Ylilauta

Ylilauta

3483 users online
955 posts per hour
Remove ads with a Gold account »
So it begins. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010443474.html
TOIMEENTULO_VITUN_TUKI HYLÄTTY. tätä te porvarit haluatte että ajautuu vihaan vittu miten paska maa ja paskat ihmiset tappakaa kaikki ittenne vitun huorat
01:00
Terveisiä Motonettiin! Vitun runkkarit!
Öinen mega kulta gettis lanka Jokainen kass kuva palkitaan Get
>käytä Tinderiä >juttele mukavan henkilön kanssa >alkakaan tapailemaan, lopulta seurustelemaan >hän on se nainen, jota olet aina halunnut >niinkuin sinäkään, hänkään ei halua koskaan lapsia >olet valmis avioitumaan <Et huomaisi ikinä jos hän ei kertoisi; hän on käynyt sukupuolekorjausleikkauksessa. Hän kuitenkin kertoo sen Tässä kohtaa sinulla ei pitäisi olla perusteltua syytä päättää seurustelu? >ja huom; et edelleenkään halua lapsia
01:38
Peisetti Sora ei muiden mielipiteistä välitä
01:05
Ranskalaiset nationalistit kohtasivat kadulla joukon "militantteja antifasisteja" . Antifoille kävi köpelösti
Mikä tässä on muka pielessä? Tekosyysi ettet ala tienaamaan 85 000€ verovapaasti vuodessa
Huutista :DDD Suomi menetti äsken 39% merialueistaan :DDDD
>Ole Hard Kokki >Tee hyviä kokkailuvideoita pilke silmäkulmassa >Postaa joka torstai lähes kymmenen vuoden ajan >Alkoholisoidu >Kaikki videot käsittelee ryyppäämistä jollain tapaa, ilman pilkettä silmäkulmassa >Saa idea sunnuntain arkiruokaohjelmasta >Kolme jaksoa arkiruokaa >Kymmenen koostetta ryyppystriimistä >Perusta aamuradio >Jaksa neljän aamun verran, nekin kännissä Kauankohan pysyy Paistajissa mukana kun ei alkoholismiltaan oikein pysy mikään enää hallinnassa :D Vaimokin lähdössä vetämään
VAROITUS!!! ÄLKÄÄ VAAN OSTAKO MITÄÄN TEMUSTA!!! KUN OSTAA KIINALAISILTA SUORAAN, HINTA ON NIIN HALPA, ETTÄ SIIHEN JÄÄ KOUKKUUN. PAREMPI OSTAA K-KAUPASTA SAMA KIINAPASKA. HINTA ON NIIN KORKEA, ETTÄ ON MAHDOTON JÄÄDÄ KOUKKUUN
00:33
Vihervassarithan ne siinä voimaantumassa
Miks nää maksaa noi vitusti?
Ei vittu mitä myötistä :D Venäjä uhitteli NATO maan aluevesillä ja poisti samantien viraston sivut toimimasta:D Huu vitun tista!!! Ryssä on täysin paskat housuissa ja ilmeisesti eniten niitä apinoita vituttaa että Ukraina saa kohta sellaisia aseita minkä avulla puhutaan jo melkein puhtaasta holokaustista ryssiä kohtaan... Oon pettynyt ryssän oikeisiin voimiin.
00:07
>maksuhäiriöhölkkä
Mitä hän tarkoitti tällä?
Jonnet ei muista kuka urheilija kuvassa.
5+20 minuuttia, poikittaisella mailalla kurkku kasaan. "Nyt läikkyy yli. Granlund lyö sveitsiläispelaajaa poikittaisella mailalla kaulan ja leuan alueelle. Ulosajo, 5+20 minuuttia tuomiona." Iltis
Rehellinen mielipiteesi Adolf Hitleristä?
00:58
Näyttääkö selkäkipuileva tältä? Vai esittääkö?
Arvosana ostoksille. Tommoset tarttu mukaan.
Missä olit, kun Anni servasi kaikki incelit?
Muija otti suihin ja sain laueta pilluun
17:41
friikki onnettomuus
Miten suomituraanit diilaa sen kanssa että niiden naiset menee naimisiin muslimimiesten kanssa ja kasvattaa lapsensa vihaamaan valkoisia vääräuskoisia?
01:00
Alkaa Britit olla aika sairas yhteiskunta. Sainsburyn kauppahenkilökunta raahaa takahuoneeseen hakattavaksi nälkäänsä varastavan heikossa asemassa olevan.
