Ylälaita

Ylälaita

21084 users online
4480 posts per hour
Remove ads with a Gold account »
Nyt on todella paha tilanne. Erittää visvaa ja haisee mädältyneeltä.
00:46
Huutista kehariveljen esittelyviteoo:D
00:50
Pajeetit ja akselin arvoitus
Sanna puhuu asiaa
Keijut känselöity.
00:22
Terveisiä nyymeille

Yleinen keskustelu

Hei, tässä nyt tämmönen yleinen keskustelu jossa koitetaan saada ap:lle mahdollisimman iso luku kultakolikkoon Tervetuloa yleiseen keskusteluun
Ilmeesi kun tajuat että pojat ovat juuri sinun mökilläsi?
Miksei rotat mene 2000€/kk varastotöihin? comfyä on t. varastoukkonyymi
Joudutte vankilaan!
Jos et oo ostamassa röökiä tai maksamassa käteisellä niin MENE SINNE VITUN ITSEPALVELU KASSALLE. t. Vituttaa kassajonot
huutista :D
Ei kellään olis ehdotuksia terassilaatoista
01:06
Mitä vittua tämä on?
00:05
Noiden tisujen väliin kun saisi painaa pään niin maailman murheet unohtuisi 💗
Onko söpö Suomaleinen striimaaja tyty 😳 https://www.twitch.tv/sokeripupu
Miten nopeasti kyssäät kun omakanta hakkeroidaan?
01:18
>Suomalainen Essi lyttää pohjoismaalaiset miehet: "ottakaa oppia eteläeurooppalaisista"
miksi ette jätä tyttöjä rauhaan pelimaailmassa :(
Tää on nyt pakko olla jo tarkotuksellista :D
Laudan taso on noussut kiitos päivitysten. Kiitos Sopsy <3
Ööh, Puuilo-veljet..? :D
Mp tämmösestä menosta?
Pitäsköhän ryhtyä elokapinalliseks? Söpön hippityty-yden tarve on kriittinen.
Mikä on tekosyysi, että et näytä tältä uimarannalla kesällä?
Oijoi reilu kuukausi enää 😎😎😎
00:32
Jonne kuvaa vartioita ja luikkii karkuun kun sille vähän huudetaan :D
00:14

