Remove ads with a Gold account »
00:03
Onko sodankäynti vuonna 2024 perus jalkaväkisotilaan kannalta enemmän perseestä kuin koskaan aiemmin?
174 replies by 120 users
Ei terveisin ww1
Kyllä. Dronet tehnyt asioista vitun ärsyttäviä jalkaväelle
Perseestä on, ilmasta tulee liikaa kaikkea tappavaa vittusaatanaa.
Ei se varmaan ensimmäisessä maailmansodassakaan hääviä ollut kun oli kaikenmaailman pierukaasut ja pelit ja vehkeet käytössä.
Ensimmäisestä maailmansodasta lähtien ollut ihan totaalisen perseestä kun sota teollistui ja kaikki mahdolliset tekniikan ja tieteen saavutukset valjastettiin tappamista varten. Paitsi tietenkin edelleen löytyy sotahulluja jotka kuvittelee sodan joksikin pellolla tapahtuvaksi otteluksi jossa jaetaan kunniaa ja sankaruutta.
itse oisin väistäny tai ampunu ton dronen

10 d

Ensimmäisestä maailmansodasta lähtien ollut ihan totaalisen perseestä kun sota teollistui ja kaikki mahdolliset tekniikan ja tieteen saavutukset valjastettiin tappamista varten. Paitsi tietenkin edelleen löytyy sotahullu
Tekniikka on itse asiassa vähentänyt miestappioita. Ennen teollistumista hävinnyt osapuoli tapettiin usein lähes kokonaan, tai ainakin suurin osa kuoli ja loput juoksi karkuun pitkin metsiä. Konetuliaseiden kehittyminen mahdollisti vetäytymisen tappiollisista taisteluista koska vetäytyväkin joukko kykenee pitämään vihollisen loitolla
Eiköhän tuo oo ihan kaikille. Aseet kehittyy mutta suojat ei.
Kyllä. Dronen sensorit vastaavat tehokkaasti perinteisiin maastouttamismenetelmiin. Kun drone tietää jalkaväen tarkat sijainnit, on heidän liikkeensä helppo lamauttaa kevytaseiden tulituksella. Lamautettu jalkaväki voidaan napsia dronepommeilla pois. Turha myöskään kuvitella, että taistelupelastaja tulee auttamaan sinua, kun haavoittuneen ympärillä pyöriminen on dronepilotille vain herkullisempi maali. Taistelukyvyttömyys, rukoileminen tai aseettomuus eivät myöskään totutusti noida dronepilotteja kiinnosta. Kirsikkana kakun päälle nöyryyttävältä näyttävä pakokauhusi ja kuolemasi leviää teräväpiirtovideona vihollisen naurettavaksi ja koko maailman katseltavaksi nettiin. Ei yhtään ihmetytä, jos joku valitsee poispääsyn omasta luodista tai kranaatista nintendo-ohjaimen kanssa runkkaavan kusipään kuoliaaksi kiduttamaksi tulon sijaan.

10 d

Ensimmäisestä maailmansodasta lähtien ollut ihan totaalisen perseestä kun sota teollistui ja kaikki mahdolliset tekniikan ja tieteen saavutukset valjastettiin tappamista varten. Paitsi tietenkin edelleen löytyy sotahullu
Tää. Ei se kuolemaan saakka taistelu ole ikinä herkkua ollut mutta entisaikoina siinä saattoi olla vähän enemmän kunniaa

10 d

Tekniikka on itse asiassa vähentänyt miestappioita. Ennen teollistumista hävinnyt osapuoli tapettiin usein lähes kokonaan, tai ainakin suurin osa kuoli ja loput juoksi karkuun pitkin metsiä. Konetuliaseiden kehit
Ei pidä paikkaansa. Hävinnyt osapuoli joutui luovuttamaan aseensa ja miehistö hoitamaan taistelukentälle jääneiden keräämisen ja hautaamisen, mutta ei heitä suonkaan tapettu. Hävinneen upseerit osallistuivat tietenkin voittajan järjestämiin juhliin.
Ehkä
Varmaan riippuu siitä että onko ilmaherruus

10 d

Ei pidä paikkaansa. Hävinnyt osapuoli joutui luovuttamaan aseensa ja miehistö hoitamaan taistelukentälle jääneiden keräämisen ja hautaamisen, mutta ei heitä suonkaan tapettu. Hävinneen upseerit osallistuivat tiet
No kyllä se pitää. Kuvaamasi tilanne koski vain Länsi-Euroopan "herrasmiessotia" 1600-1700-luvuilla. Edes Itä-Euroopassa saati muualla maailmassa ei tuollaista ollut. Esim. Hakkapeliitat aiheutti Saksaan tullessaan järkytystä sillä että eivät ottaneet vankeja, ja tämän tyyliseen sodankäyntiin he olivat tottuneet Puolaa ja Venäjää vastaan sotiessa.

10 d

Tää. Ei se kuolemaan saakka taistelu ole ikinä herkkua ollut mutta entisaikoina siinä saattoi olla vähän enemmän kunniaa
Niin ja entisaikoina oli luultavasti selkeämpi asetelma koska sota käytiin pelkkänä lähitaisteluna. Modernissa sodassa on taas: >miinat >dronet >taistelukaasut >ohjukset, pommit ja kaikki ilma-aseet >tykistö >viuhkapanokset ja ties mitä muuta Eli vaikka olisi kuinka urhea ja kovakuntoinen sotilas niin on täysin sattumasta kiinni pystyykö välttämään kaikki edellä mainitut.

10 d

Tää. Ei se kuolemaan saakka taistelu ole ikinä herkkua ollut mutta entisaikoina siinä saattoi olla vähän enemmän kunniaa
Jokainen joka luulee sodassa olevan kunniaa ei ole ollut sodassa. Ei ole kyllä kunniaa kun vastapuolen ukko yrittää ampua sua päähän, eikä silloinkaan kun vastapuolen ukko yrittää puukottaa sua vatsaan, puhumattakaan jos osuu nassuun ja jää kuolemaan rintamalle huutaen äiskää. Saati jos palaa kotiin rampana. Ne on niitä perinteisiä kusetuksia joilla saadaan nuoret pojat sotavoimiin. Valtio sponssaa kunnia kierroksen ennen teurastusta ja tytöt vilkuttaa väkijoukosta. Joku veteraani saattaa haluta itselleen vähän ekstra pillua selittämällä että kyllä minä nyt tunnen oloni kunniakkaaksi kun ammuin sitä 18v poikaa päähän kosketusetäisyydeltä, mutta heikkona hetkenä murtuu kun näkee tämän kasvot aina sulkiessaan silmänsä. Ei sillä etteikö olisi pakko kusettaa. Vihollinen tekee samaa, ja ne jotka ei tee ei kovin pitkään pidä mantujaan. Tällaista se on kun elää psykopaattien kanssa.

10 d

Niin ja entisaikoina oli luultavasti selkeämpi asetelma koska sota käytiin pelkkänä lähitaisteluna. Modernissa sodassa on taas: >miinat >dronet >taistelukaasut >ohjukset, pommit ja kaikki ilma-aseet >tykistö >viu
Ei sota ollu mitään elokuvaa ennenkään. Olit osa muodostelmaa ja siinä velloit edestakaisin. Saatoitte tuntitolkulla tökkiä vastakkaista muodostelmaa, ehkä muutama ukko sai keihään vatsaan mutta pääosin kaikki olivat vaan fyysisesti vitun loppu. Sitten joku muodostelma jossain muualla alkoi pettämään ja vihollinen määräsi siihen kohtaan ratsuväkirynnäkön jolloin linjanne siitä kohti petti lopullisesti ja pakokauhu lähti leviämään. Mitään ei yksittäisellä sotilaalla ollut tehtävissä siinä vaiheessa muuta kun juosta henkensä edestä mutta siltikään tuskin pääsit perässä rynnivää vihollisen ratsuväkeä karkuun joka hakkasi silmittömästi kaikkea mikä liikkui ja jalkaväki perästä varmisti loput
On se. Ei nää edes vihuja ja joku radio-ohjattava Nikko tappaa, jota ei pääse karkuun.
Ei koska on sentään nykyaikainen lääketiede auttamassa. Ei ole kulkutauteja jotka tappaa 10-90% armeijasta, mikä tahansa haava ei ole hengenvaarallinen tulehduksien myötä, jopa melko hurjat vammat ja haavat voidaan korjata ja parantaa.