Vittu nyt laukesi televisio. Saako mistään enää normitelkkareita sisäänrakennetulla digivirittimellä vai onko kaikki uudet sitä smart paskaa? Vieläkö esim kuvaputki+digiboxi -kombo toimii ja kuinka kauon? Sähkön haju on vahva koko kämpässä ja suomipelin 3. erä jää katsomatta, VITTU
Miten toimisit tilanteessa? Tapailet 5/5 tytyä. Ulkonäkö suoraa unelmistasi ja homma natsaa harrastusten ja mielenkiinnonkohteiden suhteenkin. Rakastut päätä pahkaa ja vietätte taivaalliset 2kk. Sitten ämmä pudottaa pommin. Kertoo tekevänsä only fans -paskaa. Ja ihan yhdyntämatskua. Akka esittää vaihtoehtoja. Joko teette videoita yhdessä, tai sitten tämä panee videoilla muita miehiä, mutta ilman tunteita. Toki voi aina lähteä kävelemään, mutta silloin muuten niin täydellinen huora on historiaa
Mitä mertaranta on mennyt tekemään? Onko se nyt canceloitu?
Huutista jos sulla on neekerin jalat:D
Tekosyysi olla työtön paska?
Postaa sairaampia ihmisiä
Tom Hanksin poika on julistanut taas Valkoisten Poikien Kesän.
Roihuvuoren moskeijalla propagandat tulilla :D
GIGAHÄPPENINGS! SIELTÄ SE SOTA SITTEN ALKAA! RINTAMALLE POJAT RINTAMALLE!!!!
01:15
Rotille vinkit puhtaaseen kotiin! >lattioiden moppaus
Nuoriso ei olekaan enää peisettiä! Meitä on huijattu
Paras lääke masennukseen on?
Paljon olisit valmis maksaa tästä taideteoksesta?
Kuva joka kuvastaa parhaiten olotilaasi tällä hetkellä?
00:23
>kannabisaloitteen käsittely 29.5.2024 klo 9 jokos on ikkunalaudat valmiina? :D https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/KasittelytiedotValtiopaivaasia/Sivut/KAA_2+2024.aspx
Suomalaisia ei kohta enää ole. Miksi menisin kuolemaan Suomen puolesta rintamalle, kun kansamme on muutenkin hävityksen partaalla? Suvakit saavat mennä.
Mun kämppis taisi just seksuaalisesti hyväkskäyttää mua 😔😭
00:42
Ukraina ottaa osumaa
WW3
69 30 27
5 h
Kohta nousee leveli
Olisi tarkoitus kokeilla kannabista ensi viikonloppuna ensimmäistä kertaa. Sain ostettua torin laidalta joltain rastafarilta gramman kannabista. Nyt kuitenkin olen käynyt miettimään miten valmistautua tähän uuteen kokemukseen? Kavereita minulla ei ole joten mistä olisi mahdollista saada "trippivahti" ettei mitään ylilyöntejä käy. Olen kerran kokeillut alkoholia, mutta siitä ei ole muistikuvia join 0.5 litran kossu pullon ja olin oksennellut asuntoni lattioille ja seinille. Muita päihdekokeiluja minulla ei ole. Olen kuullut että kannattaa varautua hyvällä ruoalla ja juomalla, mietin jos ostaisin kalapuikkoja ja ketsuppia juomaksi maitoa. Musiikkia ja pelejä on ilmeisesti muissa langoissa myös ehdoteltu, onko noilla mitään väliä kokemuksen suhteen, vai onko see yksilöllistä? Mietin jos kuuntelisin Popedaa ja pelaisin sims2. Muitakin ammattilais ydinnkärkiä otetaan vastaan tässä langassa. Kuvassa gramma jonka ostin, 20e. Kuulemma kannattaa ottaa varovasti.
MITEN SE KEHTASI??? Edit: WOW so many likes! Thanks guys 💞
kumpaa panisit eka?
Soikulla taitaa olla vähän vauvakuume 🤭
VITTU MITÄ ULINAA TAAS. Ole tosikko. Katso American Psycho. Uhriudu. Ulise.
Ensviikolla ois panotreffit yhden 20v 155cm hoikan tyllerön kanssa. Mitäköhän tuumaa kun 21cm leka työntyy sisään p*lluun

