Yli

Yli

20954 users online
4586 posts per hour
Remove ads with a Gold account »
>Kiekko on maaliviivalla Suomi hävisi 0.2s ennen loppua.
Kun sinua haastatellaan, mikä sun titteli on?
00:54
Yks sääntö. Älä petä.
00:16
Paskavammainen tekosyysi mikset mene kesällä iskemään naisia lavatansseissa

Tekoäly teki muinaissuomalaisen tytyn

mp?
Kenelle antaisit bussissa paikkasi?
Mikä on tekosyysi sille, että susta ei tullut edes alikkia?
Miksi oot sisällä?
00:16
Pojaat ei kannata edes yrittää
Istuin terassille ja heti tuli joku työtön pummii röökiä. En polta. Nyt se seisoo tossa edessä ja vahtii selvästi milloin sytytän tupakan :D
Aika käsittämätön fakta, mutta oikeassahan tuo on
en sais leakata tätä mut...
Ei jumalauta :D >Aja autoa >Yskäkohtaus.exe <Nopeusrajoitus 40kmh >Nopeutesi nousee 70kmh yskän takia >Menetä tajusi yskän takia??? :D >Aja postinjakan päälle joka kuolee Tuomio: 90 päiväsakkoa :D
00:29
Nääkeri pahoinpitelee Naisia Ranskassa. kunnon moukari naamaan
Lepää rauhassa makea prinssi
Tuijotatteko nyt kesällä häpeilemättä teinien pyllyt ja tissit kaupungilla?
Nimeä ikonisempi duo. Minä odotan.
01:03
suomipojat näyttää vähän ameriikan hikkyille miten niitä naisia isketään
Oluen hinta Slovakiassa edit: ostaessa 1 pullon hinta on 0.85€ mutta ostaessa 24 pakkauksen hinnaksi tulee 0.43€
>Ole Robert Fico >Tule valituksi Slovakian pääministeriksi >Lopeta aseapu Ukrainalle koska ko. paskavaltion korruptio >Älä hyväksy WHO-globojen plandemiasopimusta >Halua tutkia edellisen hallituksen koronatoimien laillisuus >Tule ammutuksi
Rommi on toipunut hyvin eilisestä kyy-koettelemuksesta! Tassu toimintakuntoinen ja kissa suhteellisen pirteä
Postatkaa kalluja
MP Riikka Purra-tatuoinnista?
01:10
Ihmetteelekö joku vielä miksi jenkeillä oli ennen vanhaan white folk only kyltit ravintoloissa?
Mikä tää on?
Saat tiedon, että atomipommi on matkalla kaupunkiisi ja se saavuttaa kohteensa 7 minuutin päästä. Et pääse enää karkuun massiivista räjähdystä. Mikä on viimeinen asia minkä teet elämäsi viimeisillä minuuteilla?
Haraldin paras ruoka?
Kuinka kusessa olen asteikolla 1-10? >Mee AP:n 8-luokkalaista pikkuveljeä vastaan koululle >Kaks jotain penskaa uhkailee mun veljeää ja toinen retuuttaa vaatteista >Ota toista pojista rinnuksista kiinni ja lyö täysvoimaisella avarilla poskeen >Poika menee paniikkiin ja alkaa jotain vikisemään >Nyt tän pojan joku kallu-isoveli laittaa mulle snäpissä viestiä :D
Voi vittu Ja en postaa uutista, en edes avannut juttua itse
00:18
>video napolista,hyi vittu että euroopasta on tullut mädätyksen nääkereiden valtakunta <milloin sinä aiot tehdä ongelmalle jotain? <oletko edes fyysisessä kunnossa?
00:40
>peili heijastaa pintoja joita se ei näe Ateistit servattu
