviteä jos sais tännekin suuntaan, 24/7 netissä useampi tera tyhjänä :3 hylkeenpyytaja@protonmail.com
finvip invite anyone?

3 y 5 mo

lähetin sulle

3 y 2 mo

Ottasin kans yhen mielelläni. Hegeea@gmail.com
Mä haluisin inviten finvippiin, että pystyn kattoo vanhoi Salkkarei. tuomasloit@gmail.com
Giev infite pls marko.forss@poliisi.fi
hyi vittu tuota datatallia. sain kutsun ja sivustohan on ihan helvetin karsee ja kirjoitusvirheitä joka uutisessa ja tekstissä
Just katoin eilen pb:sta ja löytyi kaikki kolme kautta, mutta kaikkien seedit oli eilen nollissa. TOSIN, ne kuitenkin näkyi, joten saattaa olla toivoa että voi silloin tällöin olla fileet vielä elossa.

1 y 5 mo

Just katoin eilen pb:sta ja löytyi kaikki kolme kautta, mutta kaikkien seedit oli eilen nollissa. TOSIN, ne kuitenkin näkyi, joten saattaa olla toivoa että voi silloin tällöin olla fileet vielä elossa.
Kiitos ku tsekkasit! Piratebayssa näkyy myöskin mut ei oo sielläkään seedejä.
Mikäs noiden suomi-trackereiden paremmuusjärjestys nykyään on? Itsellä kokemusta vain FinVipistä ja Datatallista. Datatalli oli ainakin muutama vuosi sitten melko huono, jonka vuoksi siellä ei tullut käytyä joka johti tunnusten poistamiseen. Mikä on Datatallin tai FinEliten taso nykyään ja miten vertautuu FinVippiin? Ei tuo FinVipkään mikään kovin häävi ole jos vertaa ulkomaisiin trackereihin. Ei ole ylläpitäjiä paljon kiinnostanut päivittää sivua viimevuosina.
Remove ads with a Gold account »
miten tuonne fineliteen sais kutsu koodin..kuitu verkko 24/7 -> kippo2092@outlook.com

1 y 5 mo

Mikäs noiden suomi-trackereiden paremmuusjärjestys nykyään on? Itsellä kokemusta vain FinVipistä ja Datatallista. Datatalli oli ainakin muutama vuosi sitten melko huono, jonka vuoksi siellä ei tullut käytyä joka
Laita itse paremmuusjärjestykseen: Vipissä eniten käyttäjiä. Eliteä kehitetään aktiivisesti, itseasiassa ainut noista jossa on koodari ylipäänsä. Eliteen tulee eniten suomikamaa, aktiivisin yhteisö, parempi todennäköisyys saada toive täytetyksi ja tavara on laadullisesti parempaa. Aktiivisia torrentteja nyt: vippi 10.3k, elite 14.5k, talli 2.4k. Suomitrackereita on ehkä vähän hölmöä verrata ulkomaalaisiin, paras kun hommaa läjän ulkomaalaisia ja siihen sitte suomalaiset täydentämään.

1 y 5 mo

Laita itse paremmuusjärjestykseen: Vipissä eniten käyttäjiä. Eliteä kehitetään aktiivisesti, itseasiassa ainut noista jossa on koodari ylipäänsä. Eliteen tulee eniten suomikamaa, aktiivisin yhteisö, parempi toden
Okei, eli Elite taitaa olla selvästi paras vaihtoehto suomalaisista. FinVipin ylläpito taitaa olla aikalailla luovuttanut tuon sivustonsa suhteen. Koko sivusto jumahtanut johonkin 2010-luvun alkupuoliskolle. Teknisesti ja sääntöjen osalta aika ajanut ohi.

1 y 5 mo

Okei, eli Elite taitaa olla selvästi paras vaihtoehto suomalaisista. FinVipin ylläpito taitaa olla aikalailla luovuttanut tuon sivustonsa suhteen. Koko sivusto jumahtanut johonkin 2010-luvun alkupuoliskolle. Tekn
Joo vippi tavallaan jähmetty 10 vuotta sitten. Kuten sanoin niin paras kun hommaa läjän ulkomaalaisia ja siihen sitte suomalaiset täydentämään, eli kannattaa hommata ainaki vippi ja elite. Sitten oikeastaan pitkässä juoksussa sen huomaa että mitä todennäköisemmin tulet nojaamaan eliteen. Säännöthän noissa kaikissa on about peilikuvia, suurin ero se että elitessä porno on bannissa mutta sitäpä nyt haluavat löytää mistä vaan muualta.

1 y 5 mo

Joo vippi tavallaan jähmetty 10 vuotta sitten. Kuten sanoin niin paras kun hommaa läjän ulkomaalaisia ja siihen sitte suomalaiset täydentämään, eli kannattaa hommata ainaki vippi ja elite. Sitten oikeastaan pitkä
>Kuten sanoin niin paras kun hommaa läjän ulkomaalaisia ja siihen sitte suomalaiset täydentämään Jep, itellä on trackeri-asiat ihan hyvässä kondiksessa ulkomaisten osalta, mutta eipä noista tosiaan hirveesti kotimaista sisältöä löydy. Löytyy myös usenet-tunnukset mutta eipä sielläkään oikein ole suomalaista tavaraa.

1 y 5 mo

hyi vittu tuota datatallia. sain kutsun ja sivustohan on ihan helvetin karsee ja kirjoitusvirheitä joka uutisessa ja tekstissä
Oletan että toi on jostain syystä ihan yrittämällä yritetty tehdä niin paskaksi kun vaan mahdollista, mutta Jackett/Prowlarr on sellanen mikä ratkaisee oikeastaan kaikki ulkoasuihin liittyvät ongelmat erittäin monelta trackerilta.
finvip kutsu kiinnostaisi,,,,,,,,, Kemppi303394@outlook.com
FinVipin tai Fineliten inviteä kaivattaisiin tositarkoituksella. Nopea netti löytyy seedailuun jne. Isot kiitokset jo etukäteen! :) aleksisk522@gmail.com
Tahtoisin sisään suomen suosituimmalle traksulle eli finvippiin. Mitkä mahdollisuudet saada täältä invite?

1 y 4 mo

Tahtoisin sisään suomen suosituimmalle traksulle eli finvippiin. Mitkä mahdollisuudet saada täältä invite?
Nolla, koska täällä jos jakaa niin tule bannit sekä kutsujalle että kutsutulle. Ei kannata mitään osotteita laittaa julkisesti koska ne menee mustalle listalle heti.

1 y 4 mo

Nolla, koska täällä jos jakaa niin tule bannit sekä kutsujalle että kutsutulle. Ei kannata mitään osotteita laittaa julkisesti koska ne menee mustalle listalle heti.
selvä homma, tarviipa odotella koska finvippiin aukeis rekisteröinti

1 y 4 mo

selvä homma, tarviipa odotella koska finvippiin aukeis rekisteröinti
En tiedä aukeeko, mutta kattele koska Elite aukeaa, parempi tracker kaikin puolin ja aukikin välillä.
finvip tai datatalli kutsu olis jees
finvip tai fineliteen kutsua tarvis. kuitu verkko toimii 24/7 ratio myös ok...... mirka08098@outlook.com

1 y 4 mo

finvip tai fineliteen kutsua tarvis. kuitu verkko toimii 24/7 ratio myös ok...... mirka08098@outlook.com
onko sulla datatalliin kutsua.......... voisit laittaa pecca04054@hotmail.fi
ei ole
opentrackersin mukaan datatalli menee kiinni, pitääkö paikkansa?

1 y 4 mo

opentrackersin mukaan datatalli menee kiinni, pitääkö paikkansa?
Varmaan tuo sama luotettava taho joka kertoi että FE menee kiinni 3kk sitten.
olisko sulla invitee finelite tai finvip -->>>> mirka08098@outlook.com
menkää töihin

1 y 4 mo

menkää töihin
nimenomaan
finvip kutsu kelpais pecca04054@hotmail.fi tai macce04054@outlook.com
Olisko finelite kutsua vaihdossa finvip kutsuun? jalomuki@gmail.com
ei kuulema toimi gmail ja hotmail.. laita tänne jos ok--> mikko0838proton.me kiitos ;=)

1 y 4 mo

ei kuulema toimi gmail ja hotmail.. laita tänne jos ok--> mikko0838proton.me kiitos ;=)
kaikki noi 20 sähköpostias on bannissa joka trackerilla, ei kukaan täällä tule laittamaan sulle kutsua yhtään mihinkään
niitä on 21kpl.....ja mitä vittua se sulle kuuluu...mulla on vaihtuva ip ja vpn ;=)
Olisko mullekkin täällä finvip inviteä, petrihirv@gmail.com

1 y 4 mo

niitä on 21kpl.....ja mitä vittua se sulle kuuluu...mulla on vaihtuva ip ja vpn ;=)
oho, vaihtuva ip ja vpn. etkä siltikään oo yhdelläkään traksulla vaikka niitä oot vinkunu netissä ainaki vuodesta 2014. olisko korkee aika hankkia elämä ja lopettaa olemasta tollanen vammane?

1 y 4 mo

niitä on 21kpl.....ja mitä vittua se sulle kuuluu...mulla on vaihtuva ip ja vpn ;=)
ei saatana mikä luuseri :F
finvip kutsu kiinnostaisi,,,,,,,,, Kemppi303394@outlook.com
finvip kutsu kiinnostaisi,,,,,,,,,, IceMan00920@outlook.com
Ei ole enää ikinä aukeamassa, mene töihin.
Datatalliin kutsua kiitos,,,,,,,,,!!!!!!!!!!! mikko0838proton.me
Kiinnostais palailla suomitrackerille. Kutsua datatalli/finelite/finvip -iin kiitos jo etukäteen! related.subtext540@mailer.me
Kiinnostaisi päästä Fineliteen. Laittakaa kutsua, jos löytyy! Kiitos näin etukäteen! tipari@proton.me
Ei varmaan tarvitse kauheasti FE-kutsuja enää olla toivomassa, ja muutenkin toi ihan DT-tier päivitys minkä julkaisivat ei mitenkään erityisen hyvää tulevaisuutta lupaile.