10 d

Ei terveisin ww1
ww1 oli juuri comfya poterossa kökkimistä ja tykitystä
Täytyy kehittää sirpaleen ja räjähteen kestävä portable shieldi jonka voi vetää esille tarpeen tullen niinku tietokonepeleissä
00:29

10 d

Kyllä. Dronen sensorit vastaavat tehokkaasti perinteisiin maastouttamismenetelmiin. Kun drone tietää jalkaväen tarkat sijainnit, on heidän liikkeensä helppo lamauttaa kevytaseiden tulituksella. Lamautettu jalkavä
ite kantaisin haulikkoa aina mukana nii olis edes 2% mahollisuus selvitä drone hyökkäyksestä

10 d

ww1 oli juuri comfya poterossa kökkimistä ja tykitystä
Oli joo siellä rottien ja tautien keskellä

10 d

ww1 oli juuri comfya poterossa kökkimistä ja tykitystä
>comfyä Et kestäis kymmentä minuuttiakaan sitä tykistötulta. WW1 miehet olivat vähän vahvempia henkisesti kuin joku pullamössö suomimuumi.

10 d

Täytyy kehittää sirpaleen ja räjähteen kestävä portable shieldi jonka voi vetää esille tarpeen tullen niinku tietokonepeleissä
Joteki käsittämätöntä ettei Jenkitkään oo saaneet kehitettyä suht kevyttä kokovartalon sirpalesuoja-haalaria. Ei pitäisi olla mahdotonta. Ehkä nyt tulee vauhtia

10 d

Ei terveisin ww1
Ei, terveisin varmaan kaikki muut. Miekka ja kilpi aikana oli ihan normaalia että häviäjistä eloon ei jäänyt kuin pari hassua. Viime vuosisadan maailman sodissa kuoli 10% sotilaista.

10 d

>comfyä Et kestäis kymmentä minuuttiakaan sitä tykistötulta. WW1 miehet olivat vähän vahvempia henkisesti kuin joku pullamössö suomimuumi.
Siinä pitää ottaa vaan rennosti ja ajatella, että kuolee jos on kuollakseen

10 d

Eiks tossa kerkee tuntemaan kipua joku 5 sekkaa. Ite olisin laittan pään alle kranaatin.
Kyllä, mutta rintaman leveys missä jotain tapahtuu on satoja kilometrejä, syvyys siihen vaikka 5 kilometriä niin onhan siinä lääniä.Eli lähinnä siellä missä tilanne päällä on riski

10 d

Siinä pitää ottaa vaan rennosti ja ajatella, että kuolee jos on kuollakseen
Aivan varmasti olet rentona :D suomituraanimuumin fantasiat taas.

10 d

Aivan varmasti olet rentona :D suomituraanimuumin fantasiat taas.
Oon itseasiassa nähnyt sellasen unen, jossa oon pudonnut ja siinä hyväksynyt tulevan kuoleman ja saavuttanut 100 % tyyneyden

10 d

No kyllä se pitää. Kuvaamasi tilanne koski vain Länsi-Euroopan "herrasmiessotia" 1600-1700-luvuilla. Edes Itä-Euroopassa saati muualla maailmassa ei tuollaista ollut. Esim. Hakkapeliitat aiheutti Saksaan tullessa
Sodat olivat herrasmiessotia vain upseereille. Siviilitkin saivat kuritusta jos armeija oli sillä tuulella. Puolan alueella seikkaillessaan Ruotsin armeija joutui puolalaisten talonpoikien sissi-iskujen kohteeksi, ongelma ratkaistiin tappamalla kaikki lähiseutujen yli 15 vuotiaat miehet.

10 d

Oon itseasiassa nähnyt sellasen unen, jossa oon pudonnut ja siinä hyväksynyt tulevan kuoleman ja saavuttanut 100 % tyyneyden
Huutia sulle. Olen itse tappanut itseni lukemattomia kertoja ja kokenut unessa kuoleman, mutta kyllä silti kuumottaa oikeissa tilanteissa.
00:17

10 d

Huutia sulle. Olen itse tappanut itseni lukemattomia kertoja ja kokenut unessa kuoleman, mutta kyllä silti kuumottaa oikeissa tilanteissa.
itse oon tää

10 d

Kyllä. Dronen sensorit vastaavat tehokkaasti perinteisiin maastouttamismenetelmiin. Kun drone tietää jalkaväen tarkat sijainnit, on heidän liikkeensä helppo lamauttaa kevytaseiden tulituksella. Lamautettu jalkavä
>kuolemasi leviää teräväpiirtovideona vihollisen naurettavaksi Siis veetien naurettavaksi.

10 d

Toi syömisen ääni ja ilakoiminen tekee tästä entistä sairaamman. Kaikki mega ison pommin räjähdykset ja tarkka-ampujan pitkänmatkan osuman hurraamiset vielä ymmärtää, mutta taistelukyvyttömälle kituvalle sotilaalle nauramista, kun se päättää päivänsä en ymmärrä.
Kyllä se on aika perseestä koska nykyään vihollisen dronet on todellinen uhka vaikka vastassa olisi joku kusinen vuohennussijaislamistiryhmittymä, kuka tahansa voi hommata jotain halpoja kiinanpaskadroneja ja teipata niihin räjähteitä
00:06

10 d

Oon itseasiassa nähnyt sellasen unen, jossa oon pudonnut ja siinä hyväksynyt tulevan kuoleman ja saavuttanut 100 % tyyneyden
>näin unen ja olen tyyni kuoleman suhteen joo lisää siihen kuoleman haju, kranaattien räjähtäminen, tovereiden kituminen jne niin etpä enää ole tyyni

10 d

Ei, terveisin varmaan kaikki muut. Miekka ja kilpi aikana oli ihan normaalia että häviäjistä eloon ei jäänyt kuin pari hassua. Viime vuosisadan maailman sodissa kuoli 10% sotilaista.
Jos jöi nii puhkottii si silmät iha kostoks koko sakilta.

10 d

Toi syömisen ääni ja ilakoiminen tekee tästä entistä sairaamman. Kaikki mega ison pommin räjähdykset ja tarkka-ampujan pitkänmatkan osuman hurraamiset vielä ymmärtää, mutta taistelukyvyttömälle kituvalle sotilaal
Ajatukset muuttuu kun vaikka vaimosi tai veljesi on kuollut vihollisen kädestä.

10 d

Toi syömisen ääni ja ilakoiminen tekee tästä entistä sairaamman. Kaikki mega ison pommin räjähdykset ja tarkka-ampujan pitkänmatkan osuman hurraamiset vielä ymmärtää, mutta taistelukyvyttömälle kituvalle sotilaal
Jos veljesi olisi tapettu ja kotisi pommitettu hyökkäävien ryssien toimesta, niin ehkä säkin toivoisit että kyseiset mulkut vaan tappaisivat itsensä, olivat sitten taistelukyvyttömiä tai eivät

10 d

Ensimmäisestä maailmansodasta lähtien ollut ihan totaalisen perseestä kun sota teollistui ja kaikki mahdolliset tekniikan ja tieteen saavutukset valjastettiin tappamista varten. Paitsi tietenkin edelleen löytyy sotahullu
Kyllä se ensimmäistä maailmansotaa edeltänyt kuviossa vihollisen tuleen marssiminen oli myös aika perseestä. Vastapuoli laittaa vähän rypälelaakia tulemaan ja puolet omasta joukkueesta menee mössöksi :D

10 d

Oon itseasiassa nähnyt sellasen unen, jossa oon pudonnut ja siinä hyväksynyt tulevan kuoleman ja saavuttanut 100 % tyyneyden
Näin unta -Sehän se on sama asia! Huutis!
Kyllä. Mistä arvasit?