Huutista Poliisi ampui uhkaavasti käyttäytynyttä ihmistä torstai-iltapäivällä Kärsämäellä. Olikohan...
tää tanssii tällee -tyty on PIKKUSEN turvonnut!
Mp Roope salminen
00:45
Karen lyö neekeriä ja saa itse käkättimeen. Cuck-poikaystäväkään ei pystynyt puolustamaan ämmäänsä, vaan menetti tajunsa.
jyväskylän keskustan lidlissä oli sandelsien luona uusi minipeli tarjolla
Minkä näköinen on yliksen keskiverto käyttäjä?
00:14
Hyi vittu miehet ovat ällöttäviä
<Opiskelijat perustavat telttakyliä kampuksille – vaativat yhteistyön lopettamista israelilaisyliopistojen kanssa
HUUTISTA SUOMELLE :DDD HÄVIS JOLLEKKI PIRKKA SAKSALAISILLE :DDDD
puu psykoosi asunto :D Kantsii ostaa nopee :D https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/vantaa/21239895
Tässä langassa voi kysellä kehonrakentajalta
00:25
Hyvin alkaa päivä taas tällaisilla videoilla.
Mitä mieltä mun keuhkokuvasta?
Kuinka pitkä matka sulla on lähimpään ruokakauppaan? Mökiltä on 21km
Minkäkokoiset nännipihat naisilla on viehättävimmät?
Kiitos itävalta.
Vihdoin ja viimein alkaa tapahtua ❤️
Mitä T-miehet tekee sodan aikana?
Mies tapettiin 20 euron takia nauraa https://yle.fi/a/74-20088481
Paljonko olet pyöräillyt tällä viikolla? Paljonko meinaat vielä pyöräillä?
NATO harjoitus tuhosi Pohjois-Suomen tiet >Enontekiöllä tutkitaan Nato-harjoituksen jälkiä – tieasiantuntija: ”Panssarivaunuissa oli nastat, vaikka kielsimme ne” >Kouluauton kuljettaja Markku Taskinen kertoo, että Naton suurharjoituksen jälkeen tiehen on tullut paljon painaumia, heittoja ja pitkittäishalkeamia. >– Ajamme ja kuvaamme koko tiestön läpi Sodankylästä lähtien ja tarkastamme vauriot. Sitten keskustelemme Puolustusvoimien kanssa korjauksista ja kustannuksista, Loukusa sanoo. https://yle.fi/a/74-20088507 Huutista kun pari viikkoa sitten puhuttiin miten harjoitus "tuattaa miljoonia Suamelle se on jämpptti!" ja nyt kaikki käytetyt tiet uusintakunnossa hintalappu kymmeniä miljoonia
TÄMÄ ON MYRSKYVAROITUS. Sitä saa, mitä tilaa. Olisitte kuunnelleet järkipuhetta, faktoja. Mutta ei, teitä kiinnostikin vain oma perseenne. Valinnoilla tuppaa olemaan seuraukset...
Pyöräilijät, joilla on autoluuranko, näyttävät helsinkiläisille kuinka paljon avaruutta ajoneuvot vievät.
Kendojuntit itkee kun Jalosen paskanippu otti turpaan Itävallalta. Tässä on Suomen jääkiekon taso. Muutama huippupelaaja, mutta muuten sitten ollaankin prööt-kiekkomaa.
00:56
Neekeriapinalle opetetaan kaupankäyntiä
1. ikäsi 2. poistatko suolakurkut hesan, maikkarin yms. hampurilaisista
00:12
>Dubliniin ja New Yorkiin laitetaan portaalit, joista näkee toiselle puolelle >huora menee heiluttelemaan tissejään portaalin eteen ja se joudutaan sulkemaan Tämän takia meillä ei voi olla hyviä asioita.