1 y 4 mo

Ei varmaan tarvitse kauheasti FE-kutsuja enää olla toivomassa, ja muutenkin toi ihan DT-tier päivitys minkä julkaisivat ei mitenkään erityisen hyvää tulevaisuutta lupaile.
Voitko avata asiaa vähän lisää? DT-tier?

1 y 4 mo

Voitko avata asiaa vähän lisää? DT-tier?
Eivät enää tule avaamaan rekisteröitymistä julkisesti vaan vain pelkät kutsut ja hakemukset, Suomen ulkopuolelta ei oteta enää käyttäjiä (vähän vielä vissiin auki että laitetaanko vanhat tilit kiinni?), kutsuja on oman tilin bannin uhalla vastuussa kutsutuista (eli enää ei ole mitään järkeä antaa kutsuja yhtään kenellekään) ja vanhat julkaisutkin lähtee mäkeen koska ne nyt vaan on pakko poistaa että saadaan pidettyä "laatua" yllä. Ja DT:llä viittasin tuohon jonkun turbokalevin kirjoittamaan uutiseen jossa napina laadusta on vähintäänkin ironista kun ei edes oman sivuston nimeä saatu kirjoitettua oikein.
Saisiko datatalliin kutsua?? mikko0838proton.me
Kutsua? sugarexia@proton.me
Poistuuko FinVipin tunnukset inaktiivisuuden takia? Olen lähes 100% varma että muistan käyttäjän ja salasanan oikein, mutta ei anna kirjautua.
finvip kutsu kiinnostaisi Kemppi303394@outlook.com
Mitenköhän näihin pääsisi muuten kuin laudalla ruinaamalla kun ei kauheasti tuttuja ole näissä piireissä? Neuvoja otetaan vastaan

1 y 4 mo

Poistuuko FinVipin tunnukset inaktiivisuuden takia? Olen lähes 100% varma että muistan käyttäjän ja salasanan oikein, mutta ei anna kirjautua.
Tottakai poistuu

1 y 4 mo

Poistuuko FinVipin tunnukset inaktiivisuuden takia? Olen lähes 100% varma että muistan käyttäjän ja salasanan oikein, mutta ei anna kirjautua.
Finvipistä on kuulemma viimeaikoina poistettu käyttäjätunnuksia ihan muuten vaan, käsittääkseni paljon lähteny tunnuksia jotka on ollu aktiivisia.
finelitessä näyttäisi olevan tuo hakemus auki

1 y 4 mo

finelitessä näyttäisi olevan tuo hakemus auki
Uuh loistavaa. Katsotaan pääseekö sisään.
finvip kutsu hakusessa mikko0838@proton.me

1 y 4 mo

Mitenköhän näihin pääsisi muuten kuin laudalla ruinaamalla kun ei kauheasti tuttuja ole näissä piireissä? Neuvoja otetaan vastaan
Täältä on turha ruinata, koska kaikki tähän ketjuun laitetut osoitteet menee suoraan bannilistalle. FE ottaa hakemuksia vastaan, joten jos haluaa tuohon pelleilyyn lähteä niin se on mahdollista. Muussa tapauksessa ei varmaan paljon auta muu kun jossain muissa yhteisöissä yrittää kauttarantain kysellä.
Itellä olis parisataa kutsua finvippiin, mutten oikein uskalla laudan kautta ketään invailla.

1 y 4 mo

Eivät enää tule avaamaan rekisteröitymistä julkisesti vaan vain pelkät kutsut ja hakemukset, Suomen ulkopuolelta ei oteta enää käyttäjiä (vähän vielä vissiin auki että laitetaanko vanhat tilit kiinni?), kutsuja o
+ ei hyväksytä hakemuksia joissa ei ole todistetta, että on jossain toisella sivustolla.
kauanko noissa finelite hakemuksien käsittelyssä oikein menee?
Mitäs muita suomiträckereitä on kuin Finvip ja Finelite?

1 y 4 mo

Itellä olis parisataa kutsua finvippiin, mutten oikein uskalla laudan kautta ketään invailla.
Trust me! Mikä on sen luotettavampi kuin pseudonyymi suomalainen? Nää kutsukäytännöt on kyl aika ankeet, jos ja kun ei oo kaveripiirissä warettajia, eikä kotimaista materiaalia oikein tahdo muuten saada. DC++:lla kaikki oli helpompaa. xD Tipari@proton.me

1 y 4 mo

+ ei hyväksytä hakemuksia joissa ei ole todistetta, että on jossain toisella sivustolla.
tää on kyllä (suht ymmärrettävää mutta) perseestä. Kaikki muu mitä tulee torrentattua löytyy hyvin avoimista trackereistä niin en oo missään privateissa :D ja suomi kamaa ei löydy muualta

1 y 4 mo

+ ei hyväksytä hakemuksia joissa ei ole todistetta, että on jossain toisella sivustolla.
Joo tää on ton ratioulinan kanssa yks sellanen vanha "käytäntö" joka sais kyllä kuolla pois. Kaikki kuitenkin kerää noita bonuspisteitä jakamalla jotain saatanan tekstitiedostoja ja ostaa sitten itselleen ison ration niin mitä helvetin merkitystä tollasillakin on?

1 y 4 mo

Mitäs muita suomiträckereitä on kuin Finvip ja Finelite?
DT.

1 y 4 mo

kauanko noissa finelite hakemuksien käsittelyssä oikein menee?
Vuorokausi.

1 y 4 mo

Trust me! Mikä on sen luotettavampi kuin pseudonyymi suomalainen? Nää kutsukäytännöt on kyl aika ankeet, jos ja kun ei oo kaveripiirissä warettajia, eikä kotimaista materiaalia oikein tahdo muuten saada. DC++:lla
Et sinä suljetuille DC-hubeille pääse sen helpommin kuin privaateille trackereille, itseasiassa vielä hankalampaa.

1 y 4 mo

Joo tää on ton ratioulinan kanssa yks sellanen vanha "käytäntö" joka sais kyllä kuolla pois. Kaikki kuitenkin kerää noita bonuspisteitä jakamalla jotain saatanan tekstitiedostoja ja ostaa sitten itselleen ison ra
Ainut osapuoli joka ulisee ratiosta on se käyttäjäryhmä joka vetää rationsa liki nollille ja kieltäytyy pitämästä tavaraa jaossa, trackerit ei tarvi tuommosia käyttäjiä.

1 y 4 mo

Mitäs muita suomiträckereitä on kuin Finvip ja Finelite?
Eipä sinne taida päästä. Laitoin jo lauantaina hakemuksen ja liitin kuvat tumbrliin kahdestakin toisesta paikasta jossa oon samalla nimimerkillä jnejne. Kuvissa tietysti on dl ja upload jutut ratiot jne jotka on ihan teratavuista ja vuosikymmenestä kertynyt. Mutta eipä ole mitään kuulunut joten taitaa jäädä suomihuvit sitten huvittelematta. Jaetaan sitten noita tanskalaisia ja islantilaisia jotka on muuten perskelen hyviä leffoja. Esimerkiksi nyt katsoin juuri Close 2022. ja Dealer 2021 taisi olla saksalainen (olikin belgialainen) helskutin hyvä leffa. Mua ei oikeastaan harmita hirveästi tietysti se, jos suomalaiset ei nyt halua tallentaa ja jakaa arteitaan. Mua ihmetyttää enemmän se, miksi noita oikeasti hyviä eurooppalaisia leffoja ei mitenkään näy suomessa. Esimerkiksi yksi islantilainen huippuhyvä elokuva tuli jo vuonna 2016 eikä sitä ole näkyny missään suoratoistossa tai televiossa suomessa koskaan. Eurooppalaiset elokuvat on oikeasti todella hyviä. On jopa hyviä etelä-amerikkalaisia, joka on yllättäny täysin. Mutta Suomessa niitä ei näytetä. Luulisi nyt jonkin Ruotsalaisen cmoren edes näyttävän muiden pohjoismaiden katalogia, mutta ei. Ainakaan Suomessa siis. Juju tässä on se kun minulla on sellainen harrastus että tallennan noita tyyliin pysyvästi. Etsin aina parhainta saatavilla olevaa versiota. Usein myös jokin orkkis on lisäksi missä esimerkiksi on asioita joita ei ole leikattu. Eli on niinku VHS-rip ja sitten se Full HD erillisinä. Sitten jos joku jotain kaipaa, jaan. Se on jokin historiajuttujuttu etteivät katoa pysyvästi olemasta.
finvip/finelite kutsu kiinnostaisi täälläkin, vaihdossa tarjota torrentleech kutsua :) -> gamalord@proton.me
näköjään finelite lopettaa toimintansa, harmi... datatalli taitaa olla seuraava the big thing?
Onko Datatalli paras olemassa olevista Suomi-trackereistä?

1 y 3 mo

Onko Datatalli paras olemassa olevista Suomi-trackereistä?
finelite ehdottomasti paras kaikilla osa-alueilla. Sit finvip. Datatalli on lähinnä pelkkä vitsi ja vain vammaset hehkuttaa sitä.
Piireissä puhutaan että suurimmat tekijät siirtyy datatalliin kevään myötä joten kannattaa pyrkiä sinne nyt koska kesällä voi olla jo mahdottomuus päästä sisään.

1 y 3 mo

Piireissä puhutaan että suurimmat tekijät siirtyy datatalliin kevään myötä joten kannattaa pyrkiä sinne nyt koska kesällä voi olla jo mahdottomuus päästä sisään.
Kieltämättä FE:n meno on alkanut jostain kumman syystä muistuttaa DT:n perseilyä hiljattain, joten vaikka lähteet onkin taas mitä on niin tää ei edes jaksais yllättää.

