Remove ads with a Gold account »

Tule työkokeiluun Suomen uuteen Nokiaan

Tästäpä kyse: https://ylilauta.org/tiede/130987285 Yhdistyksen eka työkokeilija hyväksyttiin äskettäin. Laitoin et se työkokeilu tehdään etänä, enkä ollu ihan varma hyväksyykö työkkäri sitä mut onnistui sit. Eli laitan sil postissa välineet ja levät, sit se tekee kaikkii yksinkertaisempi testejä ja kirjoittaa niistä raportit foorumille. Yhdistykselle työkokeilijoiden määrää ei ole rajoitettu, joten mun tarkoitus on perustaa "erittäin vapaa yliopisto" kun sit tänne foorumille voi kuka tahansa esim yliopiston proffa tulla vapaa-ajalla kommentoimaan niit testejä. Sitä voi maksimissaan puol vuotta tehdä kerrallaan, ni jos vaa on tarpeeks rahaa ja aikaa, otan lisää työkokeilijoita ja toivottavasti lopulta monet innostuu muutenki vaan testaileen, ku voisin lähettää yhdistykseltä sit kaikki materiaalit ilman voittoa niille, ketkä haluais kasvatella ja testailla. https://tulevaisuusopisto.freeforums.net/ Hakemukset: lentonen.henri@gmail.com
21 replies by 14 users
Muista kehua itseäsi tässäkin langassa!
01:12

1 y 1 mo

Muista kehua itseäsi tässäkin langassa!
Tein Suomen parhaan fronttibiisin räpis
Paljonko Kiltamestari maksaa palkkaa?

1 y 1 mo

Paljonko Kiltamestari maksaa palkkaa?
Työkokeilusta ei makseta palkkaa, siit saa korotettua työmarkkinatukea

1 y 1 mo

Työkokeilusta ei makseta palkkaa, siit saa korotettua työmarkkinatukea
Eli maksatat palkat veronmaksajien rahasta? Niin vain Kiltsustakin paljastui kiilusilmäinen liskoriistokapitalisti.

1 y 1 mo

Eli maksatat palkat veronmaksajien rahasta? Niin vain Kiltsustakin paljastui kiilusilmäinen liskoriistokapitalisti.
Miks planeetan pelastuksesta pitäis saada rahaa? Se on meidän jokaisen velvollisuus

1 y 1 mo

Miks planeetan pelastuksesta pitäis saada rahaa? Se on meidän jokaisen velvollisuus
No miksi sitten olit valmis maksattamaan tutkimukset ööö... veronmaksajien rahoilla? Sinun työntekijöidesi palkan maksaa veronmaksaja. Joku saa rahaa leväpäristelujesi tutkimisesta. Kuka maksaa? No ei ainakaan Kiltsu.

1 y 1 mo

No miksi sitten olit valmis maksattamaan tutkimukset ööö... veronmaksajien rahoilla? Sinun työntekijöidesi palkan maksaa veronmaksaja. Joku saa rahaa leväpäristelujesi tutkimisesta. Kuka maksaa? No ei ainakaan
Valita liskoille, en mä ole tän systeemin sääntojä tehny

1 y 1 mo

Tästäpä kyse: https://ylilauta.org/tiede/130987285 Yhdistyksen eka työkokeilija hyväksyttiin äskettäin. Laitoin et se työkokeilu tehdään etänä, enkä ollu ihan varma hyväksyykö työkkäri sitä mut onnistui sit. Eli laitan
kikkelis näkyy, kantsisko poistaa?

1 y 1 mo

Työkokeilusta ei makseta palkkaa, siit saa korotettua työmarkkinatukea
Eli sulla on yritys, vakuutukset kunnossa ja sopimus työkkärin kanssa? niinja sulla pitää olla kaupungin hyväksymä terveyssuunnitelma kuten myös sosiaaliohjaaja paikan päällä.
Runkkaa ja ripuloin sun leviin homo

1 y 1 mo

Tein Suomen parhaan fronttibiisin räpis
Vitun kova
Kiitos sotusta
2016 oli sotun loppuosa, minä en tätä ole levittänyt vaan herra itse Sain luvan jakaa häneltä
00:03

1 y 1 mo

2016 oli sotun loppuosa, minä en tätä ole levittänyt vaan herra itse Sain luvan jakaa häneltä
Eipä ollut kunnossa asiat... ei nimittäin ole vastannut. Eli vituix män.

1 y

Eipä ollut kunnossa asiat... ei nimittäin ole vastannut. Eli vituix män.
Juku, eipä olisi uskonut sianpaskaspirulinan yritäjästä heti ensi näkemältä

1 y 1 mo

Eli maksatat palkat veronmaksajien rahasta? Niin vain Kiltsustakin paljastui kiilusilmäinen liskoriistokapitalisti.
Jokainen rotta on hyväksikäytön mestari. Jos he saavat mahdollisuuden hyväksikäyttää toisia ihmisiä, niin he tarttuvat siihen.

1 y 1 mo

Miks planeetan pelastuksesta pitäis saada rahaa? Se on meidän jokaisen velvollisuus
Itämereenkö meinaat levät kehitellä?
Remove ads with a Gold account »

10 mo

Itämereenkö meinaat levät kehitellä?
vai bongiin?

Your user account is too new to post on this board. You will need to wait for 30 days before you can post. Buy Gold account to unlock all features now.

21 replies by 14 users
Remove ads with a Gold account »