Kassisõprade foorum

Kassisõprade foorum

15627 users online
3476 posts per hour
Remove ads with a Gold account »
Tää on nyt pakko olla jo tarkotuksellista :D
Ilmeesi kun tajuat että pojat ovat juuri sinun mökilläsi?
Ööh, Puuilo-veljet..? :D
kehtaako tänne kutsua tytyjä kylään?
RHCP:n laulaja Anthony Kiedis (61) ja hänen tyttöystävänsä Helena (19)
miksi ette jätä tyttöjä rauhaan pelimaailmassa :(
Runkkasin vahingossa työaikana ja naispuolinen työkaveri näki koki homman. Kertoi pomolle ja tänään kuulemma on kuuleminen. Miten tässä nyt selvitään?
Mies ei voi nostaa 100kg penkistä ilman että on geneettinen friikki tai roinaa. Muistakaa tämä kun jotkut kehuskelee penkkituloksillaan. Todennäköisesti roinamaket, noi geneettiset friikit on about yksi tuhannesta. Olen treenannut nyt 5 vuotta säännöllisesti ja nousee 92,5kg.
01:20
Tiktok alfa bongasi jonkun läskisami nyymin kaupassa:D
Mikä mulla on? Huolettaa.
Oo vaan itsevarma ja mene jutteleen naisille. Varmana löydät jonkun.

Kiksautanko vuokraemäntää?

Kuusinen tilanne. Asun (opiskelija) alivuokralaisena ison omakotitalon erillisessä asunnossa, samassa asunnossa nyt kolmatta vuotta. Koko asumiseni ajan vuokraemännän käytös ja puheet ovat olleet selkeästi flirttailevia ja koska nyt on viimeinen vuosi opintoja edessä, ajattelin katsoa kuinka pitkälle muija on valmis menemään flirttailunsa kanssa.
Heiii, olen ostamassa pojalleni 15v syntymäpäiväksi pelitietokoneen yllätyksenä. Kovasti hän mopoa halusi mutta ajattelen että pelitietokoneesta löytyy paljon enemmän hupia ❤️ noh koska yh-mamma olen niin budjetti rajallinen. Ei mielellään yli 800€, mutta haluaisin että sillä pyörii mikä vaan peli jos hän niistä kiinnostuu! Onko ylilaudan dataajilla antaa mielipidettä tähän tietokoneeseen? En oikeen näistä ymmärrä, mutta kuhan pyörii mikä vaan ja alle 800€ niin käy mulle! Kiitos ❤️
Millaseen työhön toi 10 laudaturin ihminen valmistuu loppujen lopuksi?
00:14
Jätän tämän vain tähän
Mikä niissä tisseissä on niin kiinnostavaa? Terveisin tytynyymi.
Kiitos Päivi! Loppuu tämä Suomen kansan mädätys alkoholismilla.
>nii hei mitä sun kesän pläänit oli?
>ole USA >älä tee töitä eli "rottailet" >saa työttömyystukea 3 kk jonka jälkeen se loppuu >älä vieläkään halua mennä töihin >tulos: asut kadulla pahvilaatikossa kerjäten ruokaa Miksi Suomessa ei voisi olla näin?
HAPPENING PALLO VAUVOJEN HÄTÄ KOKOU
Kiintiö-ihmiset leffoihin myös Suomessa t. Yle
Löytyisikö täältä ujolle tytölle juttuseuraa?
Pyöräilee punaisia päin ja näyttää toisille keskisormea. Miksi?
00:30
Tää häiriköi salilla
Anteeksi
Miksei runkkarit tajua, kuinka paljon se sperma lemuaa? Vaikka luulette olevanne huomaamattomia koulussa, töissä, kavereilla kylässä ja ties missä, niin se sperman lemu valtaa muiden nenän sillä sekuntilla kun tulette vessasta ulos. Kaikki huomaavat, sekä puhuvat asiasta kun ette kuule.
Laitoin ulos shortsit. Ulkona kellään muulla ei ollut shortseja. Kiltisti kipitin takaisin kotiin laittamaan mustat farkut koska normojen hivemind käski. Nyt tuolla tuleekin yhtäkkiä kuuma mustissa farkuissa. Kaikilla muilla shortsit ja t-paita Jännä miten Matrix toimii. En ymmärrä miten nompansseilla on aina JUST oikea vaatetus päällä paitsi jos ne on koodattu näin.
00:46
Tekosyysi ettet nussi naisia jotka kieltää sua?
MITÄ VITTUA NYT TAAS, KORKKI KIINNI YLLÄPITO SAATANA
>Miss Ruotsi 2024 Tähän on tultu. Ei voi muuta kuin pellenenää töötätä.
Vasemmistolaiset valehtelee aina. Palefacen perhe oli keskiluokkainen, isä pankinjohtaja. (:D)
Sellaset vapaat markkinataloudet sieltä.
Tässä langassa arvaillaan ylilaudan uutta nimeä. Parhaille arvauksille kultaa.