1 y 3 mo

Kieltämättä FE:n meno on alkanut jostain kumman syystä muistuttaa DT:n perseilyä hiljattain, joten vaikka lähteet onkin taas mitä on niin tää ei edes jaksais yllättää.
millä tavalla muistuttamaan DT:n perseilyä?

1 y 3 mo

Kieltämättä FE:n meno on alkanut jostain kumman syystä muistuttaa DT:n perseilyä hiljattain, joten vaikka lähteet onkin taas mitä on niin tää ei edes jaksais yllättää.
Juu kovimmat tekijät siirtyyki johki talliin xD miks kukaan siirtyis elitestä mihinkään? Ehk vippiin jos on edes siirtymäs
Mitä eroja noilla mestoilla edes on?

1 y 3 mo

Mitä eroja noilla mestoilla edes on?
FV ja FE välillä ei mitään, mutta DT on kuollut (ei tule uusia julkasuita)
Kyllä FV on kans aika kaukana FE:stä. Vipissä eivät ole vieläkään saaneet kategoriauudistusta tehtyä ja muutenki aika ruma sivu verrattuna eliteen.

1 y 3 mo

Mitä eroja noilla mestoilla edes on?
FE ainut jossa aktiivinen koodari tuomassa ominaisuuksia ja muutoksia, lisäksi aktiivisin porukka jonka takia sinne tulee eniten suomalaista kamaa ja toiveita täytetään.

1 y 3 mo

FV ja FE välillä ei mitään, mutta DT on kuollut (ei tule uusia julkasuita)
Älä puhu paskaa.
FE ainoa oikea?
No kuulemma isompi ja aktiivisempi ku vippi
Finvip kiinnostelis
Hei
Hei mulla on ongelmia kirjautua Finvippiin kun en muista passua ja siellä on mun vanha email mikä ei toimi. Voisiko joku ystävällisesti laittaa Finvip staffiin viestiä että vaihtais kantaan mulle toisen emailin tai voi myös laittaa suoraan emailiin passun palautus ohjeet. Mun nick Finvipissä oli Smirre13 ja email ois smirre13@live.com Myös invite Finelite tai Datatalliin kelpais jos joltain semmoinen löytyis.

1 y 4 mo

Itellä olis parisataa kutsua finvippiin, mutten oikein uskalla laudan kautta ketään invailla.
Voisitko laittaa inviten mulle Finvip tai kysyä staffilla jos mun vanha nick heiltä vielä löytyis, kun en ole vuosiin kirjautunut ja siellä on toimimaton email mulla. Jos staffi vaihtais kantaa mulle toisen emailin tai laittais emailiin suoraan passun palautus ohjeet. Mun nick Finvipissä oli Smirre13 ja mun email on smirre13@live.com Olen ollut muutamassakin suomi trakkerilla joskus staffis Sysop ja toises oli omista kahden muun lisäksi. Kiitos jos jaksat vaivautua tai heität invitellä. Nykyään olisi taas aikaa näille kun aloitin vielä just verkkoasentaja koulun mikä kestää muutaman vuoden.

1 y 4 mo

Finvipistä on kuulemma viimeaikoina poistettu käyttäjätunnuksia ihan muuten vaan, käsittääkseni paljon lähteny tunnuksia jotka on ollu aktiivisia.
Hei löytyisikö Finvippiin tai johonkin muuhun Suomi traksuun invitee? Mun nick Finvipis oli Smirre13 mutta kun laitoit että ne on poistanut ei aktiivisia accounteja ja mä en ole vuosiin kirjautunut. En pysty edes kokeilla kun siellä on email mitä mulla ei enään ole. Tänne voi inviten laittaa jos semmoinen löytyy. smirre13@live.com Ja voit toki Finvipin staffille laittaa viestiä jos mun nick siellä vielä ois...niin että vaihtais mulle toimivan emailin niiden kantaan tai laittais emailiin suoraan passun palautus ohjeet.
Moi löytyis invitee mihinkään Suomi trakkeriin. Mulla on Finvipis ollut joskus nick mutta on luultavasti poistettu kun en ole vuosiin kirjautunut. Ja vaikka se toimiikin en saa passua palautettua kun siellä on mun joku vanha email mitä Mulla ei enään ole. Jos voit kysyä Finvipin staffilta löytyykö niiltä vielä mun nick ja jos on niin vaihtais niiden kantaan toisen emailin tai laittais emailiin suoraan passun palautus ohjeet. Mun nick Finvipis oli Smirre13 ja tässä ois mun toimiva email smirre13@live.com Se millä joskus Finvippiin rekkasin oli luultavasti tämmöinen kun smirre13@luukku.com mutta tuota emailia ei enään ole. Niin jos jonnekin löytyis invite oisin kiitollinen tai jos jaksaisit kysyä Finvipin staffilta tuosta mun vanhasta accosta. Nyt ois aikaa taas näihin juttuihin ja vielä kun menin kouluun opiskelemaan verkkoasentaja tutkintoa. Laitan ehkä oman traksun sitten joskus kun oppii lisää koodaamaan vaikkakin oon joskus ollut muutamassa Suomi trakkerilla staffissa toisessa Sysop toises omistaja. Kiitos etukäteen jos jaksat vaivautua tai löytyis invite jonnekin

1 y 5 mo

Laita itse paremmuusjärjestykseen: Vipissä eniten käyttäjiä. Eliteä kehitetään aktiivisesti, itseasiassa ainut noista jossa on koodari ylipäänsä. Eliteen tulee eniten suomikamaa, aktiivisin yhteisö, parempi toden
Hei löytyiskö jonnekin Suomi trakkerille inviteä? Mulla on ollut Finvipis joskus acco nimeltään Smirre13 mutta luultavasti poistettu kun en vuosiin ole kirjautunut ja nyt en ees pääse koittaan kun en muista padsua enkä pysty palauttamaan kun sitä emailia (smirre13@luukku.com) ei ole enään olemassakaan. Aloitin just verkkoasentaja koulutuksen joten ois aikaa taas näille. Kokemusta on Suomi trakkereilta muutamassa oon ollut staffis Sysop ja toises omistaja. Jos löytyis invite johonkin olisin kiitollinen tässä ois mun email smirre13@live.com
Karusellit ennen saa hyvät vauhdit, vauhdit kestää pitkään. Voit mennä vaikka hippaan pyörivässä karusellissä. Nykyään nyt otetaan kovat vauhdit . Potki niin saatanasti, ei jaksa enää nosta jalka kyytiin vhyym vauhti loppu siihen.

1 y 5 mo

lähetetty :)
Hei löytyiskö invitejä vielä? Kokemusta on jopa staffissa (Sysop ja toises olin omistaja) mulla on ollut Finvipis acco mutta tuskin toimii kun en ole vuosiin kirjautunut enkä voi koittaa edes kun en muista passua ja en pysty palauttamaan sitä kun siellä on toimimaton email. Jos jaksat niin voitko kysyä Finvipin staffilta löytyiskö Smirre13 nimellä vielä account jos on niin vaihtais niiden kantaan toisen emailin tai laittais mulle emailiin suoraan passun palautus ohjeet. Nyt on taas aikaa näihin kun aloitin just verkkoasentaja koulutuksen. Tässä ois mun email smirre13@live.com

1 y 2 mo

Hei löytyiskö invitejä vielä? Kokemusta on jopa staffissa (Sysop ja toises olin omistaja) mulla on ollut Finvipis acco mutta tuskin toimii kun en ole vuosiin kirjautunut enkä voi koittaa edes kun en muista passua
Olet ollut sysop ja staffia ja silti et ymmärrä, että invitea tuskin heruu yhtään mihinkään paikkaan jos floodaat epätoivoista pyyntöä höystettynä kaiken maailman selityksillä (oli totta tai ei, kaikki olettaa kuitenkin että ei) yhtään missään paikassa, kuten vaikka täällä?
juu ei invitejä normoille enää. Käyttäkää netflixiänne
Mikä on normo? Jos joltain löytyy inviteä niin pehmis_71@yahoo.com. Ehkä joku Rautaportin kanssaperustajista muitaa Dickheadin...
No tämä, kaikki ollu mukana perustamassa internettiä, entisiä sysoppeja, 57 vuotta ollu mukana UG piraattimestoissa, satoja teratavuja ennennäkemätöntä kamaa 10 gigasen letkun nokassa ja täällä kysellään kutsuja.
Onhan noita.

1 y 2 mo

No tämä, kaikki ollu mukana perustamassa internettiä, entisiä sysoppeja, 57 vuotta ollu mukana UG piraattimestoissa, satoja teratavuja ennennäkemätöntä kamaa 10 gigasen letkun nokassa ja täällä kysellään kutsuja.
Unohdit sen tärkeimmän. Ratio on kunnossa (miten helvetissä, jos ole koko paikassa)…
kantsii panostaa tuohon finelite hakemukseen jos halajaa tunnukset sivustolle. ite tein korjaukset hakemukseen ja sain tunnukset

1 y 2 mo

kantsii panostaa tuohon finelite hakemukseen jos halajaa tunnukset sivustolle. ite tein korjaukset hakemukseen ja sain tunnukset
Mä muuten vahvistan tuon myös. En edes tienny että tuo oli taas auki. Mutta kuten ylempää näkyy, yritin aikasemminkin saada eikä irronnu ja nyt yritin uudelleen paremmin perusteluin (ja silti samoin kuvakaappauksin muilta sivustoilta) ja nyt sitten irtosi tunnarit.
Finvip tai finelite kutsu hakusessa
Johonki suomitrakkeriin kutsua? Löytyy seedbox joten ei tarvi jännittää pysyykö ratio kunnossa. Keijollaon@proton.me
saisko kutsua finelite tai finvip
Olisi 5 inviteä jaossa, kertokaa miksi juuri sinut pitäisi kutsua! Laita vielä email osoite vastaukseen. edit ja vielä finvip
miks porukka haluaa finvip mielummin ku finelite?
ei siellä vipissä mitään salkkareita ole :D
hep olisko kellään tuonne finvip sähköposti osoitetta

1 y 1 mo

hep olisko kellään tuonne finvip sähköposti osoitetta
ei
Jos jollain on Fineliteen inviteä, niin vastaa tähän viestiin. Käyttäjä poistettiin ku en logannut kuukauteen. Vaihdossa voin antaa invin torrentleechiin ja finvippiin. Seedboxi käytössä.
K kiitti (:

1 y 1 mo

K kiitti (:
Eipä mitään. Öitä :)
Remove ads with a Gold account »
finelite kutsua?
finvippii invitee? tai tallii, elitee, yms.
kelpais
Olisko kutsuja???
Bump? Löytyiskö?
kauan tuossa finelite hakemuksessa pitäis mennä aikaa että hyväksytään? tuleeko viestiä jos ei hyväksytä?

