Remove ads with Gold »
Mitäs hikkyjen viikonloppuun? Itse kävin ulkoilemassa vaikka oli vähän kylmä keli
16 replies by 11 users
Makoilen kotona masentuneena, niinku aina.
et oo hikky jos käyt ulkona ilman että on oikeasti pakko ja pakko ei ole
Ajattelin että oisin käynyt ulkona mutta en näköjään sitten. Eli kotona niin kuin aina.
Tämän takia lenkkeilyn lomassa tavataan kuunnella podcasteja, musiikkia ym. vastaavaa. Joskus kesäyössä on ihan kiva fiilistellä ilman mitään ärsykkeitä, mutta se mitä yritän sanoa on se, että omat musiikin tai podcastin kuuntelut pystyy ajoittamaan omien lenkkien yhteyteen, jolloin se itse suoritus ei tunnu niin puulta. Silloin kun itse aloitin laihduttamaan yölenkkeilyllä niin eihän se liikkuminen hyvältä tai kivalta tuntunut, mutta siitä hommasta sai huomattavasti siedettävämmän savotan kuuntelemalla jotain sen löntystelyn ohella.
Mä suosittelen käymään lähes joka päivä kaupassa. Jos mahdollista niin useammassa. Mun kaikki liikkumiseni on hyötyliikuntaa, eli siis pääsääntöisesti kauppaan ja takaisin.
Itse nyt eläkkeellä. Käyn lähikaupassa tsiikailemassa tarjoustuotteita päivittäin.

1 mo

Itse nyt eläkkeellä. Käyn lähikaupassa tsiikailemassa tarjoustuotteita päivittäin.
Tuohan on ihan hyvä tekosyy käydä ulkona.

1 mo

Mä suosittelen käymään lähes joka päivä kaupassa. Jos mahdollista niin useammassa. Mun kaikki liikkumiseni on hyötyliikuntaa, eli siis pääsääntöisesti kauppaan ja takaisin.
Hyötyliikunnasta olen samaa mieltä, mutta jatkuva kaupassa ramppaaminen on ehkäpä tyhmintä mitä hikky (tai vähävarainen) voi ylipäätänsä tehdä. Jatkuva kaupassa ravaaminen nostaa ns. extempore-ostosten mahdollisuutta, joka taas näkyy väistämättä menoina omassa budjetissa. Tarkkaan tehty ostoslista ja noin kerran viikossa tapahtuva kauppareissu pitävät matin pois kukkarosta.
Dokasin ja rapulassa töi
Alko on herra
Huutaa homositille
Ei oo kynmä nyt

1 mo

Hyötyliikunnasta olen samaa mieltä, mutta jatkuva kaupassa ramppaaminen on ehkäpä tyhmintä mitä hikky (tai vähävarainen) voi ylipäätänsä tehdä. Jatkuva kaupassa ravaaminen nostaa ns. extempore-ostosten mahdollisu
Usein kaupassa käynti "altistaa" suuremmalle määrälle tarjouksia. Osa näistä tarjouksista on erityisen hyviä. Parhaimmat tarjoukset mitä ylipäätään olen nähnyt, ovat alle vuorokauden voimassa.

1 mo

Usein kaupassa käynti "altistaa" suuremmalle määrälle tarjouksia. Osa näistä tarjouksista on erityisen hyviä. Parhaimmat tarjoukset mitä ylipäätään olen nähnyt, ovat alle vuorokauden voimassa.
Tämä. Joskus siellä on jopa 80-90% alessa ihan syömäkelpoisia tuotteita, etenkin K-kaupoissa. Eli ovat kolminkertaisesti parempia kuin punalaputetut tuotteet, saatika k-plussassa näkyvät 20-30% alediilit. Mutta niitä ei mainosteta missään ja ne näkee vain jos osuu paikalle oikeaan aikaan. Itse olen mm. ostanut naudan paistijauhelihaa 700 grammaa hintaan 2,49€. Ei olisi mitenkään onnistunut normaalioloissa kun se maksaa noin 8 euroa. Se oli laitettu omalle kylmälle alehyllylle leivosten viereen. Tuolla tekee ruuat ainakin kolmeksi päiväksi. Toki päiväys oli menossa umpeen samana päivänä, mutta kun paistaa sen heti kun tulee kotiin, ei vahinkoa tapahdu.
hävisin 4000e pitkävetoon saa nähdä tuleeko tt-tukia kesälle
Täällä saatana laskee lämpötila sisällä 1 C päivässä. Patterit jääkylmiä, taloyhtiö pisti varmaan jo lämmönvaihtimen kesän ajaksi pois päältä. Virittelin tulpan lavuaariin ja valumaan täyteen kuumaa vettä, joka menee varaviemärin reiästä pois. Tämmönen köyhän miehen lämpöpatteri.

Your user account is too new to post on this board. You will need to wait for 30 days before you can post. Buy Gold to unlock all features now.

16 replies by 11 users
Remove ads with Gold »