Yleinen keskustelu

Hei, tässä nyt tämmönen yleinen keskustelu jossa koitetaan saada ap:lle mahdollisimman iso luku kultakolikkoon Tervetuloa yleiseen keskusteluun
Uskaltaako laudan persunyymit myöntää, että katuu äänestämistään. Onhan tuo ollut kaikin puolin täysi katastrofi. Kaikkia muita kiristetään paitsi osinkoja nostavia valmiiksi rikkaita ihmisiä. Bensa ei oo halpaa, ympäristönsuojelua jatketaan yhä, työttömyys kasvaa ja maahanmuutto jatkuu. Ministeri huutaa Oulun torilla että "menkää töihin".

kauhea juttu junassa

muistaa 50 vuoden takaakin vielä
00:08

JUHANIN JA KISUN PANOVIDEO :DDD

https://mega.nz/folder/2Q8iFTSa#XWKZbg11iLVtt17sShHYKA
Tässä langassa tehdään videopelien nimistä neekerimuunnoksia >the legend of nigger >super nigger brothers >metal gear nigger
Naiset elää easy modella. Voi kirjaimellisesti kirjottaaa mitä tahansa jodeliin mitä haluu tehdä ja sieltä aina löytyy joku simp viemää sut vaikka ulkomaille vittu

Jodel testi

Tuleekohan bannia ja kuinka nopeasti? Yritän vain olla avulias.
Miksi mediassa puhutaan nykyään ihailtavaan sävyyn tällaisesta degeneraatiosta?
Mitä itse tekisit? “If it's brown, lay down. If it's black, fight back. If it's white, goodnight”
>70 % suomalaisista miehistä ylipainoisia! https://yle.fi/a/74-20065951 >Yli 70 prosenttia suomalaisista miehistä on vähintään ylipainoisia. Satakunnassa pojat pitävät saman tilaston kärkeä. Kouluissa tämä näkyy jo kenkälusikoiden tarpeena. Hyi vittu teitä läskejä!
Täytyy oikeasti olla jollain tavalla kehitysvammainen jos ei osaa tehdä tulevaisuuden päätelmiä tästä.