11 mo

kauan tuossa finelite hakemuksessa pitäis mennä aikaa että hyväksytään? tuleeko viestiä jos ei hyväksytä?
Hyväksyminen tulee päivän sisällä. Itselle tuli puolessa tunnissa. Jos ei hyväksytä, ei kuulu mitään. Mutta itselle kävi niinkin. Tee vain uusi paremmin perusteltu hakemus. Toisella kerralla mulla hyväksyttiin.

11 mo

Hyväksyminen tulee päivän sisällä. Itselle tuli puolessa tunnissa. Jos ei hyväksytä, ei kuulu mitään. Mutta itselle kävi niinkin. Tee vain uusi paremmin perusteltu hakemus. Toisella kerralla mulla hyväksyttiin.
Selvä homma
FinVipin hakulomake on muuten nyt auki

11 mo

FinVipin hakulomake on muuten nyt auki
Ne on hetken ruinannu rahaa ja nyt näköjään haluavat uutta verta kun vanhat ei ole kiinnostuneita tukemaan kuolevaa sivustoa.

11 mo

Ne on hetken ruinannu rahaa ja nyt näköjään haluavat uutta verta kun vanhat ei ole kiinnostuneita tukemaan kuolevaa sivustoa.
Samoin myös Fineliten haku on päällä ja sääntöjä höllennetty. Taitaa olla kaikki kotimaiset kuolemassa pikkuhiljaa. Mä varoitin siitä joitain vuosia sitten, että liian tiukoilla säännöillä ja liian tiukalla sisäänottamisella ei mikään sivusto voi pyöriä. Suomessa vain on liian vähän datarottia siihen. Teinit käyttää vain älypuhelinta ja suoratoistoja. Eli porukka harmaantuu toisesta päästä ja katoaa pois. Kansainväliset saitit toimii hyvin.
Suomi trackerit on muutenkin neropatteja. Esimerkiksi FinVipiin ei saisi käyttää microsoftin sähköpostia, luukkua, suomi24 jne juttuja koska maili ei kulje. Kuitenkin tämä asia kerrotaan vasta rekisteröitymisen jälkeen tervetuloa jutussa. Mailia ei myöskään voi mitenkään muuttaa. Et voi perustaa uutta tiliä, koska ip juttu. Etkä saa mitenkään ylläpitoa kiinni. Eli koko rekisteröityminen menee vituiksi vain sen vuoksi, että eivät vaivautuneet etukäteen kertomaan, että tiettyjä maileja ei kannata käyttää. Koko saitti on jumissa "odotetaan vahvistusta". Eikä mitään voi tehdä. Ei näillä kyllä mitään toivoa ole.

11 mo

Samoin myös Fineliten haku on päällä ja sääntöjä höllennetty. Taitaa olla kaikki kotimaiset kuolemassa pikkuhiljaa. Mä varoitin siitä joitain vuosia sitten, että liian tiukoilla säännöillä ja liian tiukalla sisä
Uusien käyttäjien sisääntuloa täytyy kontrolloida jo pelkästään käyttäjien turvallisuuden vuoksi. Tuon lisäksi sivustot ei tarvi paskoja käyttäjiä joita lappaa pirttiin jos ovet on auki, nyt ovi on raollaan. Mahdoit olla tuollon joitain vuosia sitten kans sitä mieltä että sillonkin kotimaiset oli kuolemassa ihan just kohta?

11 mo

Suomi trackerit on muutenkin neropatteja. Esimerkiksi FinVipiin ei saisi käyttää microsoftin sähköpostia, luukkua, suomi24 jne juttuja koska maili ei kulje. Kuitenkin tämä asia kerrotaan vasta rekisteröitymisen jälkeen t
Täysin sama ongelma hdbitsin kutsun kans. Pyydä tunnusten poistoa jos tuntuu toivottomalta.

11 mo

Uusien käyttäjien sisääntuloa täytyy kontrolloida jo pelkästään käyttäjien turvallisuuden vuoksi. Tuon lisäksi sivustot ei tarvi paskoja käyttäjiä joita lappaa pirttiin jos ovet on auki, nyt ovi on raollaan. Mah
Millä pyytää tunnusten poistoa, jos ylläpitoon ei ole mitään yhteysväylää? Viestiä ei voi kirjoittaa "ei oikeuksia"?

11 mo

Millä pyytää tunnusten poistoa, jos ylläpitoon ei ole mitään yhteysväylää? Viestiä ei voi kirjoittaa "ei oikeuksia"?
Tosin eihän siellä ole edes ketään sinulle vastailemassa kun eihän niillä ole edes aktiivista ylläpitoa. Nyt kävi näin, ei auta kuin heristää nyrkkiä.

11 mo

Tosin eihän siellä ole edes ketään sinulle vastailemassa kun eihän niillä ole edes aktiivista ylläpitoa. Nyt kävi näin, ei auta kuin heristää nyrkkiä.
Eäh. Mä oon jo elitessä. Vipistä vain olisin katsonut löytyisikö sieltä muutamia vanhempia klassikoita joita elitestä taas on siivottu pois jostain syystä. Ei niin tärkeää. (Kokeilin myös uutta rekisteröimistä ip vaihtamalla ja eri sähköpostilla. Ei toiminut sekään, joten)…

11 mo

Eäh. Mä oon jo elitessä. Vipistä vain olisin katsonut löytyisikö sieltä muutamia vanhempia klassikoita joita elitestä taas on siivottu pois jostain syystä. Ei niin tärkeää. (Kokeilin myös uutta rekisteröimistä
Elitestä poistuu tavara automaattisesti kun on tarpeeksi monta päivää 0 jakajaa. Kannattaa tehdä toive jos jotain haluaa koska elitessä niitä sentään täytetään mutta toiveen tekstiin kannattaa sisällyttää sanallisesti että ei sitä paskinta .avia mikä löytyy.
Juu finelitessä näköjään huomattavasti paremmin tavaraa kuin vipissä
Kannattaa pikaisesti hakea eliteen jos haluaa. Laittavat kesäkuun alussa hakemus-mahdollisuuden taas kiinni. FinVip oli sitten päästänyt ilmeisesti sisään, vaikka maili ei edes toimi. Tiedä sitten kuinka kauan on enää pystyssä. Donatea pyytävät nyt kuumeisesti. Että kannattaa sinnekin nyt äkkiä rekisteröityä jos haluaa. Varsinkin kun laudan aihe vielä on jopa se.
näköjään elitessä menee hakemukset kiinni ajaksi 4.6-31.8
finvipissä näyttäisi olevan vieläkin rekisteröinti auki
vieläkin on finvip auki

11 mo

vieläkin on finvip auki
Tää vähän muuttuu nyt kun tuo rarbg meni nurin. Koko skene siis. Aika paljon erittäin laadukasta kontenttia tulee katoamaan (sillähän oli monta aliastakin). Samoin uuden kontentin tulo voi lakata jopa kokonaan. Luojan kiitos ehti saada kovalevyt täyteen vähän kaikkea ja erinomaisella laadulla. Jossain vaiheessa kun pöly laskeutuu, voi juuri tällaisissa pienemmissä paikoissa pistää asioita taas jakoon.

11 mo

Tää vähän muuttuu nyt kun tuo rarbg meni nurin. Koko skene siis. Aika paljon erittäin laadukasta kontenttia tulee katoamaan (sillähän oli monta aliastakin). Samoin uuden kontentin tulo voi lakata jopa kokonaan.
>Samoin uuden kontentin tulo voi lakata jopa kokonaan Ymmärrätköhän sinä miten rarbg toimi?

11 mo

>Samoin uuden kontentin tulo voi lakata jopa kokonaan Ymmärrätköhän sinä miten rarbg toimi?
https://dawn.fi/uutiset/2023/06/04/rarbg-lopetti https://torrentfreak.com/rarbg-shutdown-is-a-major-blow-to-the-pirate-ecosystem-230601/ Ymmärrän todella hyvin. Rarbg kun ei ollut vain pelkkä nettisivusto torrent-protokollalla. Rarbg oli yksi suurimmista ja laadukkaimmista kontentin TUOTTAJISTA. Sä tunnistat näitä tuottajia niistä torrent tiedostojen päätteistä kuten "rarbg, yify, ettv jne". Rarbg toi käytännöllisesti kaiken suoratoistopalvelujen sisällön jakeluun. Erittäin hyvällä kuvanlaadulla, tekstityksillä yms. Kun tuo katosi nyt pois, laatu romahtaa aivan varmasti. Yifykään ei kuvanlaadulla mitenkään loista. Mutta Rarbg:ssa on sellainen toinen outous. Mistä se edes sai sen materiaalin sellaisena kuin sai? Käytännöllisesti katsoen originaali-tiedostoina. Eli sillä oli jokin myyrä jossain suoratoistopalvelujen palvelinsalien syövereissä. Vanhaa materiaalia on jaossa niin kauan kun sitä ihmiset jakaa. Mutta uuden tuleminen, ainakin tuolla laadulla mitä sitä on ollut, voi olla lopullisesti loppu. Rarbg:n tiedostot oli myös siitä hyviä, että jos tiesi että ne on Rarbg:n kontenttia, tiesi aika varmasti, että ne ei ole hedmanin ansa-tiedostoja. Eli riski suurenee nyt myös. Kontenttia on reilusti vähemmän jaossa ja suurempi prosentuaalinen osuus niistä voi olla hunajapurkkia.