10 d

Kyllä. Dronen sensorit vastaavat tehokkaasti perinteisiin maastouttamismenetelmiin. Kun drone tietää jalkaväen tarkat sijainnit, on heidän liikkeensä helppo lamauttaa kevytaseiden tulituksella. Lamautettu jalkavä
Tämähän se olisi. Jos teologinen helvetti on olemassa niin jokainen dronepilotti joutuu sinne, ihan vitun sama millä puolella on ohjastanut.
on kun joudut johonkin kill compilaatioon netissä kun dronet käy pommittamassa
No osta sit drone vitun vammane

10 d

Ensimmäisestä maailmansodasta lähtien ollut ihan totaalisen perseestä kun sota teollistui ja kaikki mahdolliset tekniikan ja tieteen saavutukset valjastettiin tappamista varten. Paitsi tietenkin edelleen löytyy sotahullu
>Ensimmäisestä maailmansodasta lähtien ollut ihan totaalisen perseestä kun sota teollistui ja kaikki mahdolliset tekniikan ja tieteen saavutukset valjastettiin tappamista varten. eiköhän näin ole ollut suunnilleen kivikaudesta asti

10 d

Tekniikka on itse asiassa vähentänyt miestappioita. Ennen teollistumista hävinnyt osapuoli tapettiin usein lähes kokonaan, tai ainakin suurin osa kuoli ja loput juoksi karkuun pitkin metsiä. Konetuliaseiden kehit
>Casualties were generally between 5% and 30%, with the winner usually being at the lower end, and the loser the higher one. There is some evidence that the percentage went up towards the end of the Middle Ages, when battles ceased to be between armoured nobles masses of ordinary infantry started to get involved.
>Noita voi sillon katella ihan muuten vaan, että saa unta paremmin. No ei se nyt ihan noinkaa mee. Toihan on sadismia. Ei normaali ihminen nauti tuollaisesta edes sodassa ellei ole mielenterveydessä vikaa. Tervejärkinen sotilas pystyy kyllä tappamaan vihollisen ilman tunteita ja niin, että ei ala esim. sen vihollisen veressä hyppimään ja aivoja kaivamaan niinku sosiopaatti.

10 d

Oli joo siellä rottien ja tautien keskellä
Elikkä perus nyymi elämää :D
On se kummaa, kun on mennyt jo pari vuotta eikä vieläkään vastausta droneisiin. 90-luku oli leffat täynnä kaikenlaisia elektropulssiaseita jotka tuhosi kaiken elektroniikan mutta nyt kun tarvis saada tommonen 60e lennokki alas, niin kaikki maailman suurvaltiot kohauttelee olkapäitä.
Kun ei ymmärrys riitä ja on väsynyt iltakiukku iskee niin sitten nukkumaan. Muuta neuvoa ei tule.

10 d

Ei se varmaan ensimmäisessä maailmansodassakaan hääviä ollut kun oli kaikenmaailman pierukaasut ja pelit ja vehkeet käytössä.
Käytännössä siellä ja jopa toisessa maailmansodassa pystyi selviämään pyssyhippasilla piiloutumalla. Nyt ei pysty. Dronet kuvaa kaiken ja niihin saa lämpökamerat ja valonvahvistimet. Jokaista eturintamasektoria tarkkaillaan jonkun 20 hengen tiimin kanssa ja kaikki löytyy.

10 d

Ei terveisin ww1
Verdunissa ammuttiin 10kk aikana n.60 miljoonaa tykin ammusta eli kaksi laukausta per sekunti.

10 d

Ajatukset muuttuu kun vaikka vaimosi tai veljesi on kuollut vihollisen kädestä.

10 d

Jos veljesi olisi tapettu ja kotisi pommitettu hyökkäävien ryssien toimesta, niin ehkä säkin toivoisit että kyseiset mulkut vaan tappaisivat itsensä, olivat sitten taistelukyvyttömiä tai eivät
Kyllä noi ukrainalaiset kuolee ihan yhtä paskalla tavalla noihin droneiskuihin. Venäläiset on kunnostautuneet noilla droneilla noin vuoden ja tämän vuoden aikana ne on ajaneet ukrainalaisia takaa. Joka päivä tulee uutta tietoa, että uus ukrainalaiskylä on kaatunut. Samalla tavalla noi ukrainalaiset teloitetaan droneilla. Eikä siinä ole mitään hienoa. Nauratteko te myös heille samalla tavalla?
On. Nörtti ajaa dronen sun korsus sisään ja kuolet, tai vammaudut loppuiäksi käymättä edes sotaa

10 d

Kyllä noi ukrainalaiset kuolee ihan yhtä paskalla tavalla noihin droneiskuihin. Venäläiset on kunnostautuneet noilla droneilla noin vuoden ja tämän vuoden aikana ne on ajaneet ukrainalaisia takaa
Äläpä kaalipieru siellä hupattele, ryssällä ole vara mihinkään
Jotain paskoja jammereita ja "drone pyssyjä" ei lasketa. Ensinnäkin noissa droneissa on melkein 2 km kantama, eikä mitkään jammerit pysty tuommoisia alueita peittämään. Plus noita on oikeasti vaikea nähdä jossain aamulla pimeässä, tai jossain liikkuvassa ajoneuvossa. Plus noilla on drone taktiikkaa jo kehittynyt. Jotta noita droneja ei voitaisi ampua helposti alas, niin noi pitää 12 pommilla varustettua dronea maassa piilossa odottamassa. Sit käyttää hyväkameraisia droneja kuvaamaan ja paikantamaan kaukaa ja vasta sitten lennättää paikalle dronet. Ne on nopeita. Ei niitä ehdi huomata ennen kun kuuluu surina js sit on jo myöhä.

10 d

Äläpä kaalipieru siellä hupattele, ryssällä ole vara mihinkään
Jaha, ihka aito ww3 kallu.
00:48
Dronet on vain ja ainoastaan niin kauan näin vittumaisia vekottimia jalkaväelle kunnes näitä vastaan keksitään tehokas ja toimiva puolustusmetodia tms

10 d

Dronet on vain ja ainoastaan niin kauan näin vittumaisia vekottimia jalkaväelle kunnes näitä vastaan keksitään tehokas ja toimiva puolustusmetodia tms
Mikä juttu tää omien sotarikosten kuvaaminen on?
Sodan ei ole tarkoituskaan olla miellyttävää

10 d

Mikä juttu tää omien sotarikosten kuvaaminen on?
Noista vielä väännetään sodan jälkeen oikeudessa.

10 d

Mikä juttu tää omien sotarikosten kuvaaminen on?

10 d

Noista vielä väännetään sodan jälkeen oikeudessa.
Omien? Avatkaapas vähän.