Gangsteri nimesi on paidan värisi ja viimeinen syömäsi asia

Musta näkkäri
00:17
On vitun hyvä lukko joo
Pomo kysyi työpaikalla miksi suihkuseinään on tehty tussilla viivoja ja eri päivämääriä
Pottukoira alkaa olla jo paremmas tikissä mitä te :D
Miksi veetit kannattavat niin usein persuja tai sinimustia? Eikö nuorison pitänyt olla liberaalimpaa ja uudistusmielisempää aina viime sukupolveen verrattuna?
huutopieristä "huippupizzerialle". Puoli kiloa kuivaa leipää ja pari juustonpalasta päällä... ja tollasesta maksetaan ties kuinka paljon. :D
Älä välitä. Munkin juttuja faceryhmistä jaettu ylilaudalle. Miten itse tekisit?
Onko tötösi A vai B?
05:03
Tulitikkutehtaan tytöt on aika kuumia.
Huutista miten on ees vittu mahdollista olla ylipainoinen? :D Siis onko teillä oikeasti pirusti rahaa millä ostelee jotai mättöä koko ajan :DD T. yritän nostaa painoa mutten pysty.
>tonnin e sport sänky
Jemenissä pedofiileja rankaistaan näin.
Voi vittu, nyt loppu työn teko. Wahuuuuu!
onko mielestänne liian iso ikäero parisuhteelle jos tyty on 19v ja itse olen 22v
Läskilanka Postatkaa läskien sekoiluja, kommentteja, oletuksia, ajatuksia
Ville Ranta tykittää seksityöstä 🤣🤣🤣
Mitä transväki on ikinä tehny sulle? 😔💔
>isä, kalju >isän isä, ei kalju >setä, ei kalju >äidin isä, kalju >kumpikaan enoista, ei kalju Miten nää huisgeenit toimii ja ennen kaikkea miten mulle käy?
Hei @Ylläpito, olisiko mahdollista saada emojivalikko tohon tägien viereen? 😄
>Australilainen Annie Knight haluaa nussia 600 miehen kanssa vuodessa (hänen nykyinen ennätys 300) ja on kyllästynyt siihen, että häntä arvostellaan hänen elämäntyylinsä perusteella. https://www.perthnow.com.au/lifestyle/relationships/onlyfans-star-annie-knight-wants-to-sleep-with-600-men-next-year-sick-of-being-judged-on-her-lifestyle-c-13862227
Oon tauolla tässä lukemassa paskottua lautaa
Miksi näiden nimi on Molok? Moolokki oli VT aikainen epäumala.
Mikä on paras maa aasialaisen tyttöystävän saantiin? Tarve on kriittinen
Onko tällainen yhtä "luotettava" lukko pyörään kuin perus avaimella toimiva? Saako noi helposti revittyä rikki?
Koska me joukolla herätään kysymään miten on mahdollista, että "demokratiassa" 60-90% voi vastustaa jotain vakiintunutta politiikkaa kymmeniä vuosia? Joko äänestäjät äänestävät politiikkaa, jota eivät halua, tai emme oikeasti elä demokratiassa. Miksi ihmiset äänestää aina uudelleen ja uudelleen pääministeriksi kokoomuksen, keskustan tai demarit? Miksi RKP on joka hallituksessa?
Suomen pitkäaikaistyöttömin tubettaja Markorepairs on saanut töitä! https://www.youtube.com/watch?v=txUe2XyNLEM
Treffit ovat nykyään työhaastatteluja
Hassu fakta: Hayao Miyazaki (kuvassa) halusi muumeihin tankkeja. Ja niin se perkele laittoi siihen tankkeja. Tankki seuraavassa kuvassa.
00:21
Siellä se tonttu raivoaa ja mesoaa kun ei saa/osaa piknik pöytää kasata taitaa korkki aueta tänään sen verran näyttää olenvan hermot kireellä :D
>ole normaali mies >iske silmäsi naiseen >havaitse signaaleja naiselta >rohkaistu ja lähesty naista samalla tavalla miten on tehty vuosisatoja <ole nyt naistenahdistelija ja saa potkut ja nainen joutuu terapiaan lähestysmiyrityksen takia Mitä vittua täälä taas tapahtuu :D Vuoden 2024 oudoin uutinen ja keissi aripekan seuraavassa postauksessa
hyvät kelit
Rikoslaki muuttuu! Peisetti persut