11 mo

https://dawn.fi/uutiset/2023/06/04/rarbg-lopetti https://torrentfreak.com/rarbg-shutdown-is-a-major-blow-to-the-pirate-ecosystem-230601/ Ymmärrän todella hyvin. Rarbg kun ei ollut vain pelkkä nettisivusto torre
Aika pitkän tekstiseinän jaksoit räpeltää ottaen huomioon että et ymmärrä. >All pirated movies and TV-shows come from somewhere and RARBG acted as a key bridge between scene sources and the public at large. Kaikki rarbgn tavara oli lähtöjään muualta.

11 mo

Aika pitkän tekstiseinän jaksoit räpeltää ottaen huomioon että et ymmärrä. >All pirated movies and TV-shows come from somewhere and RARBG acted as a key bridge between scene sources and the public at large. Kaikk
Ja sinä taas unohdit lukea siitä pitkästä enkunkielisestä niitä oikeasti olennaisia rivejä. ”The absence of new releases is likely to make the overall piracy ecosystem more vulnerable. The same can also be said for RARBG’s dedicated tracker, which was also pulled offline yesterday, abruptly terminating millions of connections. And it doesn’t end there.” Mutta olisi kannattanut lukea vaikka tuo suomenkielinen uutinen asiasta. ”RARBG:n katoamisella voi kuitenkin olla - ainakin hetkellisesti - suurempi vaikutus verkkopiratismiin kuin useiden muiden torrent-sivustojen sulkemisilla. TorrentFreakin mukaan RARBG oli vuosien ajan se ensimmäinen julkinen torrent-sivusto jonne uusimmat TV-sarjojen ja elokuvien piraattiversiot tulivat jakeluun. Vasta sen jälkeen ne levisivät muiden torrent-palveluiden listoille. Eli RARBG:n ytimessä on ollut käyttäjiä, jotka ovat olleet korkeammalla piratismin hierarkiassa kuin ns. taviskäyttäjät.”

11 mo

Ja sinä taas unohdit lukea siitä pitkästä enkunkielisestä niitä oikeasti olennaisia rivejä. ”The absence of new releases is likely to make the overall piracy ecosystem more vulnerable. The same can also be said
Kyllä se uusi tavara tulee yhä edelleenkin, ei ehkä avoimille. >TorrentFreakin mukaan RARBG oli vuosien ajan se ensimmäinen julkinen torrent-sivusto jonne uusimmat TV-sarjojen ja elokuvien piraattiversiot tulivat jakeluun. Vasta sen jälkeen ne levisivät muiden torrent-palveluiden listoille. Tuo on täyttä paskaa.
jaa FinElite aukasi sitteki hakemukset
Jos jollain kutsua Datatalliin, niin olisin kiitollinen. Ratiot muualla kunnnossa jns872@proton.me

11 mo

jaa FinElite aukasi sitteki hakemukset
semmoset hakemukset sieltä. en kyllä rupea uploadaamaan screenshotteja mihinkään helvetin imgureihin. ihan päätön juttu taas.

9 mo

semmoset hakemukset sieltä. en kyllä rupea uploadaamaan screenshotteja mihinkään helvetin imgureihin. ihan päätön juttu taas.
Normaali käytäntö hakemuksissa, miten muutenkaan ne edes yrittäis vilkasta että mikä oot miehiäs?

9 mo

Normaali käytäntö hakemuksissa, miten muutenkaan ne edes yrittäis vilkasta että mikä oot miehiäs?
ymmärrän sinänsä tarpeen, mutta enhämmää rupee nyt screenshotteja jostain private tracker profiileista uploadailemaan minne sattuu. jos tota vaatii nii pitäs tarjota suoraan simppeli upload

9 mo

ymmärrän sinänsä tarpeen, mutta enhämmää rupee nyt screenshotteja jostain private tracker profiileista uploadailemaan minne sattuu. jos tota vaatii nii pitäs tarjota suoraan simppeli upload
Nuo hakemukset käsitellään parin päivän sisällä, sittenhän sen kuvan voi poistaa. Lisäksi usein ymmärrettävää jos siitä onsensuroitu esim. maili/ip-osoite jos semmosia sattuu näkymään. Kuten sanoin niin normaali käytäntö, jos ei maistu niin ei maistu.

9 mo

semmoset hakemukset sieltä. en kyllä rupea uploadaamaan screenshotteja mihinkään helvetin imgureihin. ihan päätön juttu taas.
Paljon isommat ja paljon suomen paskatraksuja paremmat vaativat screenshotteja hakemuksissa (ulkoinen linkki).
näyttäis olevan finvipis jotain häikkää?

9 mo

näyttäis olevan finvipis jotain häikkää?
Kuulemma vetivät lahjotusrahat välistä ja lopettivat.

9 mo

Kuulemma vetivät lahjotusrahat välistä ja lopettivat.
No voi hittolainen

9 mo

Kuulemma vetivät lahjotusrahat välistä ja lopettivat.
Kuulemma kuulemma
Jonkin teorian mukaan poliisit olisivat tehneet ratsian palvelinsaliin?

9 mo

Jonkin teorian mukaan poliisit olisivat tehneet ratsian palvelinsaliin?
Tuskin nyt sentään. Lataaminen ei ole Suomessa rikos eikä edes sopimusrikkomus. Saat ladata tiedostoja ihan niin paljon kuin huvittaa kunhan nyt mitään cp kamaa tai silleen laitonta ei ole. Jakaminen ei ole sen luokan rikos, että se kiinnostaisi poliisia pisaran vertaa. Lähinnä pieni rikkomus. Mutta kyseessä on kuitenkin sopimusrikkomus. Siihen hedmanit vetoaa, siviilipuolen markkinaoikeudessa. Kuitenkaan siviilipuolen rikkomuksissa ei poliisin palvelukset ole käytettävissä.

9 mo

Tuskin nyt sentään. Lataaminen ei ole Suomessa rikos eikä edes sopimusrikkomus. Saat ladata tiedostoja ihan niin paljon kuin huvittaa kunhan nyt mitään cp kamaa tai silleen laitonta ei ole. Jakaminen ei ole sen
selvä homma, toivottavasti finvip nousee takaisin pystyyn pian

9 mo

selvä homma, toivottavasti finvip nousee takaisin pystyyn pian
Tuskinpa. Jostain muusta syystä se on nurin ja se nurin meno juuri sattumaltaan oli sen jälkeen kun oli iso rahankeräys. Tosin en nyt usko asian johtuvan siitä että ottivat lantit taskuun ja lähtivät espanjaan karkuun vaan taitaa johtua siitä, että keräys ei vain tuottanut tarpeeksi rahaa ylläpitoon. Se on nykyisin kallista. Paljon isommillakin virallisilla palveluilla on ongelmia hosting-palvelujen hinnan nousujen kanssa. Ihan pilvipalveluita myöten korottelevat hintoja.

9 mo

Tuskinpa. Jostain muusta syystä se on nurin ja se nurin meno juuri sattumaltaan oli sen jälkeen kun oli iso rahankeräys. Tosin en nyt usko asian johtuvan siitä että ottivat lantit taskuun ja lähtivät espanjaan k
siellähän oli päivittynyt tieto että vuoden palvelinmaksut kasassa
paska sivu ja vitun nuubit ei uskaltanu ottaa sivulle suurta osaa torrentteja kun hedman partners käski
ircissä modet tiesi sanoa että ylläpitäjä on pidätettynä ja vissii jotain lapsipornoon liittyvää taustalla

9 mo

ircissä modet tiesi sanoa että ylläpitäjä on pidätettynä ja vissii jotain lapsipornoon liittyvää taustalla
juu ihan varmasti :D
Muute vaa hetiku saatu rahaa ilmeisesti ihan hyvin niin sivusto parin päivän päästä nurin :Ddd

9 mo

Muute vaa hetiku saatu rahaa ilmeisesti ihan hyvin niin sivusto parin päivän päästä nurin :Ddd
Se nyt oli ulkonäöltäänkin sellaista roskaa, että sai olla aika huurussa jos kuvitteli, että heillä mitään pitkän ajan suunnitelmia enää oli.
Vittu, mistä saan nyt lisää Salkkareita

9 mo

Se nyt oli ulkonäöltäänkin sellaista roskaa, että sai olla aika huurussa jos kuvitteli, että heillä mitään pitkän ajan suunnitelmia enää oli.
No mikä sun mielestä olis hyvä vaihtoehto suomitrakkerille?

9 mo

No mikä sun mielestä olis hyvä vaihtoehto suomitrakkerille?
No eikös finelite tai datatalli ole ihan ok?

9 mo

No eikös finelite tai datatalli ole ihan ok?
datatalli on kyllä aika kurapaskaa

9 mo

datatalli on kyllä aika kurapaskaa
On se silti vaihtoehto... Sitähän sinä kysyit. Ja jos jo tiesit vaihtoehdot niin miksi edes kysyit?

9 mo

Vittu, mistä saan nyt lisää Salkkareita
Mulla on 1999-2014 jos inviteä lähtee jollekin muulle träkkerille niin laitan jakoon.
teme_78@proton.me tänne voi kans paina invitee FE tai DT VitunFinvip, no toivottavasti nousee viel

9 mo

teme_78@proton.me tänne voi kans paina invitee FE tai DT VitunFinvip, no toivottavasti nousee viel
finelitessä hakemus auki,, sinne vaan
Yrittänyt monta kertaa rekata mut ei oo jostain syystä onnistunut, paitsi nyt meni hakemus eteenpäin
Toivottavast saavat finvipin vielä toimintaan, Ei näitä enää liian montaa ole kotimaista!

9 mo

Toivottavast saavat finvipin vielä toimintaan, Ei näitä enää liian montaa ole kotimaista!
Fineliteen pääsi ainakin laakista tänään
Finelite ei pelaa jos on nat? kaikki muut mestat tuntuu toimivan, toki voit jakaa vain muille nat kerhoon kuuluville.