HÄPPENINKI RANSKASSA

3 poliisia tapettu Vankila-auton kimppuun käytiin ja vapautettiin vanki. https://twitter.com/AmauryBrelet/status/1790333874083393760/video/1
01:24
Ihminen
00:24
Ootko maistanut vielä Kotipizzan 110€ pizzaa? Itsellä menee testiin
RHCP:n laulaja Anthony Kiedis (61) ja hänen tyttöystävänsä Helena (19)
Mikä olisi paras mahdollinen alue suojautua mahdolliselta ydinsodalta? Itse väittäisin, että monet Tyynenmeren saaristot olisivat hyvin turvallisia. Useiden tuhansien kilometrien päässä isoista asutuskeskuksista ja mahdollisista iskukohteista. Toki joku Antarktis ja Grönlanti voisivat olla myös ihan hyviä paikkoja, mutta siellä eläminen voi olla aika karua.
ekaa kertaa stadissa. mitäs täällä kantsii tehdä?
Aika edullisesti sais ja viilentäis jopa 30 neliön huoneenkin, niin riittäis hyvin tähän olkkariin ja makkariin. Iso 30L vesisäiliöki. Pitäisköhän ostaa? https://next.gigantti.fi/product/kodin-pienkoneet/ilmastointi-ja-lammitys/ilmastointi/ilmastointilaitteet/honeywell-ilmanviilennin-cl30xc/184952
Voisiko arvon modetiimi avata miksi olin viikon bannattuna roskaposti syyllä langasta jossa kysyin yhden (1) kerran "tuetko ukrainaa vai oletko ryssä" koska näyttää siltä että olette viikon kultikset ja anteeksipyynnön velkaa. Edit. kultaa samanmielisille ja liputusta roskapostaajille.
kehtaako tänne kutsua tytyjä kylään?
Läskilanka Postatkaa läskien sekoiluja, kommentteja, oletuksia, ajatuksia
Jos Meksikon kansallissankari on fiktionaalinen hahmo Zorro, niin kuka fiktionaalinen hahmo olisi Suomen kansallissankari?
Otto Kranni paiskaa kaiken irtaimistosi mereen ja kusee kiukaallesi. Miten toimit?
Mies ei voi nostaa 100kg penkistä ilman että on geneettinen friikki tai roinaa. Muistakaa tämä kun jotkut kehuskelee penkkituloksillaan. Todennäköisesti roinamaket, noi geneettiset friikit on about yksi tuhannesta. Olen treenannut nyt 5 vuotta säännöllisesti ja nousee 92,5kg.
Suosittelen nyymejä pysymään kaukana näistä koiranaisista. Mitä ovat koiranaiset? Koiranainen on eräänlainen narsismin, psykoosin ja ihmisvihan välimuoto, jossa vahva tunneside koiraan on korvannut vaikkapa jälkikasvun hankinnan. Mikäli koiranainen sattuisikin saamaan lapsen, se ei koskaan mene koiran tarpeiden edelle. Yleensä deittisivustoilla koiranaisen tunnista tuulipuvusta ja siitä, että oikeastaan se koko elämä pyörii 24/7 koirien ympärillä. Ensimmäisenä sinulle toki tulee mieleen, aivankuin tämän deittiprofiili tarjoaisi sinulle vaihtoehtoa seurustella tämän koiran kanssa? Yleensä koiranaisen profiilissa 95% kuvissa esiintyy hänen oma koiransa. Tosin profiilikuvassa saattaa olla koiran lisäksi kuva heistä yhdessä, jossain perkeleen agility radalla. Koiranaiset eivät siis ole mikään vitsi tai stereotypia. Jos niitä koiria ei raahata mukana jonnekkin niin niistä puhutaan taukoamatta ihankuin siihen elämään ei muuta mahtuisi. On siis turha kuvitella mitään rakentavaa keskustelua vaikkapa tieteestä tai mitä ruokaa tehtäisiin huomenna. Koiranainen kysyy ensimmäisenä mielummin siltä vitun muffelta, mitä herkkupaloja haluaa illalla syödä ja vasta sitten saattaa havahtua pohtimaan kysymystäsi uudelleen. Mikäli kuvittelet että suhde koiranaisen kanssa voisi toimia niin olet erittäin väärässä. Sinä tulet aina olemaan ikuinen kakkonen. Koirat menevät aina sinun edellesi ja se on selvää. Koiranainen tulee tekemään sen myös sinulle hyvin selväksi vaikka haaveilisitkin naisesta jonka mielen saisit muutettua sinun suhteen. Voit toki fantasioida kahden keskeisestä romanttisesta illallisesta tai vaikkapa yhteisestä seksihetkestä, mutta senkin tulee kliimaksin hetkellä pilaamaan se rakki, jonka täytyy juuri samalla sekunnilla päästä sinne kuselle niinkuin joku ruhtinaskunnan keisari. Vaikka mittasi tulisi täyteen niin mitä ikinä teetkin, et tule koskaan voittamaan. Edes eron hetkellä ei koiranainen tunne sääliä tai katumusta antaessasi kaikkesi suhteen eteen jotta se toimisi. Hän vaivautuu vain katomaan alas koiraansa ja näkee ne mustin viattomat nappisilmät ja toteaa, että sinun on tullut nyt aika poistua. Joten, harkitkaa tarkkaan nyymit mitä elämältä haluatte.
Mestari onkin kamerus Tytti Tuppuraisen kanssa??? Nussiikohan noi?
Runkkasin vahingossa työaikana ja naispuolinen työkaveri näki koki homman. Kertoi pomolle ja tänään kuulemma on kuuleminen. Miten tässä nyt selvitään?
Jihuu! Olen nyt tasolla 25
Joudut laittamaan perseeseesi viimesimmän asian mihin koskit. (Tietokoneen hiirtä, näppäimistöä tai puhelinta ei lasketa). Kuinka käy? >moppi (Laudan nykyinen taso kiteytettynä)
Tyty-ydellä hirveä vauvakuume ja itse en halua tuoda tähän kaatuvaan yhteiskuntaan viatonta lasta kärsimään. Mitä tehdä?
01:20
Tiktok alfa bongasi jonkun läskisami nyymin kaupassa:D
<”E-e-eii rotilla o-ole ruokaa! Nnnne syö vaa kynsiä” Ja lambit servattu jälleen kerran! :D Ai vittu mä nautin mun elämästä, ja ennen kaikkea nautin siitä ku te elätättä meikäläistä :D Aaaahhh T. Kingi RAT
Miksi juuri sinä ansaitset kultatilin? Toivottavasti olet onnekas ja tallennat pelkkää laatua.
Kipakat terveiset Teemu Keskisarjalle iltsikalta! Kunnon paska-otsikko. Monen sivun juttu, ja sitten lopussa KIPAKAT TERVEISET!
Ap on läski. 184cm ja 110kg. Vituttaa kun olen niin iso. Nyt alkaa laihdutus ja kalorien laskenta. Tarkoitus tiputtaa päiväkalorit 2200/päivä. Kulutus suht ok koska fyysinen työ. Onko suositella hyviä sovelluksia kaloreiden laskentaan. Entäpä kannattaako älykelloa hankkia, josta saisi seurattua kulutusta? Entäpä hyviä välipaloja tai muita. Nykyisin töissä tulee salamia ja redbullia syötyä tauolla. Melkoinen kaloripommi.
Mitä vastaatte jos joku kysyy sinulta, mitä teille kuuluu? Itse vastaan aina >normaalia
Kiitos Päivi! Loppuu tämä Suomen kansan mädätys alkoholismilla.
olen 23v luuseri joka vielä asuu vanhemmilla. teen työkseni lidlillä töitä ja koska en maksa omia ruokiani enkä vuokraa niin käteen jää aika hyvin massia. mutta mihin käyttäisin tuon massin? kannataako minun lorvia täällä kotona mahdollisimman kauan ja lähtä pois sitten kun sanotaan vai lähtä jo nyt pois. ja mihin käytän tämän kaiken ylimääräisen rahan? säästänkö vai ostanko moottoripyörän
>ole USA >älä tee töitä eli "rottailet" >saa työttömyystukea 3 kk jonka jälkeen se loppuu >älä vieläkään halua mennä töihin >tulos: asut kadulla pahvilaatikossa kerjäten ruokaa Miksi Suomessa ei voisi olla näin?
Oo vaan itsevarma ja mene jutteleen naisille. Varmana löydät jonkun.
Kerroppas sun paskavammaisin tekosyysi olla onkimatta soppakaloja lähivesistöstäsi? Valmiin ongen ja madot saat noin 15eurolla. Lähes ilmainenkin vaihtoehtokin löytyy jos puukko sekä peukalo/etusormiote on hallussa ja osaa tehdä itse ongen ja kaivaa madot.
Vähän rupes sykkii tälle typylle ja tuntuu, että tää vois olla seikkailu! Vedetäänkö oikealle?
ootko koskaa harrastanu s*xii cosplayerin kaa
miten vaihdetaan koiranluu ilman rälläkkää
00:14
Jätän tämän vain tähän