Kadonneet tuotteet lanka

Laittakaas kadonneita tuotteita tähän
Olisiko tästä luotettava ensiauto pojalle? pitää olla edustava eli mercedes. kunnon diizel takaveto https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/14290824
Poprilli makkarat - täydellinen yhdistelmä perinteisiä makuja ja modernia twistiä! Jokainen suupala on kuin makumatka, joka tekee arjesta juhlan. Nauti elämästä ja herkuttele Poprilli makkaroiden parissa!
Kumpi on parempi?
500.000 Helsinkiläisen tiedot varastettiin
Somalia🇸🇴🇸🇴🇸🇴
Mun transu kaverin kuolemasta on nyt vuos harmittaa että lähti niin nuorena ja että lankesi paskaan :/
no niin se olis minecraftissa ensimmäiset kannabiskokeilut. ammattilaiskärkiä? neljän hengen porukalla kaikki ensikertalaisia. kannattaako kahden jäädä trippi vahdeiksi jne
Hyviä tipsejä leventää hartioita T. Ectomorph 185 lanklet
Millä helvetillä jotkut jaksaa tehdä paskaduuneja? Kävin juuri etätoimistoltani kaupungilla lounaalla, ja katselin ympärille millaisia töitä ihmiset tekee >feissari/ständimyyjä >kaupan kassa >vartija >joku random lapiomies Miten helvetissä tuollaista sontaa jaksaa päivästä toiseen? Ja vieläpä sillä palkalla, ei voi ymmärtää. Itse tein aikanaan joku 10v sitten kaiken maailman hommia, mutta sitten onneksi kouluttauduin ja nyt teen mukavia ja hyväpalkkaisia asiantuntijatöitä. Kun mietin kokemuksiani jossain helvetin perseessä tuotantolinjalla, niin hyi vittu.
Postaa lankaan poliitikko, jonka antaisit ottaa sulta suihin
01:26
illan MP4 lanka >mene
maailman halvoin ruoka
Hei nyymi mitä sä tuijotat?? ;))
Jenemiliae https://www.twitch.tv/jenemiliae Edellinen lanka: https://ylilauta.org/tubetus/8zmnP#post-GuxtW
Veikkaan että puolet tai ainakin 30% kansasta ei osaa. Matematiikka unohtuu jos sitä ei käytä. Ei ole ihan kuin pyörällä ajo. edit. Tästä langastahan tuli yllättävän suosittu. Kiitos kaikille osallistuneille! Keskustelu on ollut antoisaa!
Jos nännien kaa leikkii 3 krt päivässä about 3 viikon ajan niin niistä tulee herkät. Niin herkät että jos itse tai joku muu leikkii niitten kaa niin pojumaitoa saattaa tulla :3
Kiitos NATO ja Marinin petturihallitus!
WW3
44 10 22
4 h
kysy mitä vain kirurgiaan tai anestesiaan liittyvää erikoissairaanhoitajalta
Miks menisin töihin?
miks entisaikaan mopedia ei pitänyt kaasutella kokoaika tai runkata vaihdetta 100 kertaa ihan vaan valoissa seisoessa?
Millainen seksi on jäänyt nyymin mieleen? Itel ois varmaan tää >ei ole jäänyt >kertoja nolla :D
Mikset oo kalastamassa?
kuinka usein kusetat saikkua?
Miten katsotte valkoista naista joka käyttää hijabia
Joo ei kyl baaris käyminen kannata kun tämmöstä tilitystä tulee naisilta. Luulin että hän oli elämäni nainen jonka kanssa olisin viettänyt koko loppu elämän mutta ei sit, nyt vaan itken kun olen niin surullinen 🤧😓
Vittu mikä kusipää joukkueesta vittuun!
parhaat maistamasi vegaanituotteet?