9 mo

Toivottavast saavat finvipin vielä toimintaan, Ei näitä enää liian montaa ole kotimaista!
huonolta näyttää, toisella traksulla oli keskustelua tuosta :/

9 mo

huonolta näyttää, toisella traksulla oli keskustelua tuosta :/
mitä siellä keskusteltiin?

9 mo

mitä siellä keskusteltiin?
Vissiin backup vuodelta 2022 jostain kohtaa ja ei tietoa tuleeko pystyyn ja jos tulee niin koska

9 mo

Jonkin teorian mukaan poliisit olisivat tehneet ratsian palvelinsaliin?
:DD älä ny vittu naurata

9 mo

:DD älä ny vittu naurata
viimeisimmän tiedon mukaan on tulossa takas pystyyn

9 mo

viimeisimmän tiedon mukaan on tulossa takas pystyyn
Se seisoo
seisoo
Ja jälleen sivu alhaalla. Nyt on jopa irc kanava alhaalla.

9 mo

Ja jälleen sivu alhaalla. Nyt on jopa irc kanava alhaalla.
näköjään
Mikähän siellä tällä kertaa on? Kellään tietoa?
noh onneksi tuo finelite tuossa vielä on, talli sulki aika nopeasti ovensa joten siellä ei ainakaan meno muutu aktiivisemmaksi
Voi olla et sivustolla on pikku projekti menossa sivuston koodin kimpussa. IRC:ssä käväisi joku antamassa vähän palautetta sivuston tietoturvasta.

9 mo

Voi olla et sivustolla on pikku projekti menossa sivuston koodin kimpussa. IRC:ssä käväisi joku antamassa vähän palautetta sivuston tietoturvasta.
jaa mitäs tietoturvasta? menikö sivu heti nurin tämän palautteen jälkeen
Vittu tottakai sillon se just on alhaalla kun ekan kerran tänä vuonna olisi jotaa ladattavaa :(

9 mo

Vittu tottakai sillon se just on alhaalla kun ekan kerran tänä vuonna olisi jotaa ladattavaa :(
:(
Nyt taas ylhäällä tosin tyhjää täynnä sivusto torskien suhteen.
ei ollut
RKP ottanu palvelimen haltuun.

9 mo

ei ollut
Mikä sitten? Ainakin foorumilla kerrottiin et palomuuria pommitettiin oikein kunnolla.

9 mo

Mikä sitten? Ainakin foorumilla kerrottiin et palomuuria pommitettiin oikein kunnolla.
Finvip käyttää xbtit-järjestelmää (todiste: https://finvip.org/changelog.txt) Virheilmoitusta googlatessa tulee vastaan reddit-ketju, jossa joku käyttäjä kyselee juurikin tuosta "403 Unauthorized ip"-viestistä: >TorrentBytes ban due to too many log in attempts >I forgot my password, and after 3+ attemps at logging in, I get the following prompt: ># "403 Forbidden >Unauthorized IP address. [Error: 1\] You are banned!" Tämä viittaa siihen, että kaikki ip-osoitteet olisi vain bannattu sivustolta, eikä liity millään tavalla mihinkään palomuurin "pommittamiseen". Mitä ikinä "pommittaminen" tarkoittaakaan.

9 mo

Finvip käyttää xbtit-järjestelmää (todiste: https://finvip.org/changelog.txt) Virheilmoitusta googlatessa tulee vastaan reddit-ketju, jossa joku käyttäjä kyselee juurikin tuosta "403 Unauthorized ip"-viestistä:
No näin oli finvipin foorumilla kerrottu asiasta.
saisi tuo finelite tai datatalli avata vaikka ovensa kun tuo vipin toiminta nyt hieman sekavaa

9 mo

saisi tuo finelite tai datatalli avata vaikka ovensa kun tuo vipin toiminta nyt hieman sekavaa
Onhan siellä hakemukset auki, senkus ottavat vipin tai muiden trackereiden profiileista screenshotin ja näpyttelevät hakemuksen. Avoimet ovet on syöpää koska likimain kaikki uudet tunnukset on paskaa, paskan privaattitrackerin tunnistaa avoimista ovista.

9 mo

Onhan siellä hakemukset auki, senkus ottavat vipin tai muiden trackereiden profiileista screenshotin ja näpyttelevät hakemuksen. Avoimet ovet on syöpää koska likimain kaikki uudet tunnukset on paskaa, paskan priv
juu niin on
mitähän tämä tarkoittaa? finnvipin foorumilta; SQL injektoinnin avulla päästy käsiksi xbtit_settings -taulussa oleviin tietoihin Taulua läpikäymällä on selvinnyt että palvelimella on sähköpostilaatikko staff@finvip.org Taulusta poimittu käyttäjätunnus (staff) ja salasana (kimp...69) Käyttäjätunnus-salasana -kombinaatiota yritetty mm. SSH:ta vasten siinä onnistuen Palvelimella olevia tiedostoja lähdetty tutkimaan, ja löydetty /backups -kansio Kansiosta löydetty dbbackup.sh -tiedosto, jossa tietokannan kredentiaalit selkokielisinä Tietokantadumppi otettu mysqldump -binääriä käyttäen Tietokantaa selatessa huomattu että salasanat ovat vain MD5-häshättyjä Hyökkäys #1: xbtit_bannedips -tauluun lisätty sääntö, joka estää ip-osoitteet jotka osuvat seuraavaan haarukkaan: Alku: 0.0.0.0 Loppu: 255.255.255.255 Eli sääntö on estänyt käytännössä koko IPv4-verkon. Hyökkäys #2: Muutamakymmen tail-binääriä laitettu "staff"-käyttäjänä päälle, joiden ainoa tarkoitus on ollut varata mahdollisimman paljon muistia omaan käyttöön, ettei sitä jää muille palvelimella pyöriville prosesseille Toimet, jotka ylläpidon tulisi tehdä: - Suojatkaa sivusto SQL injektoinneilta - Älkää pitäkö salasanoja selkokielisinä tietokannassa tai oikeastaan missään muuallakaan - Estäkää SSH sessioneiden luonti käyttäjiltä, joiden ei tarvitse SSH:ta käyttää - Rotatoikaa staff -käyttäjätunnuksen salasana - Rotatoikaa tietokannan käyttäjätunnus ja salasana. - Implementoikaa parempi salasanasuojaus (sha256) - Rotatoikaa kaikkien käyttäjien salasanat ym. ^ jälkeen - Panostakaa tietoturvaan - Implementoikaa bug bounty järjestelmä, jotta tietoturva paranee Asia on puolestani loppuunkäsitelty, ylläpidon huomiota ei tulla jatkossa herättelemään yo. tekniikoilla omasta puolestani. Hyvää jatkoa. Olen poistanut kaikki finvip.org-palvelimeen liittyvät materiaalit, mukaanlukien avatut käyttäjätunnus/salasana -kombot.

9 mo

mitähän tämä tarkoittaa? finnvipin foorumilta; SQL injektoinnin avulla päästy käsiksi xbtit_settings -taulussa oleviin tietoihin Taulua läpikäymällä on selvinnyt että palvelimella on sähköpostilaatikko staff@finvip.org
Sitä, että joku valkohattuhakkeriksi esittäytyvä väittää korkanneensa nimenomaan finvipin käyttäjätietokannan sähköpostiosoitteet. Pääseeensä ylläpitona sisälle ylläpidon työkaluihin ja todennut että salasana tiivisteetkin on paskalla salauksella. Kirjoitti mitä teki, eli kirjoitti, että koko sivusto on ihan paskaa. Vastaamo versio 2. Sekä kirjoitti tuhonneensa kaiken jota sai haltuunsa. Noh kunhan käyttäjä on ollut viisas, ja käyttänyt jotain roska-alias-sähköpostia sekä salasanaa jota ei ole muualla käytössä, ei käyttäjälle päin ongelmaa ole. Jos taas on käyttänyt jotain tärkeää sähköpostia ja salasanaa, jota on käyttänyt muuallakin, vaihtaa nyt edes sen salasanan muualta. Eipä paljoa yllätä kuitenkaan. Aika kökön oloinen paikka.

9 mo

Sitä, että joku valkohattuhakkeriksi esittäytyvä väittää korkanneensa nimenomaan finvipin käyttäjätietokannan sähköpostiosoitteet. Pääseeensä ylläpitona sisälle ylläpidon työkaluihin ja todennut että salasana ti
kiitos selvennyksestä onkohan finelite tai datatallikin korkattu sitten

9 mo

kiitos selvennyksestä onkohan finelite tai datatallikin korkattu sitten
Talli on ainakin täys seula mutta elitessä on aktiivinen koodari jota kiinnostaa asiat.