10 d

Jokainen joka luulee sodassa olevan kunniaa ei ole ollut sodassa. Ei ole kyllä kunniaa kun vastapuolen ukko yrittää ampua sua päähän, eikä silloinkaan kun vastapuolen ukko yrittää puukottaa sua vatsaan, puhumatta
Jotkut kyllä tykkää sotia. Joten paskaahan sä puhut. Otetaan vaikka Lauri Törni. Siinä oli ukko joka rakasti sotaa. Eikä todellakaan ole ainut.
Ei intissä turhaan opeteta ensimmäisestä päivästä saakka pysymään ilmasuojassa

10 d

itse oisin väistäny tai ampunu ton dronen
Mietin samaa että vittuako se juoksi suoraa eikä väistellyt. No riekaleina sitä on nyt sitten turha katua
Milloin sodankäynti ei olisi ollut perseestä mene sotaan kuole

10 d

Eiköhän tuo oo ihan kaikille. Aseet kehittyy mutta suojat ei.
Pitäs kasvattaa parempia puita mettään ja hienompia kiviä viedä sinne
00:17
Pari viikkoa sitten tuli sotarintamalta semi eebenz drone video. Harmi kun laatu on näin surkea, mutta ei nyt keskitytä siihen vaan mitä videolla tapahtuu ja videolla tapahtuu niin uniikkia paskaa että uskallan väittää ettei kukaan ole ikinä ennen tehnyt tässä maailmassa tällaista tekoa. Ilman videota kukaan ei uskoisi. Niin siis Ryssä taistelee perunasäkillä räjähtävää Drone hyökkäystä vastaan onnistuneesti. Siis perunoilla estää aivan vitun varman kuoleman

10 d

>Noita voi sillon katella ihan muuten vaan, että saa unta paremmin. No ei se nyt ihan noinkaa mee. Toihan on sadismia. Ei normaali ihminen nauti tuollaisesta edes sodassa ellei ole mielenterveydessä vikaa. Tervej
>Ei normaali ihminen nauti tuollaisesta edes sodassa ellei ole mielenterveydessä vikaa. Normaalit ihmiset ovat vastuussa tuon koko vitun sodan mahdollistamisesta, tukemisesta ja sen ylläpitämisestä, mitä ennen tuon hyökkäävän osapuolen normaalit ihmiset mahdollistivat diktatuurin nousun, joka sodan aloitti. Ne normaalit ihmiset voisivat lopettaa sodan joukkoirtisanoutumisella aloittaen sodanjohdosta ja poliisista jne sotilaista, sitten muista. Mutta eipä ne niin tee. Kaikki sodat ja laajat hirmuteot ovat vittu normaalien ihmisten syytä siinä missä niiden, jotka komentavat ja ylläpitävät järjestystä, tottelevat käskyjä jne. Jos tunnistat itsesi normaaliksi, niin onnea! Tulet mukisematta tappamaan sodassa, ihan sama mikä olisi sodan syy, olisi se hyökkäyssota, tai aiheellinen puolustusmielessä tapahtuva konflikti. Eikä ole poissuljettua että nautit siitä ja naurat tovereidesi kanssa samankaltaiselle paskalle. Tai jos vaikka EU muuttuisi diktatuuriksi, missä alkaa massapuhdistukset, joukkoteloitukset, tuhoamisleirit ja länsimaisen vapauden ja oikeusvaltion rapauttaminen, niin sinä tulet olemaan siellä mukisematta vangitsemassa, teloittamassa ja kyttäämässä toisinajattelijoita oman maasi kansalaisia.
ei T. musketit ja britti muodostelmat jotain aivan käsittämätöntä

10 d

Kyllä. Dronen sensorit vastaavat tehokkaasti perinteisiin maastouttamismenetelmiin. Kun drone tietää jalkaväen tarkat sijainnit, on heidän liikkeensä helppo lamauttaa kevytaseiden tulituksella. Lamautettu jalkavä
huttuset mielikuvalle runkkaavasta nyymistä nindeohjain kädessä
Se nyt oli joku hatusta heitetty luku. Mitä videoista on kattonut, että jos drone ei osu, niin heti ilmaantuu uusi, joka tekee työn loppuun.

10 d

Pari viikkoa sitten tuli sotarintamalta semi eebenz drone video. Harmi kun laatu on näin surkea, mutta ei nyt keskitytä siihen vaan mitä videolla tapahtuu ja videolla tapahtuu niin uniikkia paskaa että uskallan väittää e
Suomen armeijalle anti-drooni peruna -panssarit heti ja taisteluperunakellarit jokaisen korsun yhteyteen :D Mikähän mahtaa olla paras perunalajike anti-drooni -panssarikäyttöön?

10 d

Niin ja entisaikoina oli luultavasti selkeämpi asetelma koska sota käytiin pelkkänä lähitaisteluna. Modernissa sodassa on taas: >miinat >dronet >taistelukaasut >ohjukset, pommit ja kaikki ilma-aseet >tykistö >viu
>miinat <1800-luku >tykistö <myöhäiskeskiaika >viuhkapanokset <1700-luku
Ukraina tasaista peltoa, täällä suomessa ei dronet toimi

10 d

ww1 oli juuri comfya poterossa kökkimistä ja tykitystä
Jo pelkästään trench foot geareihin kuoli kymmeniä tuhansia :D

10 d

>kuolemasi leviää teräväpiirtovideona vihollisen naurettavaksi Siis veetien naurettavaksi.
Mutta ei vielä onlyfams kanavalle. Nyt matsku on vielä ilmaista,pian nojatuolimajurit myy onlyfaneissa videosi. Ja mää maksan
eipä ollunna, drone sotaa käytiin jo irak sodan aikoihin

10 d

Pari viikkoa sitten tuli sotarintamalta semi eebenz drone video. Harmi kun laatu on näin surkea, mutta ei nyt keskitytä siihen vaan mitä videolla tapahtuu ja videolla tapahtuu niin uniikkia paskaa että uskallan väittää e
selvisi seuraavat 20 min kunnes tuli seuraava drone

10 d

Käytännössä siellä ja jopa toisessa maailmansodassa pystyi selviämään pyssyhippasilla piiloutumalla. Nyt ei pysty. Dronet kuvaa kaiken ja niihin saa lämpökamerat ja valonvahvistimet. Jokaista eturintamasektoria
Jaa-a. WW1 aikaisten satanistien strategia oli viheltää pilliin ja aalto toisensa jälkeen syöttää konekivääri ja kranaattituleen.

10 d

Jaa-a. WW1 aikaisten satanistien strategia oli viheltää pilliin ja aalto toisensa jälkeen syöttää konekivääri ja kranaattituleen.
Kyllä. Mutta kuten sanottu jopa Hitler selvisi läpi sodan vaikka oli viestimies ja juoksi käskyjä vihollisen tarkka-ampujien tulessa.

10 d

Eiks tossa kerkee tuntemaan kipua joku 5 sekkaa. Ite olisin laittan pään alle kranaatin.
No ei kerkeä
Veikkaan että 1stww1 trench warfareineen oli vituksee perseempää

10 d

Kyllä. Dronen sensorit vastaavat tehokkaasti perinteisiin maastouttamismenetelmiin. Kun drone tietää jalkaväen tarkat sijainnit, on heidän liikkeensä helppo lamauttaa kevytaseiden tulituksella. Lamautettu jalkavä
Kyllä sa int vois panostaa näihin droneihin jo valmiiksi. Inttiin myös koulutushaaraksi drone pilotit.
Mitä se sellainen oikea sota on? Nykyään tuskin yhdelläkään maalla on varaa saati sotilaita miljoonapäisten asevelvollisuusarmeijoiden mobilisointiin. Ihmiskunta on taantunut tässäkin asiassa.

10 d

Kyllä. Mutta kuten sanottu jopa Hitler selvisi läpi sodan vaikka oli viestimies ja juoksi käskyjä vihollisen tarkka-ampujien tulessa.
Viestiä taidettiin pääosin juosta läskien komentajien asemista komento-korsuihin eli takalinjasta ja juoksuhaudoista. Ehkä suurempi riski oli se taukoamaton epäsuora tuli.
No ainakin ukrainassa se on vähemmän perseestä kun tulenkäyttö on tehotonta, tuossa on niitä harvoja onnistumisia

10 d

Jotain paskoja jammereita ja "drone pyssyjä" ei lasketa. Ensinnäkin noissa droneissa on melkein 2 km kantama, eikä mitkään jammerit pysty tuommoisia alueita peittämään. Plus noita on oikeasti vaikea nähdä jossai
Mutta miksi ei pysty? Jos se ohjaajan signaali tulee sieltä kilometrien päästä, niin se ei varmasti kovin paljon kohinatason yläpuolella enää ole. Eikö siinä pitäisi olla suht helppoa huomattavasti lähempää estää tiedonsiirto jollain pörinäsignaalilla?

