Yli

Yli

22183 users online
4385 posts per hour
Remove ads with a Gold account »
Kun sinua haastatellaan, mikä sun titteli on?
>Kiekko on maaliviivalla Suomi hävisi 0.2s ennen loppua.
Ei taida köyhillä olla varaa uuteen tablettiin
>ETTE TE VOI OSTAA KIINAPASKAA KIINALAISILTA SUORAAN!! TEIDÄN PITÄÄ OSTAA SE SAMA TUOTE K-KAUPPIAILTA TRIPLAHINTAAN!! Ostan mielelläni mahdollisimman paljon tuotteita Temusta. Saavatpahan suomalaiset kitupiikit opetuksen markkinataloudesta. Kyllähän se varmaan vituttaa, kun Kiinan poika on keksinyt alkaa itse myymään tuotteitaan ja keräämään voitot. Suomalaiset kauppiaat voisi mennä vaikka töihin, jos ei pärjää kilpailussa. Ja huutia vielä argumenteille :D >KULUTTAJALIITON pääsihteeri Juha Beurling-Pomoell peräänkuuluttaa tiedotteessa, että laittomat toimet on saatava kuriin ja eurooppalaisen lainsäädännön mukaisiksi. >”Alustalla käytettyjen manipuloivien käytäntöjen tarkoituksena on saada kuluttajat kuluttamaan enemmän kuin he alun perin ovat aikoneet tai halunneet. Kukaan suomalainen firmahan ei tätä yritä :D
00:29
Nääkeri pahoinpitelee Naisia Ranskassa. kunnon moukari naamaan
00:16
Paskavammainen tekosyysi mikset mene kesällä iskemään naisia lavatansseissa
Onpas kivanoloinen tyttö saisikohan hänestä vaimon ja kaverin perunamaalle
00:15
Täällä ne teiän temu-tilaukset menee :D
Voi vittu Ja en postaa uutista, en edes avannut juttua itse
Mikä on tekosyysi sille, että susta ei tullut edes alikkia?