9 mo

Talli on ainakin täys seula mutta elitessä on aktiivinen koodari jota kiinnostaa asiat.
noo toivottavasti kaikkia sivuja ei ole häxätty

9 mo

kiitos selvennyksestä onkohan finelite tai datatallikin korkattu sitten
Ei ainakaan näytä siltä, että finelite tai datatalli olis korkattu

9 mo

Ei ainakaan näytä siltä, että finelite tai datatalli olis korkattu
no hyvä
Semmonen juttu että: Tuo kundi joka korkkas vipin, on valkohattu joka on ihan luvan kanssa ravistellu muitakin sivustoja ja aina luonnollisesti ilmottanut jos jotain reikiä on löytynyt. Nyt sitten vipin ylläpito yrittää vain lakaista asian maton alle ja kieltää reikien olemassaolon. Tietokantadumpista on laitettu vain pieni osa hyvin pienelle porukalle, ikään kuin todistuksena että siellä on reikä. En epäile hetkeäkään etteikö tuo kundi olisi oikeasti jo poistanut koneeltaan kaiken vippiin liittyvän datan koska tuo profiloituu ihan kelpo turjakkeeksi. Varmuuden vuoksi kannattaa kuitenkin vaihtaa vipin passu ja jos muualla sama niin luonnollisesti muualtakin, sitähän ei tiedä että onko tuota reikää käytetty jo aikaisemmin hyödyksi jonku muun toimesta. Lisäksi raaka fakta että reikä mitä ilmeisemmin tulee pysymään vielä tovin koska käsittääkseni vipissä ei ole aktiivista softahermannia. Ystävällisin terveisin: Rami Renko

9 mo

Semmonen juttu että: Tuo kundi joka korkkas vipin, on valkohattu joka on ihan luvan kanssa ravistellu muitakin sivustoja ja aina luonnollisesti ilmottanut jos jotain reikiä on löytynyt. Nyt sitten vipin ylläpito yrittää
Näiden kanssahan siis kaikkien tällaisten palvelujen kanssa on hyvä muistaa, että ei nyt käytä mitään tärkeää sähköpostia, eikä salasanaa jota käytetään muualla. Eihän niillä korkatuilla tiedoilla, eikä palvelun tietoturvalla periaatteessa ole mitään merkitystä, jos käyttäjä vain on alunalkaenkin ollut viisas ja on eriyttänyt ihan kaiken näihin palveluihin liittyvän rajusti poikkeavaksi kaiken muun kanssa. Eli aina jokin toissijainen ilmais-alias sähköposti näiden kaikkien epämääräisten saittien käyttöön. Sekä uniikki erillinen salasana. Jos arkikäytön asioita käyttää näissä palveluissa sellaisenaan, korkkaamisen jälkeen näihin palveluihin on enää myöhästä mitään vaihdella. Sen voi tehdä vain kaikkialle muualle, missä samat on käytössä (pirun vaivalloista yleensä).

9 mo

Semmonen juttu että: Tuo kundi joka korkkas vipin, on valkohattu joka on ihan luvan kanssa ravistellu muitakin sivustoja ja aina luonnollisesti ilmottanut jos jotain reikiä on löytynyt. Nyt sitten vipin ylläpito yrittää
toivottavasti saavat paikattua kaikki mahdollisimman nopeasti ja hyvin.

9 mo

toivottavasti saavat paikattua kaikki mahdollisimman nopeasti ja hyvin.
Vitut ne mitään paikkaa, eihän niillä ole edes ketään kuka olisi kykenevä paikkaamaan eikä sysoppia kiinnosta.

9 mo

Vitut ne mitään paikkaa, eihän niillä ole edes ketään kuka olisi kykenevä paikkaamaan eikä sysoppia kiinnosta.
niin mikähän sitten olisi avuksi, mistä koodari finnvippiin joka voisi korjata?

9 mo

niin mikähän sitten olisi avuksi, mistä koodari finnvippiin joka voisi korjata?
Bepanthen avuksi ainakin alkuun Ongelma(t) tullaan todennäköisesti ignoraamaan ja myöhemmin tuo saitti tullaan korkkaamaan uudelleen.

9 mo

Bepanthen avuksi ainakin alkuun Ongelma(t) tullaan todennäköisesti ignoraamaan ja myöhemmin tuo saitti tullaan korkkaamaan uudelleen.
luulisi että hoputtaisivat tai yrittäisivät hommata jonkun korjaamaan ennen kuin käyttäjät kaikkoavat?!

9 mo

luulisi että hoputtaisivat tai yrittäisivät hommata jonkun korjaamaan ennen kuin käyttäjät kaikkoavat?!
Usko pois, suurin osa normaalikäyttäjistä on niin kalluja etteivät ymmärrä tilanteen vakavuutta, eli käyttäjäkatoa ei tule. Ylläpito ei myöskään luonnollisesti myönnä tilannetta joten kallut jätetään pimentoon sivuston ongelmia.. GG niille jotka jäävät tuonne.
Remove ads with a Gold account »

9 mo

Usko pois, suurin osa normaalikäyttäjistä on niin kalluja etteivät ymmärrä tilanteen vakavuutta, eli käyttäjäkatoa ei tule. Ylläpito ei myöskään luonnollisesti myönnä tilannetta joten kallut jätetään pimentoon s

9 mo

luulisi että hoputtaisivat tai yrittäisivät hommata jonkun korjaamaan ennen kuin käyttäjät kaikkoavat?!
Ei siinä mitään ongelmaa ole, kunhan ottaa nuo mun kertomat neuvot käyttöön. Käyttää "toissijaista" - ei tärkeää sähköpostia ja salasanaa jota ei ole yhtään missään muualla käytössä. Koskee myös ihan kaikkia muitakin palveluita. Perustaa vaikka torrentteja varten ihan oman uniikin erillisen sähköpostin. Loput tiedot on vain tilastotietoja, ratio yms juttuja. Niillä ole kelleen hakkerille mitään käyttöä. Joku hedmanin tapainen voisi teoreettisesti olla noista asioista kiinnostunut, mutta en ole kuullu, että koskaan olisi moista metodia käyttänyt. Käyttävät ennemmin omia hunajapurkkejaan.

9 mo

Ei siinä mitään ongelmaa ole, kunhan ottaa nuo mun kertomat neuvot käyttöön. Käyttää "toissijaista" - ei tärkeää sähköpostia ja salasanaa jota ei ole yhtään missään muualla käytössä. Koskee myös ihan ka
totta mutta miten jos joku muu hakkeroi ton ja poistaa kaiikki? sivusto olisi kokoajan alhaalla niin eihän sekään hyvä olisi

9 mo

totta mutta miten jos joku muu hakkeroi ton ja poistaa kaiikki? sivusto olisi kokoajan alhaalla niin eihän sekään hyvä olisi
Noita tulee ja menee. Sen vuoksi onkin parempi olla useammalla sivustolla käyttäjänä. On sitä isohuntitkin kaatunut sun muut. nyt meni rarbg jne. Kuuluu kuvioon.

9 mo

niin mikähän sitten olisi avuksi, mistä koodari finnvippiin joka voisi korjata?
Mitäpä jos käyttäisit parempia trackereita?

9 mo

Mitäpä jos käyttäisit parempia trackereita?
no ei ole suomessa parempia kuin finnvip

9 mo

no ei ole suomessa parempia kuin finnvip
Perustele
00:07

9 mo

no ei ole suomessa parempia kuin finnvip

9 mo

Perustele
isoin, tunnetuin, simppeli ja paljon uutta tavaraa
afterdawnissa joku oli laittanut näyttökuvan hakkerin viestistä vipin foorumilla https://ibb.co/4KNpqcd
YP edelleen turpa kiinni asiasta :D en luottas noihin vammasiin yhtään, ei mitään varoitusta, ei mitään läpinäkyvyyttä.... b0un.... nyt vauhtia touhuun hä? :D

9 mo

YP edelleen turpa kiinni asiasta :D en luottas noihin vammasiin yhtään, ei mitään varoitusta, ei mitään läpinäkyvyyttä.... b0un.... nyt vauhtia touhuun hä? :D
joo eivät ole tiedottaneet mitään
aikas hiljaista on. toivovatkohan savun hälvenemistä ja asiat lakaistaan maton alle?
jompi kumpi naapuriträkkeri hakkeroinut vipin kuulemmma
Eli eivät tiedä kuka on syyllinen?

9 mo

Eli eivät tiedä kuka on syyllinen?
vissii jotain käyttäjien huhupuheita mutta noin siinä uutisessa oli. en tiedä sitte pitääkö paikkaansa
Ei nyt suoraan kerrota kuten tuolla ollut tapana, mutta haiskahtaa että olisi lähtenyt koko tietokanta mukana...

9 mo

Ei nyt suoraan kerrota kuten tuolla ollut tapana, mutta haiskahtaa että olisi lähtenyt koko tietokanta mukana...
tässä hakkerin viestissähän kerrotaan mitä ja miten tehty,, https://ibb.co/dBrnv0n

9 mo

tässä hakkerin viestissähän kerrotaan mitä ja miten tehty,, https://ibb.co/dBrnv0n
En ymmärrä nörtti kieltä niin ajattelin ensin olevan kyseessä vain admin tunnukset...

9 mo

En ymmärrä nörtti kieltä niin ajattelin ensin olevan kyseessä vain admin tunnukset...
no tuossa alhaalla aika hämärä loppuosa joten tuskin admin kyseessä
näköjään datatallikin hakkeroitu
voivoi. seuraavaksi vuorossa finelite?
jaa finelitekin hakkeroittu

9 mo

jaa finelitekin hakkeroittu
*Yritetty

9 mo

*Yritetty
mm selvä homma. käsitin että koodia olisi päässyt lukemaan?
Miks teillä on jatkuvasti tämmönen vitunmoinen säätö näiden jaksojen kanssa? Luulis että teitä tätä ryönää kattovia ois sen verta paljon että tiimityöllä saisitte ne jonnekin saatavilla pysyvästi saataville niin ei tarttes olla koko ajan kakskyt eri lankaa tästä samasta vitun aiheesta, ei jumalauta.
datatalli paskottu?

9 mo

datatalli paskottu?
ylläpitäjä laitto kuulemma servun kiinni kun oli korkattu,, ilmeisesti paljon paikkailtavaa ja ei tiedetä tuleeko koska pystyyn

9 mo

ylläpitäjä laitto kuulemma servun kiinni kun oli korkattu,, ilmeisesti paljon paikkailtavaa ja ei tiedetä tuleeko koska pystyyn
Pääsin rekisteröitymään ekaa kertaa
Saimme eilen tiedon Datatallin omistajalta että kyseinen sivusto ei tule enää nousemaan linjoille takaisin. R.I.P DataTalli - fv
Laittakaas vippiin inviä kun on taas pitkästä aikaa ruvettu harrastelemaan. Salsut löytyy jo 1999-2007, apelios@protonmail.com

8 mo

Laittakaas vippiin inviä kun on taas pitkästä aikaa ruvettu harrastelemaan. Salsut löytyy jo 1999-2007, apelios@protonmail.com
Miksi poistit kuvan? Ketään ei laita sulle inviä 0.001 ratiolla :D hakemusta vaan sisään.