10 d

>kuolemasi leviää teräväpiirtovideona vihollisen naurettavaksi Siis veetien naurettavaksi.
Leviää myös omaisille. Hienoa on kun vaimo ja lapset katsoo videolta sun loppuhetket kun joku dronetyyppi kuvaa ja nauraa sun epätoivon. Tajuaa että iskä oli aika tuskissaan ja pelokas ennen kuolemaa. Ennen seliteltiin kuinka sotasankarit taisteli loppuun saakka. Nyt nähdään totuus kun tyypit itkee suolet sylissä jossain mättäällä. Vain koska joku eliittityyppi halusi lisää rahaa ja järjesti sodan, johon sitten kaikkien piti osallistua.
00:26
Hyvin mahdollisesti
kyllä
Miehittämättömiä ilma-aluksia on käytetty iät ja ajat.

10 d

ww1 oli juuri comfya poterossa kökkimistä ja tykitystä
Oli kyl comfyy joo >naapuridivisioonasta kuoli eilen 300 miestä johonkin nuhaan, on ne miehet heikkoja nykyään, ei oo tainnut rokotteitakaan ottaa >joukkuekaveri alkoi äsken yskimään verta >tykistötuli jatkunut kolmatta päivää, ei pääse etenemään eikä perääntymään, mutta nukkumaankaan ei oikein pysty >oho jalkapohjasta lähti nahka irti kun velloin pari päivää juoksuhaudassa, eikä oo kuivia sukkia tai kenkiä >haiseepa kitkerä sinappi, taitaa sakemannit paistella naga-makkaraa scorpion sinapilla >verta yskivä kaveri tuupertui, toinen kaveri sekoilee ja hourailee jotain, ja sen naama on tummanpunainen, varmaan vetänyt jotain huumeita, vitun nykyajan nuoret >jalasta katosi tunto ja se ihan valkoinen, hyvä vaan niin ei kirvele enää <olipa comfy välisota, mutta loppusotaan haen kyllä vemppaa

10 d

Tekniikka on itse asiassa vähentänyt miestappioita. Ennen teollistumista hävinnyt osapuoli tapettiin usein lähes kokonaan, tai ainakin suurin osa kuoli ja loput juoksi karkuun pitkin metsiä. Konetuliaseiden kehit
haise pahalle. ennen tapattiin kaikki antautumisen jälkee koska raamattu sanoi että vihollinen pitää tappaa viimeiseen mieheen ja naiset laitetaan sipsikaivoksille.

10 d

selvisi seuraavat 20 min kunnes tuli seuraava drone
Täähän se on ongelma. Itekin mietin että pitäis reenata haulikolla kiekkoammuntaa droneja varten mutta sitten sitä joutuis kyllä dronetyyppien silmätikuksi kun ekan torjuis. Nehän on just sellasia tietokonepelinörttejä noi dronelentäjät, ja varmaan samalla lailla ragettaa ja alkaa targetoida jos vastustaja olikin parempi hetkellisesti.

10 d

Kyllä noi ukrainalaiset kuolee ihan yhtä paskalla tavalla noihin droneiskuihin. Venäläiset on kunnostautuneet noilla droneilla noin vuoden ja tämän vuoden aikana ne on ajaneet ukrainalaisia takaa
Miksi nauraisin? Selitin miksi ukrainalaiset nauravat ryssille. En minä saa tyydytystä edes ryssien kohdalla tollaisista videosta, joskin ukrainalaisten kohdalla ne tuntuu pahemmalta koska ovat aggression uhreja omassa maassaan. Ryssät on vähän että mitäs läksit.

10 d

haise pahalle. ennen tapattiin kaikki antautumisen jälkee koska raamattu sanoi että vihollinen pitää tappaa viimeiseen mieheen ja naiset laitetaan sipsikaivoksille.
Vitun sipsikaivokset :D
Remove ads with a Gold account »
Onko luetunymmärtämisessä vaikeuksia? Ihan selkeästi kirjoitti.

10 d

eipä ollunna, drone sotaa käytiin jo irak sodan aikoihin
No mutta ne olivat isoja miljoonien vehkeitä, jotka toimivat vain täyden ilmaherruuden mahdollistaman taisteluverkon ulottuvissa. Hyvin eri asia kuin kymmeniä-satoja tuhansia halpoja pieniä ilma-aluksia joita voidaan käyttää, vaikka ilmaherruutta ei olisi.

10 d

Toi syömisen ääni ja ilakoiminen tekee tästä entistä sairaamman. Kaikki mega ison pommin räjähdykset ja tarkka-ampujan pitkänmatkan osuman hurraamiset vielä ymmärtää, mutta taistelukyvyttömälle kituvalle sotilaal

10 d

Ei, terveisin varmaan kaikki muut. Miekka ja kilpi aikana oli ihan normaalia että häviäjistä eloon ei jäänyt kuin pari hassua. Viime vuosisadan maailman sodissa kuoli 10% sotilaista.
>Miekka ja kilpi aikana oli ihan normaalia että häviäjistä eloon ei jäänyt kuin pari hassua. Tämä on nyt kyllä suoraan sanottuna ihan täyttä paskapuhetta. Miekka ja kilpi aikoina suurin osa sodassa kuolleista kuoli tauteihin ja hävinneen osapuolen sotilaita ei tapettu viimeiseen mieheen kuin joissain äärimmäisen harvinaisissa poikkeustapauksissa. Paljon yleisempää oli että hävinneen osapuolen sotilaat myytiin orjiksi.

10 d

ww1 oli juuri comfya poterossa kökkimistä ja tykitystä
Hyi vittu, ihmiskunnan karmein aika olla sotilas.

10 d

ww1 oli juuri comfya poterossa kökkimistä ja tykitystä
Kammottavin sota koko ihmiskunnan historiassa.

10 d

Ei, terveisin varmaan kaikki muut. Miekka ja kilpi aikana oli ihan normaalia että häviäjistä eloon ei jäänyt kuin pari hassua. Viime vuosisadan maailman sodissa kuoli 10% sotilaista.
Yleensä keskiajalla suurin osa selvisi varsinaisesta taistelusta, kun yleensä rivit murtuivat ja 90 % jengistä pinkoi pakoon metsiin ja vuorille. Poikkeuksiakin toki on, jos vaikka kaupunki piiritettiin ja poltettiin tai joukot joutuivat saarroksiin.
>Enää 2 viikkoo riittää materiaa ja miehiä Nieleekö joku nuo propagandat oikeasti syötteineen päivineen?

10 d

>comfyä Et kestäis kymmentä minuuttiakaan sitä tykistötulta. WW1 miehet olivat vähän vahvempia henkisesti kuin joku pullamössö suomimuumi.
mee nyt runkkaa niille muumeilles vitun animepedari :D
Terroristiryssiä lakoaa sellaiseen tahtiin että täytyy ihailla tätä sodankäyntiä. Nuo paskiaiset eivät enää ikinä terrorisoi ketään, mikä on maailman etu.
Ei. Sodankäynti ei ole perseestä. Ilman sotia meillä ei ole NATOa ja ilman NATOa meillä ei ole sotia. Sodat ovat erittäin tarpeellisia USAn ja Israelin taloudelle. Ilman sotia konkurssi koittaisi näille ihanne valtioille.