Suomi-Sveitsi seurantalanka vol 2

>monelta? <21:20 droppaa pucki >mistä näkee? <MTV3 >en omaa telsua t. hikky <näkee myös katsomosta >katsomo maksaa <ei voi mitään, harmi >onko mitään striimiä <tuolla jotain paskoja: http://onhockey.tv
Ryssä waretti slaissin Suomesta paperilla.
Alotin keräilemään perus kipulääkkeitä zombie apocalypsen varalta. Nää on kullan arvosta kamaa ja voi käyttää vaikka vaihtokauppaan. Huono puoli on että ne ei myy kun yhen paketin kerrallaan apteekissa.
Vittu suomi :D
ok losers so I better go to sleep now weed butter did absolutely nothing for me and will be never tried again tomorrow out of weed and doing things?! maybe new weed ordered tho hhhh a fly came in and I gassed it, the third today
00:10
sain lievän ampuma-ase rikoksen tästä
02:23
Unohdetut mikseri.net muusikot ja biisit Löysin vanhalta kovalevyltä enemmän tai vähemmän legendaarisia biisejä. >Bluefever - Amis-Arto
Huh huh, noita vakuutushintoja. Potkulaudan vakuutus 386 € vuodessa. Maksan autostani vähemmän.
Isäni 79v istutti eilen 500 puuta metsääni. 350 kuusta ja 150 mäntyä. Toiset valittaa jos pitää vähän talkoilla ja toiset tekevät. Jos palkkaisin ihmisen töihin, niin kysyisin ehkä ensimmäiseksi, että oletko tehnyt talkoilla mitään ja miltä se tuntui :D
Kertokaa Opel -aiheisia vitsejä. Mulla on Astra ja olen kuullut aika määrän vitsejä autostani. Mua ne ainakin naurattaa koska olen pirun tyytyväinen Opeliini. Aloitetaan: "Suomessa sokeat tekevät harjoja, Saksassa Opeleita"
Kerro rehellisesti miltä tämä nainen mielestäsi näyttää?
Mitä meinaa jos tulee tuolainen teksti ja moottorin vikavalo palaa? Auto IV Golf.
Panamassa kadonneet hollantilaisnaiset löydetty kuolleina Panamassa huhtikuussa kadonneet nuoret hollantilaisnaiset on löydetty kuolleina. Poliisi löysi Bocas del Toron alueelta kasan ihmisen luita sekä kenkäparin viime perjantaina. DNA-testeissä on varmistunut, että kyseessä ovat Lisanne Froonin, 22, ja Kris Kremersin, 21, ruumiiden jäännökset. Jo aiemmin samaiselta alueelta oli löydetty reppu, missä oli kadonneiden naisten matkapuhelimet. Naisten kuolinsyytä ei ole pystytty varmistamaan, kertoo BBC. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/panamassa-kadonneet-hollantilaisnaiset-loydetty-kuolleina/3487904
Kumpi kannattaa valita? Taloyhtiönetti kyseessä
Keskusteltiin isän kanssa perinnöstä ja isä on mun ainut elossa oleva vanhempi. Olen ainoa lapsi. Isä on suhteellisen varakas, on OKT Helsingissä, maita/metsiä satoja hehtaareja jne. No olisi sellanen 20milj perintö tulossa ja sanoin vaan suoraan että en ota sitä vastaan. Luovun siitä kun isä kuolee. Ukko on jo 85v ja itse 44v. VIttu se suuttui mulle ja sanoi että koko elämänsä tehnyt mun eteen töitä että saisin hyvän elämän ja nyt kieltäydyn perinnöstä? :D Olen sitä mieltä että raha tuo vaan ongelmia. Haluan jatkaa mun 2100€/kk töitä, joku kiva loma jossain Tallinnssa kerran vuoteen jne. En halua enempää. Raha riittää vuokraan ja elämiseen hyvin. Kuolisin varmaan alkoholiin ja huumeisiin heti jos saisin rahaa.
Andy Utajärven suurin Pyro vol 62 uppoavan laivan kapteeni edition Edellinen lanka >>Gpw87
Vihanen lammas kävi aamulla kiinni, puhuin kassalla itekseni ja kritisoin hintojen nousua tämähän ei lampaalle kelvannu jostian syystä. Tuli öyhöttää miten valtio tarvii rahaa joten on meidän velvollisuus maksaa enemmä makaroonista ja jauhelihasta. Sain sitten turpaa ja heräsin sairaalasta niikuin gta hahmo. Miks lampaat on nii agressiivisia?

Suomi-Sveitsi seurantalanka vol 3

>monelta? <21:20 droppaa pucki >mistä näkee? <MTV3 >en omaa telsua t. hikky <näkee myös katsomosta >katsomo maksaa <ei voi mitään, harmi >onko mitään striimiä <tuolla jotain paskoja: http://onhockey.tv
00:19
Sinivalas on aika jöllikkä. Kaikkien aikojen painavin eläin. Ja tälleen se kerää massansa. Merten pelikaani.
Remove ads with a Gold account »