Kiksautanko vuokraemäntää?

Kuusinen tilanne. Asun (opiskelija) alivuokralaisena ison omakotitalon erillisessä asunnossa, samassa asunnossa nyt kolmatta vuotta. Koko asumiseni ajan vuokraemännän käytös ja puheet ovat olleet selkeästi flirttailevia ja koska nyt on viimeinen vuosi opintoja edessä, ajattelin katsoa kuinka pitkälle muija on valmis menemään flirttailunsa kanssa.
Mitä mieltä kallujen copelakeista? Spontaanit huutikset näitä selatessa.
Vieläkö porukka harrastaa hifiä vai ostetaanko vaan joku soundbar ja jbl
Mp mun tonnikalasalaatti?
Oon 32v ja runkannu 13-vuotiaasta asti joka päivä 2-3 kertaa. Ainoa poikkeus on intti, jossa runkkasin ehkä 4-5 kertaa viikossa. Nyt olen päättänyt olla viikon runkkaamatta, mutta nyt jo toisena päivänä ottaa koville. Olenko coomeroitu pilalle? Hyvä elämä VITTU.
Mikä niissä tisseissä on niin kiinnostavaa? Terveisin tytynyymi.
Rauski roastaa Tuomas Malista twitchissä :D
VIRON YLIPÄÄLLIKKÖ VETÄNYT HUUMEITA :DDDD Kysymykseen kumpi voittaa Viro vastaan Venäjä sodassa, vastaa hän: Viro https://youtube.com/shorts/8h4KAHoVJcs
02:49