10 d

Miehittämättömiä ilma-aluksia on käytetty iät ja ajat. Oli kyl comfyy joo >naapuridivisioonasta kuoli eilen 300 miestä johonkin nuhaan, on ne miehet heikkoja nykyään, ei oo tainnut rokotteitakaan ottaa
>upseeri kertoo että pitäs tehdä jalkaväkirynnäkkö (yksi ihmisaalto kerrallaan) vihollisen asemiin, just tosta kohtaa jossa on 17 konekivääripesäkettä.
Aika perseestähän tuo on.
00:06

10 d

Kyllä. Dronen sensorit vastaavat tehokkaasti perinteisiin maastouttamismenetelmiin. Kun drone tietää jalkaväen tarkat sijainnit, on heidän liikkeensä helppo lamauttaa kevytaseiden tulituksella. Lamautettu jalkavä

10 d

Joteki käsittämätöntä ettei Jenkitkään oo saaneet kehitettyä suht kevyttä kokovartalon sirpalesuoja-haalaria. Ei pitäisi olla mahdotonta. Ehkä nyt tulee vauhtia
Minkä suojassa voittaa, liikkuvuudessa menettää. Ammattilaiset valitsee liikkuvuuden, koska hiki säästää verta.

10 d

Leviää myös omaisille. Hienoa on kun vaimo ja lapset katsoo videolta sun loppuhetket kun joku dronetyyppi kuvaa ja nauraa sun epätoivon. Tajuaa että iskä oli aika tuskissaan ja pelokas ennen kuolemaa. Ennen selit
Kukaan ei itke tai huuda tuskissaan. Lopeta tuon elähtäneen kommarimädätyksen levittäminen. Sen aika loppui jo 30 vuotta sitten. Nyt ei tarvitse kuunella kommarien valheita sodasta kun sen valheelisuuden voi todistaa hd laadulla. Miehen on evoluutio luonut sotimaan.
Miksi jalkaväkeä edes käytetään nykyaikana?

10 d

Miksi jalkaväkeä edes käytetään nykyaikana?
Kun ei ole varaa tai halua parempaan. Esim Suomessa on iso reservi juuri siitä syystä, että joukot voi varustaa kepillä, urheilusukilla ja kokardilla ja näin säästyneet rahat voi lähettää pitkin afrikkaa.

10 d

Toi syömisen ääni ja ilakoiminen tekee tästä entistä sairaamman. Kaikki mega ison pommin räjähdykset ja tarkka-ampujan pitkänmatkan osuman hurraamiset vielä ymmärtää, mutta taistelukyvyttömälle kituvalle sotilaal
Me täällä lämpimässä ja rauhassa emme voi mitenkään ymmärtää kuinka paljon ukrainalaiset tällä hetkellä vihaavat venäläisiä.

10 d

Kun ei ole varaa tai halua parempaan. Esim Suomessa on iso reservi juuri siitä syystä, että joukot voi varustaa kepillä, urheilusukilla ja kokardilla ja näin säästyneet rahat voi lähettää pitkin afrikkaa.
Okei RYSSÄ. Miksette sitten uskalla hyökätä tänne, jos kerran arneija on niin heikko?

10 d

haise pahalle. ennen tapattiin kaikki antautumisen jälkee koska raamattu sanoi että vihollinen pitää tappaa viimeiseen mieheen ja naiset laitetaan sipsikaivoksille.
eikä sanonu
00:32
Siitähän vähän synkkää tulevaisuutta. Joku kiinalaisten mainosvideo, mutta eipä tietenkään mikään heidän yksinoikeus. Satoja ta tuhansia drooneja parvessa. Mitään jatkuvaa etäohjausta ei tulla tarvitsemaan, koska drooneissa on tarvittava äly kohteiden valitsemiseen. Parvessa voivat jakaa tietoa keskenään ja sopia kohteista. Kaikki tekniikka alkaa olla jo olemassa, eli siinä mielessä ei mitään scifiä. Suomalainen metsä on onneksi hankalampi maasto näille. Kiinnostavaa nähdä, mitä kaikkea torjuntaa keksitään. Yksi puolustajan etu on, että halvat dronet eivät tietenkään paljon osumia kestä. Isoilla laivoilla varmasti tulee olemaan laseraseita, mutta ne vaativat paljon energiaa.
00:03
AP videon lähde?

10 d

Siitähän vähän synkkää tulevaisuutta. Joku kiinalaisten mainosvideo, mutta eipä tietenkään mikään heidän yksinoikeus. Satoja ta tuhansia drooneja parvessa. Mitään jatkuvaa etäohjausta ei tulla tarvitsemaan, k
Mikähän järki tuollaisessa on kuitenkaan. Jos droneja ei ohjata yksittäin niin tarkkuus on mitä sattuu ja lopputulos sama saadaan halvemmalla rypälepommeilla ym.
On. Piilopaikat vähissä.

10 d

Siitähän vähän synkkää tulevaisuutta. Joku kiinalaisten mainosvideo, mutta eipä tietenkään mikään heidän yksinoikeus. Satoja ta tuhansia drooneja parvessa. Mitään jatkuvaa etäohjausta ei tulla tarvitsemaan, k
Dronet ei kuumota läheskään niin paljoa kuin massiiviset liitopommit, niitä vittusaatanoita vielä thermobaarisina.

10 d

Siitähän vähän synkkää tulevaisuutta. Joku kiinalaisten mainosvideo, mutta eipä tietenkään mikään heidän yksinoikeus. Satoja ta tuhansia drooneja parvessa. Mitään jatkuvaa etäohjausta ei tulla tarvitsemaan, k
Joku sarjaverkkotykki olis kova parveja vastaan. Ei montaa verkkoa tarttis ampua parvea vastaan niin olis koko parvi maassa.
On, ollaan jo vähintään ww1 tasolla, jossa et voi mitään tekemällä vaikuttaa mihinkään henkilökohtaisesti. Olet vaan siellä kuolemassa, tehokkaampien aseiden kuin mitä sinulla on, tehdessä kaiken konkreettisen työn.

10 d

Eiköhän tuo oo ihan kaikille. Aseet kehittyy mutta suojat ei.
>Aseet kehittyy mutta suojat ei. Sama havainto. Suojauskyky tulee jälkijunassa osittain ymmärrettävistä syistä kun se on reagoimista muutoksiin. Näkyy hyvin miten Ukrainassa Venäjän ilmavoimat eivät pääse tunkeutumaan Ukrainan ilmatilaan ja Mustanmeren laivasto on ajettu itänurkkaan tappioiden jälkeen. Ukrainalla ei kuitenkaan ole mitenkään älyttömän paljon ilma- ja meritorjunta-aseita, mutta ne riittivät näin pitkälle. Venäjällä on kuitenkin kalustoa ja leveyttä, mutta ei silti onnistu.
Ei.

10 d

Tämähän se olisi. Jos teologinen helvetti on olemassa niin jokainen dronepilotti joutuu sinne, ihan vitun sama millä puolella on ohjastanut.

10 d

Kyllä. Dronen sensorit vastaavat tehokkaasti perinteisiin maastouttamismenetelmiin. Kun drone tietää jalkaväen tarkat sijainnit, on heidän liikkeensä helppo lamauttaa kevytaseiden tulituksella. Lamautettu jalkavä
Mitä jos ryssä pysyisi vaan kotonaan? Ei mitään myötätuntoa noita kohtaan.

10 d

Mikähän järki tuollaisessa on kuitenkaan. Jos droneja ei ohjata yksittäin niin tarkkuus on mitä sattuu ja lopputulos sama saadaan halvemmalla rypälepommeilla ym.
Dronet ohjaavat tulevaisuudessa itseään. Niille on vaan kerrottu maalien prioriteetit. Kameroilla ja muilla antureilla havaitsevat kohteet ja luokittelevat ne. Rypälepommit edellyttävät lentokoneita. Varsinaiset pommikoneet eivät voi operoida, jos ilmatorjunta on toiminnassa. Ohjukset, esim ATACMS eivät ole halpoja. Helposti miljoonan maksaa yksi. Laukaisut näkyvät suunnilleen kuuhun, joten niistä saadaan varoitukset ja laukaisualustat saavat pian murkulaa (tai droneja) niskaan.