HÄPPENINGS

AVALANCHE TÄHTI NICHUSKIN KÄRYSI KOKAIINISTA!!! 6 KUUKAUDEN PELIKIELTO ON TOSIASIA!!!
mitä varten pillerinpyörittäjät pyörittelee kirjaimellisesta paskasta noita palloja
>Pankkien mersu
Kävin verikokeessa ja vastassa oli hermostunut harjoittelijatyllerö. Itseäkin alkoi hermostuttamaan, kun se paineli monta kertaa suonia ja mulla on vielä tosi hyvät. Lopulta päästiin itse asiaan, pisto oli kohtuullisen normaali. Verta kuitenkin otettiin monta satsia, ja meinasi taju lähteä, kun töttö pyöritteli neulaa suonen sisällä ampullia vaihtaessaan. Oli kerrassaan kamala toimitus, sekin sattui, kun se veti sen neulan pois. Ei nipistänyt. En enää ikinä uskalla mennä. Muuten korkea kipukynnys, mutta noiden neulojen kanssa meinaa välillä taju lähteä.
Jos näkisit miehen istuvan penkillä suu auki niin ilmottaisitko asiasta ostoskeskuksen henkilökunnalle?
Nyt on RAJU jokerimeemit ovat totta
YLE normalisoi huoraamista
Moi tää on meidän kaverikerho /jengi
Tässä ovat Suomen parhaat pizzeriat – italialaiset valitsivat Helsinkiläinen Forza sijoittui listan sijalle 24. Turkulainen 450 astetta pääsi sijalle 22. ja helsinkiläinen Villa Severino sijalle 48. Kuva: Aleksi Jalava
Burger Kingin myyjätär on oikeasti ihastunut minuun, tää on jo toinen kerta
Postaan tähän lankaan kiinasta löytämiäni liittymiä.
voi vittu mun vakkaritilaus maksaa jo 23,65€
Eteesi ilmestyy painosi verran sitä mitä oot viimeksi syönyt. Miten kävi?
Suomen kielen ainoa nen-päätteinen sana on perhonen.
Arvaa minkä ikäinen tää on
Onko Yukon ainoa paikka Kanadassa, josta löytyy kultaa?
Miksei firmoilla ole enää asiakaspalvelua? Digitalisaatio on helvetillinen syöpä. Meinasin ostaa kalliin luksusvaatteen eräältä luksusbrändiltä ja laitoin virmalle suoraan kyselyn materiaaleista. Sieltä tuli joku tekoälyn prööttäämä template, missä hädintuskin vastattiin kysymykseeni. Huomasi ettei ihminen ole koskenutkaan yhteydenottooni. Jätin oston sikseen. Kaikki nyymit mylvii raivosta koska työttömiä on olemassa. Mietippä ViTTu mitä tapahtuu kun aspat korvataan boteilla. Automatisaatio on ihan vitun perseestä. Eiköhän nuo vaatteetkin tule suoraan koneesta kun joku tekoäly tekee ne. Firman sivut on tekoälyn tekemät. Ihminen ei osallistu tuotteen kiertokulkuun ilmeisesti missään vaiheessa muuta kuin ostajana :D. Itseltä lähti työ alta kun suomalainen IT-firma ulkoisti touhun Intiaan, se oli vittu siinä. Suomalainen työ on kaikki Intiassa, täällä ei kukaan tee mitään.
Pajapäät kuvittelee että pilvestä tulee heidän elinaikanaan laillista Suomessa vaikka vitunmoinen vääntö jostain muutamasta promillesta alkoholin myynnissä.
00:54
Israel sabotoi Gazaan vieviä teitä estääkseen humanitäärisen avun. Holokausti on valetta. Sieg Heil o/
Saako yleisellä uimarannalla ottaa kuvan rantahietikosta? Jos kuvaan päätyy sivullisia, saanko kuvata julkisesti kunhan en tee mitään yhdestä ihmisestä numeroa tai tule sentin päähän zoomailemaan? Ajattelin mennä uimarannalle tänä kesänä kun olen lomautettu ja kerrankin tikissä.
kysykää mitä vaan vastaan mitä vaan
Miksi naisilla menee aina pakit tunteisiin?
Remove ads with a Gold account »