Kolmiokuudelle 52

MÖKKIUNELMIA Kesä piti viettää maalla eikun ostaa mökki eikun kierretään lahtea. Vaikea päätös! Mutta nyt on kaupat tehty, mörskä Padasjoen rannalla! Oikein sellanen mummonmökki "maalla" Ja juoksupoikina toimii Päivin vanhemmat, sekä todennäköisesti mysteericrocsien omistaja. Katsotaan millä kokoonpanolla sinne mennään, ja mitäs kuutiolle tehdään sillävälin. Ja mitä vuokraa Lahden pierukopista pyydetään? Ylilautaa ei lueta, kuitenkin some elää aika ajoin harmoniassa täällä käydyn keskustelun kanssa. Mitään ei aiota kertoa missä mökki on eikä teinien asioita tuoda julki, kuitenkin aiemmin on mainittu kaikki asiat vessakäynneistä, riidoista ja linttaan astutuista kengistä. Tervetuloa mukaan, tästä matkasta ei vauhtia puutu, ja nyt mennään vielä lujempaa hullujen haaveiden kanssa 🐀 Lanka 51: >>GsGix

Ei vittu mitä touhua

30 vuotta eu-jäsenyyttä ja vapaan alkoholin ja autokaupan ym. vapaan liikkuvuuden piti olla arkipäivää. Poliitikot tilille.
Ovatko kaloriinat riskin arvoisia?
Tuplapukit jää Alkoon! Huutista juopoille!
Semmosia ammattisotilaista
00:23
Kaarle Kustaa on alfa. Viimeisiä ihmisiä jotka ymmärtää vanhan maailman menosta jotain.
Mikä ötökkä tää on? Iso kuin mikä. Varmaan neljä senttiä
Harmittaako kun et pääse ossin miljoonan dollarin juhliin?
Lemppari pirkkatuotteet?
rakastan lääketiedettä
00:33
RAJU tatuointi
00:20
Mitä varten naiset tarvitsevat näin jättimäisen kasan stringejä ja pikkuhousuja?
Aiotko ostaa Ubisoftin uuden japaniin sijoittuvan assassin's creed pelin missä pelataan neekeri samurailla?
Suomi hävisi MM-kisoissa lilliputtimaa Itävallalle. https://www.is.fi/urheilu/art-2000010430269.html
ei vittu millaisia pikkupilluja oli motonetissä
Huutista suomi prööt :D
Olinko liian mulkku vai sopivan jämäkkä?
00:08
Ilmeesi kun saavut Helsinkiin?
voiko naisella olla mitään epäviehättävämpää piirrettä kuin leveä selkä
Moro, nyt kun on lämpimät illat niin tekis mieli pizzaa mutta rahaa ei ole joten ajatteli jos täällä olis nyt joku hyvänmielen lammas joka voisi tilata mulle vaikka pari pizzaa tai perhepizzan ja 0,5l coca colan espoon keskukseen kuljetuksella, mäkkärille jos pystyisi niin olisi kiva, muistakaa että yhteiskuntana meidän on tärkeää pitää yhtä ja jakaa hyvää mieltä
Tuukko hakee?
Uskaltaisin väittää että tällä on kaunis innie pillu. Yläpään huulista pystyy nääs päätteleen myös sen multä alapään huulet näyttää ja tolla on sievät ja esteettiset huulet ja suu.
Nainen uskaltaa tehdä tämän. Sinä et. Mitä tämä kertoo sinusta?
Mihin hintaan ottaisit luodin Petterin tai Alexin puolesta?
Ja sieltä Yle: "Mutta ennen muuta, meille mahtuu nyt paljon lisää maahanmuuttajia. Oikeastaan meidän on pakko saada lisää maahanmuuttajia. Tilanteen seurauksena Suomesta voi tulla paljon nykyistä kansainvälisempi ja jännittävämpi paikka."
Kävin eilen elämäni ensinmäistä kertaa peräpukaman lenkityksessä. Eka kumilenkki ok, toka vähän sattui, kolmas myös. Sitten nousin tuolista ylös ja jumalauta kun meinas taju lähteä. Makasin 30min tuskissa, kunnes lääkäri tunki sormensa sinne, missä ei aurinko paista ja vetäisi yhden kumilenkin irti - tätä ennen jo tähystinlaitteella sorkittuaan. Jumalauta oli elämän hirveimpiä 30 minuuttisia. Kipu auttoi vähän mutta yöllä tuli myös herättyä kipuun, ja nyt 1g panadol 600mg burana-kierteessä, ja kirjaimellisesti perse kipeänä. Ei mulla muuta.