10 d

Leviää myös omaisille. Hienoa on kun vaimo ja lapset katsoo videolta sun loppuhetket kun joku dronetyyppi kuvaa ja nauraa sun epätoivon. Tajuaa että iskä oli aika tuskissaan ja pelokas ennen kuolemaa. Ennen selit
Näistä vois tehä hyviä reaktiovideoita että näytetään video omaisille kun oman igorin sisälmykset leviää pitkin peltoja. Naurattaahan tuo kun ryssän käy huonosti mutta kotijoukkueen reaktiot tois vitusti lisää viihdearvoa

10 d

Kyllä. Dronen sensorit vastaavat tehokkaasti perinteisiin maastouttamismenetelmiin. Kun drone tietää jalkaväen tarkat sijainnit, on heidän liikkeensä helppo lamauttaa kevytaseiden tulituksella. Lamautettu jalkavä
Kyllähän tuo ryssää kiukuttaa kun heidät voidaan tuhota 0 effortilla ja siitä saadaan myös tehtyä 5/5 kontenttia. Lisäksi Ryssän antautuminen ei riitä vaan ne on tuhottava totaalisesti. Tietysti pieni määrä voidaan pitää sodan jälkeen hengissä jälleenrakennuksen ajan ilmaisena työvoimana ennen teloitusta.

10 d

Mikä juttu tää omien sotarikosten kuvaaminen on?
Tuossa ei ole yhtään enempää sotarikosta kun vaikka tykistöiskussa.

10 d

Noista vielä väännetään sodan jälkeen oikeudessa.
No oliko toisen maailmansodan jälkeen sotarikos oikeudenkäyntejä?
raskaita on aina nyt varsinkin näkymät

10 d

No oliko toisen maailmansodan jälkeen sotarikos oikeudenkäyntejä?
Olihan noita vaikka kuinka paljon. Toki vain hävinnyt osapuoli joutui vastaajan penkille.

10 d

Jaa-a. WW1 aikaisten satanistien strategia oli viheltää pilliin ja aalto toisensa jälkeen syöttää konekivääri ja kranaattituleen.
En usko että olivat satanisteja, mutta tuohon aikaan sosialismi ja kommunismi olivat trendaamassa ja nostivat päätään eli erinomainen hetki poistaa väestöstä asekuntoista ja rohkeaa työväenluokkaa laillisella joukkomurhalla. Annat selviytyneille pari mitalia, pidät puheen & paraatin ja homma on a-ok.
Tankit tässä valikoimasta poistuu droonien ja uusien jalkaväen vimputtimien myötä. Jalkaväestä kehittyy todennäköisesti voimapanssarilla varustettuja kyberneettisiä yksiköitä. Voimapanssari suojaa pienkalipereilta ja sirpalevaikutukselta mikä oli ennen tankin tehtävä.

10 d

Mutta miksi ei pysty? Jos se ohjaajan signaali tulee sieltä kilometrien päästä, niin se ei varmasti kovin paljon kohinatason yläpuolella enää ole. Eikö siinä pitäisi olla suht helppoa huomattavasti lähempää estää
>Eikö siinä pitäisi olla suht helppoa huomattavasti lähempää estää tiedonsiirto jollain pörinäsignaalilla? Jännä että tätä ei ole toteutettu tai ei ole kovin julkisesti mainostettu. Poikkeuksena GPS signaalin häirintä, jota nyt harrastetaan Venäjän maalla. Liekkö ongelma, kun molemmat käyttävät samoja kiinalaisia droneja. Toki maata on aika paljon katettavaksi, mutta tietyillä taajuuksilla olevia lähettimiä on halvempi hommata kuin droneja. Toinen miete on, että dronen signaali luulisi olevan myös kohtuu helppo peilata? Ja näin ollen voisi murkulaa laittaa drone operaattorin niskaan?

10 d

>Aseet kehittyy mutta suojat ei. Sama havainto. Suojauskyky tulee jälkijunassa osittain ymmärrettävistä syistä kun se on reagoimista muutoksiin. Näkyy hyvin miten Ukrainassa Venäjän ilmavoimat eivät pääse tunkeu
Koko ajanhan ryssät kehittelee häkkipanssareita tankkeihinsa. Nyt tosin ovat siirtyneet näihin "liikkuviin latoihin" ja kaiken kruunaa kilpikonna tankki...

10 d

Jokainen joka luulee sodassa olevan kunniaa ei ole ollut sodassa. Ei ole kyllä kunniaa kun vastapuolen ukko yrittää ampua sua päähän, eikä silloinkaan kun vastapuolen ukko yrittää puukottaa sua vatsaan, puhumatta
<The only hope you have is to accept the fact that you're already dead. And the sooner you accept that, the sooner you'll be able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it
Ihmiset automatisoi ittensä vittuun sodankäynnistä hitaasti mutta varmasti.

10 d

Minkä suojassa voittaa, liikkuvuudessa menettää. Ammattilaiset valitsee liikkuvuuden, koska hiki säästää verta.
Niin järkeä saa käyttää eikä haalaria ole pakko käyttää esim. rynnäköissä tai kuperkeikkahommissa mutta puolustusasemissa dronepommia vastaanottaessa se voi silti olla hyödyllinen

10 d

Minkä suojassa voittaa, liikkuvuudessa menettää. Ammattilaiset valitsee liikkuvuuden, koska hiki säästää verta.
Paitsi avomaastossa >you can run, but you cant hide

10 d

Leviää myös omaisille. Hienoa on kun vaimo ja lapset katsoo videolta sun loppuhetket kun joku dronetyyppi kuvaa ja nauraa sun epätoivon. Tajuaa että iskä oli aika tuskissaan ja pelokas ennen kuolemaa. Ennen selit
Niinkuin monet sanonut, niin nyky sodankäynnistä on kunnia kadonnut.

9 d

Niinkuin monet sanonut, niin nyky sodankäynnistä on kunnia kadonnut.
Ihan kun sodassa ikinä mitään kunniaa olisi ollu. nyt valoja päälle

10 d

Tankit tässä valikoimasta poistuu droonien ja uusien jalkaväen vimputtimien myötä. Jalkaväestä kehittyy todennäköisesti voimapanssarilla varustettuja kyberneettisiä yksiköitä. Voimapanssari suojaa pienkalipereilta ja sir
Mitä muuta is / il - lambille?

10 d

Käytännössä siellä ja jopa toisessa maailmansodassa pystyi selviämään pyssyhippasilla piiloutumalla. Nyt ei pysty. Dronet kuvaa kaiken ja niihin saa lämpökamerat ja valonvahvistimet. Jokaista eturintamasektoria
Yhtä lailla maailmansodissa väärässä paikassa väärään aikaan oleminen tiesi kuolemaa, vaikka olisi kuinka syvän poteron kaivanut, mutta siihen aikaan ei toki kuolemasta saanut nättiä mp4-videotiedostoa.

9 d

Yhtä lailla maailmansodissa väärässä paikassa väärään aikaan oleminen tiesi kuolemaa, vaikka olisi kuinka syvän poteron kaivanut, mutta siihen aikaan ei toki kuolemasta saanut nättiä mp4-videotiedostoa.
No tykistökeskitykset oli lähes aina sinne päin. Selvisit suuremmalla todennäköisyydellä. Nythän drone lennätetään suoraan kohteeseen, eikä siinä ole juurikaan epäonnistumisia.
Ennenvanhaan äijät marssitettiin vastakkain isolla aukealla ja johtajat katselivat läheisiltä kukkuloilta kumman äijät riittää pidempään ja se sitten voitti...samalla tietenkin viiniä siemaillen.