Tekoäly teki muinaissuomalaisen tytyn

mp?
00:16
Pojaat ei kannata edes yrittää
1. ikäsi 2. poistatko suolakurkut hesan, maikkarin yms. hampurilaisista
Istuin terassille ja heti tuli joku työtön pummii röökiä. En polta. Nyt se seisoo tossa edessä ja vahtii selvästi milloin sytytän tupakan :D
Miks toi kalkkeuma ei lähde wc harjalla ja wc aineella? Vinkkejä?
Kamerukset tuli esittäytymään :) Päivällä kuulu tuhina terassin alta ja ajattelin että siili on muuttanut sinne mutta siellä onkin 2. Onko mitään pro tippejä?
Miksi oot sisällä?
Kenelle antaisit bussissa paikkasi?
00:15
Ja sitten ihmetellään kun pisa-tulokset laskee...
Nimeä ikonisempi duo. Minä odotan.
en sais leakata tätä mut...
Aika käsittämätön fakta, mutta oikeassahan tuo on
Onko sulla joku julkkis jota sekä halveksit että haluisit nussia tuhannen jamalin voimalla? Itellä ois tää. Kieltämättä vähän hävettää myöntää.
Ei jumalauta :D >Aja autoa >Yskäkohtaus.exe <Nopeusrajoitus 40kmh >Nopeutesi nousee 70kmh yskän takia >Menetä tajusi yskän takia??? :D >Aja postinjakan päälle joka kuolee Tuomio: 90 päiväsakkoa :D
postaa sun eka ostamas fyysinen cd levy. Ap alottaa.
Tuijotatteko nyt kesällä häpeilemättä teinien pyllyt ja tissit kaupungilla?
Mikä tää on?
Lepää rauhassa makea prinssi
Haraldin paras ruoka?
01:03
suomipojat näyttää vähän ameriikan hikkyille miten niitä naisia isketään
Minkä ikäinen tyttöystävä on hyvä 32v miehelle
Postatkaa kalluja
MP Riikka Purra-tatuoinnista?
06:44
tytöt vastaa poikien kysymyksiin
Tältä näyttää oikea nainen
00:25
Hyvin alkaa päivä taas tällaisilla videoilla.
>Ole Robert Fico >Tule valituksi Slovakian pääministeriksi >Lopeta aseapu Ukrainalle koska ko. paskavaltion korruptio >Älä hyväksy WHO-globojen plandemiasopimusta >Halua tutkia edellisen hallituksen koronatoimien laillisuus >Tule ammutuksi
Rommi on toipunut hyvin eilisestä kyy-koettelemuksesta! Tassu toimintakuntoinen ja kissa suhteellisen pirteä
Mahtaa nuuskan myyjiä vituttaa nikotiinipussien rantautuminen suomeen :D
On kyllä ruma akka to Juliana ilman meikkiä. Meikki on maailman suurin kusetus.
01:10
Ihmetteelekö joku vielä miksi jenkeillä oli ennen vanhaan white folk only kyltit ravintoloissa?
Oluen hinta Slovakiassa edit: ostaessa 1 pullon hinta on 0.85€ mutta ostaessa 24 pakkauksen hinnaksi tulee 0.43€ sisältäen 0.13€ pantin per pullo
Postaa ilmeesi kun teet baitti langan yli laudalle
Juhani Tamminen ilmestyy kotiisi ja kertoo olevansa nälkäinen. Mitä tarjoat Tamille?
Kuinka kusessa olen asteikolla 1-10? >Mee AP:n 8-luokkalaista pikkuveljeä vastaan koululle >Kaks jotain penskaa uhkailee mun veljeää ja toinen retuuttaa vaatteista >Ota toista pojista rinnuksista kiinni ja lyö täysvoimaisella avarilla poskeen >Poika menee paniikkiin ja alkaa jotain vikisemään >Nyt tän pojan joku kallu-isoveli laittaa mulle snäpissä viestiä :D
00:18
>video napolista,hyi vittu että euroopasta on tullut mädätyksen nääkereiden valtakunta <milloin sinä aiot tehdä ongelmalle jotain? <oletko edes fyysisessä kunnossa?
Huutista Poliisi ampui uhkaavasti käyttäytynyttä ihmistä torstai-iltapäivällä Kärsämäellä. Olikohan...
Muistatteko sen ajan kun olitte parikymppisiä ja kuolemattomia
Niilo22 analyysi päivän ottelusta
Onko täällä ketään töissä teurastamossa? AP on nyt 37v pitkäaikaistyötön lahesta, ja alkanut menemään täysin hermo työkkäriin, ja ehkä hieman myös työttömyyteen. Ongelmana on että melkeen mikään ei kiinnosta. Eläimien teurastus kyllä kiinnostaisi, ja käsittääkseni niillä on ihan hyvä liksa. Miten tollaseen teurastukseen kouluttautuisi? Kokemusta on lapsena erilaisten eläimien tappamisesta,mutta kyllä tohon varmaan jotain tutkintoa tarvisi ennenku pääsee suolistaan? Myös mielellään kuulen työn plussat, miinukset, palkat yms
Saat valita kolme karkkia, mitkä otat?
MP mun uudesta omakotitalosta?
00:40
>peili heijastaa pintoja joita se ei näe Ateistit servattu
Mikä vittu mun ientä vaivaa
Saat tiedon, että atomipommi on matkalla kaupunkiisi ja se saavuttaa kohteensa 7 minuutin päästä. Et pääse enää karkuun massiivista räjähdystä. Mikä on viimeinen asia minkä teet elämäsi viimeisillä minuuteilla?
E92. Kutosbensalla. Paras auto köyhälle. Ulkonäkö + ajo-ominaisuudet. Fakta. Et voi kiistää.
Keksitään kolmoisyhdyssanoja
<Opiskelijat perustavat telttakyliä kampuksille – vaativat yhteistyön lopettamista israelilaisyliopistojen kanssa
Nimeä comfympi peli
Naiseksi syntyminen on 2000-luvulla länsimaassa on kuin lottovoitto ja tae yltäkylläisestä sekä etuoikeutetusta elämästä: > Yhteiskunta ja kaikki instituutiot valjastettu palvelemaan naisia ja näiden voimaantumista > Lopettomasti huomiota > Automaattinen korkea status ja pääsy piireihin sekä tapahtumiin > Media ja valkoritarit pitävät huolen naisten sosiaalisesta agendasta ja miehistä jotka kyseenalaistavat liikaa
00:45
Karen lyö neekeriä ja saa itse käkättimeen. Cuck-poikaystäväkään ei pystynyt puolustamaan ämmäänsä, vaan menetti tajunsa.
00:14
Hyi vittu miehet ovat ällöttäviä
jyväskylän keskustan lidlissä oli sandelsien luona uusi minipeli tarjolla
Arvostelkaa settini
puu psykoosi asunto :D Kantsii ostaa nopee :D https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/vantaa/21239895
Kiitos itävalta.
Hakkaisitko pupuperheen pesarilla paskaksi jos saisit pizzan ja kopallisen kuparia?
Vihdoinkin jaksan penkistä 40k kiloa. koko ajan jaksanu vaa 30kiloa t. laihaläski siima
Mikä on laiton sota. Keneltä pitäis kysyä lupa. Ketä sen myöntää. Onko tällaisia laillisia sotia ollut paljonkin historiassa.
Euroopan paras valtio?
tää tanssii tällee -tyty on PIKKUSEN turvonnut!
kyyn pennu