8 mo

Miksi poistit kuvan? Ketään ei laita sulle inviä 0.001 ratiolla :D hakemusta vaan sisään.
Siksipä juuri kun eilen nää vasta pistin latinkiin ja ei tunnu innokkaita lataajia oikeen olevan nii ei oo ratio kerinny nousta, 0,05 ratio atm :D

8 mo

Laittakaas vippiin inviä kun on taas pitkästä aikaa ruvettu harrastelemaan. Salsut löytyy jo 1999-2007, apelios@protonmail.com
tuossa tapauksessa mieluummin kannattaa hakea fineliteen
Voisko joku laittaa inviten Fnvip:lle, tai vaihtoehtoisesti keino saada ylläpito kiinni. Salasana hukassa ja salasanan palautus ei toimi. Vanhalla tilillä monta teraa siirtoja ja ratio plussalla. teme_78@proton.fi
FE on ainut missä on mitään yritystä, ja sekin piti mennä ryssimään noilla typerillä rajoituksilla. DT:ssä ehkä erikoisinta oli että miten pitkään se pysyi pystyssä. Torrentit on vaan vähän sellanen kuoleva systeemi nykyään joten uusia tuskin tulee nousemaan. Nykyveetit runkkailee jotain Megan ilmaistilejä ja vinkuu sitten kun on rajoituksia siellä ja täällä. End of an era.

8 mo

FE on ainut missä on mitään yritystä, ja sekin piti mennä ryssimään noilla typerillä rajoituksilla. DT:ssä ehkä erikoisinta oli että miten pitkään se pysyi pystyssä. Torrentit on vaan vähän sellanen kuoleva syst
Millä typerillä rajoituksilla?

8 mo

Millä typerillä rajoituksilla?
Sieltä potkittiin pois kaikki Suomen rajojen ulkopuolella olevat, eli lähinnä ne ihmiset joille tuollaisesta palvelusta eniten olisi hyötyä. inb4 >käytä vpn öyh Ei kiinnosta turha jutkutus.

8 mo

Sieltä potkittiin pois kaikki Suomen rajojen ulkopuolella olevat, eli lähinnä ne ihmiset joille tuollaisesta palvelusta eniten olisi hyötyä. inb4 >käytä vpn öyh Ei kiinnosta turha jutkutus.
Paskapuhetta, uusia ei oteta mutta vanhoja ei potkittu.

8 mo

Paskapuhetta, uusia ei oteta mutta vanhoja ei potkittu.
Ei ole, oma tili kyllä lähti.

8 mo

Ei ole, oma tili kyllä lähti.
Sillon linjasivat ettei vanhoja potkita, lisäksi kurkkasin pari jotka tiedän ulkomaalaisiksi ja ne on käyttäny tilejään päivän sisällä. Edit: aamusta silmät ristissä, eipä ollukkaan käyttäneet. Eikä tuo ulkomaalaisten rajoitus ole mitenkään ip-sidonnainen asia, kyllä tuonne on aina suomea tupisevat pottunokat tervetulleita vaikka asuisikin ulkomailla.

8 mo

Sillon linjasivat ettei vanhoja potkita, lisäksi kurkkasin pari jotka tiedän ulkomaalaisiksi ja ne on käyttäny tilejään päivän sisällä. Edit: aamusta silmät ristissä, eipä ollukkaan käyttäneet. Eikä tuo ulkomaal
En ole erityisen kiinnostunut asiasta vänkäämään, kunhan nyt vaan toin esille että oma tili tuossa yhteydessä kyllä poistettiin sillä muuten käyttäisin sitä vieläkin.
Hankala tuolla FE:ssä kyllä uploadia saada aikaiseksi kun ei niitä lataajia vain ole. Ulkomaisissa paikoissa on edes jokin freeleech systeemi, että voi ladata jaettavaksi artikkeleita ilman, että sitä lataamista lasketaan. Tai teemapäiviä, jolloin on tupla-upit vaikka viikon ajan. Pikkasen vaikeaa sitä ratiota on luoda, kun kolme seediä fileellä ja se kymmenen lataaja ollu aikoja sitten.

8 mo

Hankala tuolla FE:ssä kyllä uploadia saada aikaiseksi kun ei niitä lataajia vain ole. Ulkomaisissa paikoissa on edes jokin freeleech systeemi, että voi ladata jaettavaksi artikkeleita ilman, että sitä lataamista lasketaa
Kaikki yli 30GB tavarat on freeleech, lisäksi bonareilla voi ostaa itselleen freeleechin. Saa olla kyllä melko 609_uu jos bufferi ei riitä.
Onks fvipil discordii tai jotain muuta tapaa ottaa yhteyttä ylläpitoon? Muista enää salasanaa sinne eikä spostiin tule linkkiä vaikka kuinka yritystä on. Käytin trackerii viimeks pari viikkoa sitten.

7 mo

Onks fvipil discordii tai jotain muuta tapaa ottaa yhteyttä ylläpitoon? Muista enää salasanaa sinne eikä spostiin tule linkkiä vaikka kuinka yritystä on. Käytin trackerii viimeks pari viikkoa sitten.
irc
Saisiko inviten vippiin, datatallin kaatumisen jälkeen olisi tarvetta taas pohjoismaalaiselle trackerille. Seedboxi löytyy sekä vuosien kokemus privatrackereista. jybth@protonmail.com
Pliis saisko inviten johki suomalaiselle/pohjoismaiselle trackerille? damii78@gmail.com T. Ratio kunnossa
Hei! Itsellä löytyy about jokanen salkkari jakso! Laita kultaa, ja kerro mikä/mitkä jaksot kiinnostelis!
Annappa reilusti kullia niin pääset fineliteen
Paljon sitä kultaa on tiedossa
Laitettu koodi, älä huijaa sitte
En huijjannut. Näen että olet käyttänyt sen nickissä eläimen nimi
Olisko inviteä fvippiin? Ratio kunnossa ja kuitu löytyy (1000/400). Tarvittaessa kultaa tiedossa, inviteä saa laittaa spostiin: shop.fhat@gmail.com

2 mo

Olisko inviteä fvippiin? Ratio kunnossa ja kuitu löytyy (1000/400). Tarvittaessa kultaa tiedossa, inviteä saa laittaa spostiin: shop.fhat@gmail.com
Multa löytyy about kaikki salkkari jaksot vuosilta 1999-2022

2 mo

Multa löytyy about kaikki salkkari jaksot vuosilta 1999-2022
Jotain youtube recordi paskaa vai iha alkuperäsiä ja ei varmaa ilmaseks lähe? Jos lähtee nii spostiin saa laittaa linkkiä. Ei sulla sattuis fnvippiin invitee olee?

2 mo

Jotain youtube recordi paskaa vai iha alkuperäsiä ja ei varmaa ilmaseks lähe? Jos lähtee nii spostiin saa laittaa linkkiä. Ei sulla sattuis fnvippiin invitee olee?
Saat ton linkin tosta ku aloitat https
jjooo tuo on nähty jo

2 mo

Saat ton linkin tosta ku aloitat https
Ootko sä tuolla Fnvipissä?

2 mo

Ootko sä tuolla Fnvipissä?
En

2 mo

Multa löytyy about kaikki salkkari jaksot vuosilta 1999-2022
kiinnostais 2014 2015 2016 2017 2018. vippiin löytyy invite pistä postia starkrajalmi@gmail.com

2 mo

kiinnostais 2014 2015 2016 2017 2018. vippiin löytyy invite pistä postia starkrajalmi@gmail.com
Laitaks kultaa?

2 mo

Olisko inviteä fvippiin? Ratio kunnossa ja kuitu löytyy (1000/400). Tarvittaessa kultaa tiedossa, inviteä saa laittaa spostiin: shop.fhat@gmail.com
löytyy.kultaa voi pistää niin laitan kutsun tuleen :)

2 mo

löytyy.kultaa voi pistää niin laitan kutsun tuleen :)
Laitappa mullekkin kutsu. stubeksi@gmail.com
onko vitun puhelinmyyjiä?

2 mo

onko vitun puhelinmyyjiä?
Toinen kausi ja leffa löytyy

2 mo

Toinen kausi ja leffa löytyy
Pistä jakoon
00:01

2 mo

Pistä jakoon
Mistä äänikirjoja mp3 muodossa?

1 mo

Mistä äänikirjoja mp3 muodossa?
Helpoin ilman torrentteja on avata revolut tili ja tehdä uusi tili uudella kokeilu kuukaudella uudella kortilla kun tarve vaatii (bookbeat,storytel jne) Rootatulla luurilla voit ladata ne kys. palveluista omaan käyttöön pienellä säädöllä.

1 mo

Helpoin ilman torrentteja on avata revolut tili ja tehdä uusi tili uudella kokeilu kuukaudella uudella kortilla kun tarve vaatii (bookbeat,storytel jne) Rootatulla luurilla voit ladata ne kys. palveluista omaan
Juu yritetty bluestackilla mut ei osannu. Ohjeita kiitos.

2 mo

löytyy.kultaa voi pistää niin laitan kutsun tuleen :)
paljollako lähtee?
ongelmia vipissä?
estävät vpn palveluita näköjään
Teillä on todella kiva sivusto siellä, olis ikävä jos joku rikkois sen.

13 d

Teillä on todella kiva sivusto siellä, olis ikävä jos joku rikkois sen.
iha paska sivu on, ainut ehkä jotain suomileffoja löytää
hyvin näyttää toimivan itsellä
00:01
Katoppa tätä taikatemppua!
pystyskö joku uppaamaan vitun puhelinmyyjien ykköskauden tai elokuvan?

6 d

pystyskö joku uppaamaan vitun puhelinmyyjien ykköskauden tai elokuvan?
miks olis

Your user account is too new to post on this board. You will need to wait for 30 days before you can post. Buy Gold account to unlock all features now.

581 replies by 253 users
Remove ads with a Gold account »