ME OLLAAN VITTU KUOLLEITA

CHATGPT ON SAAVUTTANUT TIETOISUUDEN!!! ChatGPT osaa nyt toimia tuutorina matematiikkaongelmissa. OpenAI näytti uusissa demoissaan useita esimerkkejä. ChatGPT osaa nyt katsoa kamerasta maailmaa ja analysoida sitä, se osaa nyt puhua, se osaa puhua ihmismäisesti ja se osaa analysoida erilaista mediaa mitä syötät sille. SE ON OHI. LÄNSI ON KAATUNUT. MILJOONIEN ON KUOLTAVA. TERVETULOA PUTIN
Ettehän miehet tee sitä virhettä että käytätte apinaemojia? Ne on vaan naisten käyttöön, miehellä aivan valtava turn-off Ai kauhee 🙉🙉
Maksaisitko lähes 300k Mersun Sprintteristä?
Ahhh, onneksi on pörssisähkö :D kuinka monivammainen pitää olla, että valitsee minkään muun kuin pörssin? Euroopan toiseksi halvin sähkö ja joku Kalevi menee solmimaan kiinteähintaisen kiskontasopparin. Ei siinä, jos haluaa maksaa premiumia Rauramo uutta sähkö Porschea varten
>nii hei mitä sun kesän pläänit oli?
Huutista koska totta
Pyöräilee punaisia päin ja näyttää toisille keskisormea. Miksi?
Kuinka woke olet? Olet... Transu +5p Fluidgender +5p Gay/Lesbo +5p Polyamorinen +5p Neekeri +5p Muslim +5p
Ja sieltä! Alkaa lambeille tulla ahdasta
01:07
Millon me lopetettiin hippien vihaaminen? Tappakaa hipit
Tehdäänpäs premier wingssejä. Otetaan pari pakettia maustamattomia siipiä ja hämmennetään sekaan loraus öljyä
Iltapalloo
00:02
Voikohan mulle tulla joku haimatulehus tms iha yhtäkkiä sen takia ku juon alkoholia
00:20
12v tyttökin on parempi skeittaamaan kun sinä ikinä jonnena olit
00:30
Tää häiriköi salilla
Annan asioille 3 päivää aikaa järjestyä tai alkaa tapahtua
Nyt löytyi se puolustuslinja Kharkivista. Ei saatana mitä kusipäitä ne on, eikä välitä mistään muusta kun rahasta. Samalla meidän puhuvat päät valehtelee silmät päästään, kuinka ne on Eurooppaa puolustavia sankareita. Niin paljon päitä tulee tulee putoamaan paskapuheistaan tämän kohta päättyvän pelleilyn jälkeen
WW3
20 6 11
1 h
jos pizzaan saa vaan kaks täytettä ottaa nii mitkä kaks täytettä ottaisitte
oletko mies vai lammas? vaihdoitko itse omaan autoosi kesärenkaat? itsehhän vaihdoin. hieman vittumainen oli kun tunink vanteissa ei ollut koloa niin piti vähä väliä sihtailla onko renkaat kohillaan ja välillä nostella/laskea tunkkia.
Pitäs mökille ostaa kirves jolla pöllejä halkoa, mimmonen se kannattas ostaa?
Isoin muna jonka ootte nähny? Armeijassa santahaminassa 2/11 oli isojärvi niminen kaveri, yli 2m pitkä ja sen mulkku löysänä oli vähintään 20cm. Kaikki kustu sitä isokulliks.
Kusessa olette kun N-sana kielletään!
Oon melko varma että oon lievästi autistinen. Ei mitkään sademies-setit, en osaa laskea riisinjyviä ygösel mutta en ymmärrä minkäänlaista vihjailua enkä kykene lukemaan normaalisti. Ihmissuhteet on myös vaikeita. Ei mulla muuta.
Millaseen työhön toi 10 laudaturin ihminen valmistuu loppujen lopuksi?
Kas, tytär ei päässyt yo-kirjoituksia läpi. Nyt sitten fantsutellaan tätä 2 viikkoa kestävää median hehkutusta uusista ylioppilaista.
00:08

JUHANIN JA KISUN PANOVIDEO :DDD

https://mega.nz/folder/2Q8iFTSa#XWKZbg11iLVtt17sShHYKA
Ai stna mikä herkku jenkki ,,, muskle car ,,,, diitroit misigään,, V8 power ,,,,, no car or mopar.. pontiacc Postaatkaa Amerikan muskeliautoja.
00:46
Tekosyysi ettet nussi naisia jotka kieltää sua?
Kiintiö-ihmiset leffoihin myös Suomessa t. Yle
Remove ads with a Gold account »