Kolmiokuudelle 52

MÖKKIUNELMIA Kesä piti viettää maalla eikun ostaa mökki eikun kierretään lahtea. Vaikea päätös! Mutta nyt on kaupat tehty, mörskä Padasjoen rannalla! Oikein sellanen mummonmökki "maalla" Ja juoksupoikina toimii Päivin vanhemmat, sekä todennäköisesti mysteericrocsien omistaja. Katsotaan millä kokoonpanolla sinne mennään, ja mitäs kuutiolle tehdään sillävälin. Ja mitä vuokraa Lahden pierukopista pyydetään? Ylilautaa ei lueta, kuitenkin some elää aika ajoin harmoniassa täällä käydyn keskustelun kanssa. Mitään ei aiota kertoa missä mökki on eikä teinien asioita tuoda julki, kuitenkin aiemmin on mainittu kaikki asiat vessakäynneistä, riidoista ja linttaan astutuista kengistä. Tervetuloa mukaan, tästä matkasta ei vauhtia puutu, ja nyt mennään vielä lujempaa hullujen haaveiden kanssa 🐀 Lanka 51: >>GsGix
Vihdoin ja viimein alkaa tapahtua ❤️
00:16
Ennen osattiin bailata rajusti
Mies tapettiin 20 euron takia nauraa https://yle.fi/a/74-20088481
onko hyvä lätty no
erottiin muijan kanssa 6kk sit ja nyt laittelee viestejä että mitä kuuluu yms. oon vastannu vaan ihan lyhyesti että ihan ok yms ja lopettanu tekstaamisen siihen mutta nyt tulee taas uutta viestiä. mitä vittua tää ny meinaa
Tässä langassa voi kysellä kehonrakentajalta
Mitä mieltä mun keuhkokuvasta?
Mp Roope salminen
00:12
>Dubliniin ja New Yorkiin laitetaan portaalit, joista näkee toiselle puolelle >huora menee heiluttelemaan tissejään portaalin eteen ja se joudutaan sulkemaan Tämän takia meillä ei voi olla hyviä asioita.
ainoa syötävä juustosuikero
Mitä T-miehet tekee sodan aikana?
00:08
Hyvän mielen lanka
>rintamamiestalo :D
01:40
ANNA TÄÄ JOS NATSIT JA RASISTIT VITTUUN LAUDALTA!
Miten incelit käyttäytyy sukukokouksissa? Ootteko vaa hiljaa ja kuuntelette
00:23
Kaarle Kustaa on alfa. Viimeisiä ihmisiä jotka ymmärtää vanhan maailman menosta jotain.
00:56
Neekeriapinalle opetetaan kaupankäyntiä
00:07
Millainen olisi Suomi-versio tästä?
Oon muuten pallogrilli
Pyöräilijät, joilla on autoluuranko, näyttävät helsinkiläisille kuinka paljon avaruutta ajoneuvot vievät.
Minkä näköinen on yliksen keskiverto käyttäjä?
Tykkääkö naiset veetien sikspäkistä vai semmosesta dadbodystä enemmä
Voi vittu, oon aina silloin tällöin kyttäillyt tuttujen ja puolituttujen LinkedIn-profiileita ja tänään sain tietää, että siitä menee aina ilmoitus sille, jos joku katsoo niiden profiilia ja postauksia.
NATO harjoitus tuhosi Pohjois-Suomen tiet >Enontekiöllä tutkitaan Nato-harjoituksen jälkiä – tieasiantuntija: ”Panssarivaunuissa oli nastat, vaikka kielsimme ne” >Kouluauton kuljettaja Markku Taskinen kertoo, että Naton suurharjoituksen jälkeen tiehen on tullut paljon painaumia, heittoja ja pitkittäishalkeamia. >– Ajamme ja kuvaamme koko tiestön läpi Sodankylästä lähtien ja tarkastamme vauriot. Sitten keskustelemme Puolustusvoimien kanssa korjauksista ja kustannuksista, Loukusa sanoo. https://yle.fi/a/74-20088507 Huutista kun pari viikkoa sitten puhuttiin miten harjoitus "tuattaa miljoonia Suamelle se on jämpptti!" ja nyt kaikki käytetyt tiet uusintakunnossa hintalappu kymmeniä miljoonia
Kysykää mitä tahansa konkarilta. En vastaa tunnistukseen johtaviin kysymyksiin
Mitä mieltä oot tällaisista pojista? Se on vaan fakta että jotkut pojat on herkkua.
Remove ads with a Gold account »