Vaimo on pettänyt mua nyt kohta vuoden rikkaamman miehen kanssa. Olenko paska ihminen kun en tee jotain suurempaa omalla elämälläni? Hän tapas jonkun, joka on mua rikkaampi ja joka pystyy tarjoamaan hänelle enemmän kuin mitä minä pystyn. Hän kannusti mua aina olemaan kunnianhimoisempi elämässäni ja pyrkimään parempiin töihin. Vaimo suuttu aina siitä, että en tienannut yhtä paljon kuin hänen miespuoliset työkaverinsa. Hän on valehdellut ihmisille, että eläisimme varakkaammin kuin mitä todellisuudessa, koska häntä nolotti se että olen vain perus raksaduunari. Hän on aina ollut huolissaan näistä asioista että miten minä tienaan rahaa :D Joskus tuntuu, että tää pettäminen olis mun syytä, koska en menesty yhtä hyvin kuin hänen työkaverinsa. Vaimo on nyt pettänyt mua 8 kuukautta. Hän on puhunu siitä miten haluaa muuttaa yhteen miehen kanssa jokia kanssa pettänyt mua :D Myös tovin suunnitellut muuttavansa hänen luokseen ennen kuin erohakemukset on menneet läpi. Nyt meinas hakea yksinhuoltajuutta ja käyttää tekosyynä sitä että minulla on päihdeongelma jotta saa lapset itsellensä Mitä vittua mä nyt teen? Meillä on kaksi kakaraa ja jos tää nyt menee läpi ni oon ihan yksin
Mitä kautta halvimmat oluet ja viinit suomeen ja savukkeet? En maksa enää - yhtään- ylimääräistä veroa tänne prööt maahan. Ruoat Lidlistä koska siinä vägiten kerrytän suomalaisten hyvinvointia. Vaatteet vähääkään kaikki tilpehööri Temusta.
00:16
lIkka kivi servaa hakkaraisen ja persut :D
Aika hieno tatuointi!
Tuli lidlistä otettua vähän humpsis juomaa
Veikkauksia syistä?
00:18
MITÄS VITTUA NÄÄ OIKEIN ON?
Neuvo kokemuksen erittäin syvällä rintaäänellä: Älä päästä mihinkään organisaatioon syntymään edes 30% naisosuutta Kirjaimellisesti aloittavat klikkiytymisen, ja "omassa piirissään" muiden savustamisen ulos. Jokainen jostain syystä kohteeksi päätyvä nainenkin on uhrina. Jos on esimerkiksi RBF, aletaan pian valittamaan että on liian hankala ja vastenmielinen tyyppi, ja aletaan sitä muijaa savustamaan ulos Ja jos joku erehtyy kaveriporukalle huomauttamaan vaikkapa firman säännöistä, oppaista, käytännöistä tai laeista, mieluummin savustetaan huomauttaja ulos kuin muutetaan oman kaveriporukan tapaa perseillä omaan tahtiin. Omassa organisaatiossani savustettu pikkuhiljaa ensin "vääränlaisia" naisia ulos, ja nyt sitten miehiä, kun porukan ulkopuoliset naiset loppui. Valitusten perusteet kirjaimellisesti tasoa "en pidä tästä". Naiset yleisesti eivät selvästikään kykene mukautumaan todellisuuteen. Jos pitää valita oman, väärän mielipiteen muuttamisen ja viestintuojien tuhoamisen väliltä, valitaan aina se jälkimmäinen.
Täällä langassa huutistellaan suomelle:DDD
Turussa on HÄPPENINGS! katso kuva
Siis mikä olento toi on? :D
Taas on laitettu!
00:44
Vassari soija homo suuttuu pyörätuolivammaselle koska ajelee "motorisoidulla ajoneuvolla" luontopolulla :D MITEN TYHMÄ VOI OLLA.
>laita 10m pitkään konttiin 9000 porrasta jotta saat autolle paskan suojan
Kertokaa mistä tää johtuu: >Mene illalla nukkumaan 22.00 >Herää yöllä 2.30 aikaan >Aivot vitun skarppina >Uni ei tule >Lue kirjaa >Aivot edelleen skarppina >Ei väsytä yhtään VITTU >Selaa tiktokkia >Klo 7.00 >1000 nukkumatin voima iskee samalla sekunnilla Miksi mun keho vittuilee mulle tällä tavalla???????!!!?? Ei saatana osaa levätä kun siihen on aikaa... Sitten kun pitäs päivä alottaa ni päättää, että NYT VITTU NUKUTAAN.
01:17

Seppo & Seppo sen tiesi :D

Absoluuttista karjista pellemaailmalle :D Veetit ei tätä juttua muistakaan mutta legendaarinen Seppo & Seppo olivat ajan hermolla jo aikoja sitten internetin kulta aikaan :D >video liittyy >alla oleva kuva liittyy
Remove ads with a Gold account »