10 d

Kyllä. Dronet tehnyt asioista vitun ärsyttäviä jalkaväelle
Varsinkin jossain Ukrainan aroilla. Suomessa taas metsää niin sootanasti ettei droneilla ole samanlaista vaikutusta jalkaväkeen vaikka vittumaisia vehkeitä varmasti ovatkin.

10 d

Kukaan ei itke tai huuda tuskissaan. Lopeta tuon elähtäneen kommarimädätyksen levittäminen. Sen aika loppui jo 30 vuotta sitten. Nyt ei tarvitse kuunella kommarien valheita sodasta kun sen valheelisuuden voi todi
Evoluutio ei ole mikään luomistyötä tekevä luoja. Se ei luo yhtään mitään. Evoluutio ei tee kenellekään mitään tarkoitusta. Ihan näin evoluutioteorian näkökulmasta. Kirjoitat kuin evoluutio olisi luomistyötä tekevä Luoja. T kristitty ykä joka ei usko epäjumaliin kuten evoluutiojumalaan.

9 d

Evoluutio ei ole mikään luomistyötä tekevä luoja. Se ei luo yhtään mitään. Evoluutio ei tee kenellekään mitään tarkoitusta. Ihan näin evoluutioteorian näkökulmasta. Kirjoitat kuin evoluutio olisi luomistyötä teke
aavikkouskonnot taitaa maistua. tulispa jo islamn ja löis teille luun kurkkuun

9 d

aavikkouskonnot taitaa maistua. tulispa jo islamn ja löis teille luun kurkkuun
No islamhan lyö teille ateisteille ensin luun kurkkuun. Ette osaa edes lisääntyä. Huutista wannabe-ateistille, joka uskoo epäjumaliin kuten evoluutiojumalaan, vaikka evoluutioteoria ei edes sisällä jumalaoppia. Ja kristinuskohan syntyi Rooman vallan alla. Eipä ollut aavikkokansaa vaan eurooppalaista kansaa. Euroopan koko 2000-vuotinen kulttuuriperimä, ihmisoikeudet ja tiede sai alkunsa kristityiltä.
ei vaan toimi suomessa. Vähissä on videot joissa dronella lennellään metsässä. Ihan oma syy jos pötköttelee pelloilla yms.

9 d

No islamhan lyö teille ateisteille ensin luun kurkkuun. Ette osaa edes lisääntyä. Huutista wannabe-ateistille, joka uskoo epäjumaliin kuten evoluutiojumalaan, vaikka evoluutioteoria ei edes sisällä jumalaoppia.
Mikä vitun evoluutiojumala? :DDD Huutista vammaiselle
Napoleonin Venäjän retki >Kesäkuussa lähdetään sotimaan >Marssitaan jalan vitun Moskovaan >Pari nopeaa kahinaa <Juuh, joo. Sit pitäis takas lähteä >Puoli miljoonaa kuollutta. 75 000 kotiin elossa. Suurin osa kuollut nälkään ja tauteihin markalla. Sairasta on sotiminen ollut aikanaan.
siks kannattaa olla johtamassa sotaa. kuka vittu tuolla haluu juosta droneja karkuun :D

10 d

Jokainen joka luulee sodassa olevan kunniaa ei ole ollut sodassa. Ei ole kyllä kunniaa kun vastapuolen ukko yrittää ampua sua päähän, eikä silloinkaan kun vastapuolen ukko yrittää puukottaa sua vatsaan, puhumatta
Da Pjortr

10 d

Jokainen joka luulee sodassa olevan kunniaa ei ole ollut sodassa. Ei ole kyllä kunniaa kun vastapuolen ukko yrittää ampua sua päähän, eikä silloinkaan kun vastapuolen ukko yrittää puukottaa sua vatsaan, puhumatta
vitun hieno rappio siellä menossa.

9 d

Mikä vitun evoluutiojumala? :DDD Huutista vammaiselle
Tuossahan tlempänä nyymi kirjoitti että > Miehen on evoluutio luonut sotimaan. Miten evoluutio tekee luomistyötä?

8 d

Tuossahan tlempänä nyymi kirjoitti että > Miehen on evoluutio luonut sotimaan. Miten evoluutio tekee luomistyötä?
>Miten evoluutio tekee luomistyötä? Mylvistä turbovammaiselle mutta mitä muuta voisi odottaa pilven päällä asuvaan ukkeliin uskovista. ei ole mitään luomistyötä :DD Evoluutiota en ala selittämään sinun olisi pitänyt kuunnella biologian tunnilla.

8 d

>Miten evoluutio tekee luomistyötä? Mylvistä turbovammaiselle mutta mitä muuta voisi odottaa pilven päällä asuvaan ukkeliin uskovista. ei ole mitään luomistyötä :DD Evoluutiota en ala selittämään sinun olisi pit
Huutista henkilölle joka uskoo siihen että kaikki olevainen sai alkunsa alkuräjähdyksestä, jota ei pannut alulle mikään. Ja jota ei ole koskaan tieteellisesti laboratoriossa ole saatu aikaan. Ja sitten vielä ne atomit järjestäytyi itsestään ajatteleviksi ihmisiksi. Hyvin on koulun aivopesu ja järjettömät opit lampaana sisäistetty.

8 d

Huutista henkilölle joka uskoo siihen että kaikki olevainen sai alkunsa alkuräjähdyksestä, jota ei pannut alulle mikään. Ja jota ei ole koskaan tieteellisesti laboratoriossa ole saatu aikaan. Ja sitten vielä ne a
Sä saat uskoa mihin lystäät kunhan vaan varaudut siihen että kaikki kaks toimivaa aivosolua omistavaa huutistelee mihin vaan menetkin

8 d

Sä saat uskoa mihin lystäät kunhan vaan varaudut siihen että kaikki kaks toimivaa aivosolua omistavaa huutistelee mihin vaan menetkin
Säkin saat ihan vapaasti uskoa siihen, että se koulun keskinkertaisuus bilsanmaikka tiesi miten tää maailma on saanut alkunsa ja miten se on kehittynyt tähän tilaan. Noita satuja löytyy joka vuosisadalta eri. Kristittyjen luomiskertomus on sentään looginen ja kestänyt aikaa vuosituhansia.
>Noita satuja Nimenomaan satuja. Se että joskus ei tiedetty ei tarkoita että nykyään pitäisi kivikautisiin taikauskoon turvautua. Turha on vammasen kanssa vääntää. mene hoitoon :DDD
Jollain hassulla tavalla näen, että WW2 on ollut osaltaan "reilumpaa" molempien sotilaiden kannalta. Pj-telttoja on voitu pystyttää metsään ilman huolta, että 5 minuutin päästä joku poksauttaa varusteet sotilaineen ilmaan. On voinut pitää kenttäkeittiöitä, lämmittää telttaa melko huoletta ja poltella tupakkia kaikessa rauhassa kuusen juuressa versus nykyaikana. En kuitenkaan vähättele/sano etteikö kussakin sodassa olisi käytetty parhaimmaiksi nähty keinoja ja käytetty teknologiaa ja kaikkea muutakin niin hyvin hyödyksi kuin vain ikinä suinkin mahdollista.

10 d

Verdunissa ammuttiin 10kk aikana n.60 miljoonaa tykin ammusta eli kaksi laukausta per sekunti.
Miettikää sitä sorvien määrää mikä pitäny olla että saatu noin paljon tuotettua ammuksia.

10 d

Kyllä sa int vois panostaa näihin droneihin jo valmiiksi. Inttiin myös koulutushaaraksi drone pilotit.
nykyään spolleilla on, mutta tiiä sitten harjoitellaanko kranujen tiputusta :D

9 d

No islamhan lyö teille ateisteille ensin luun kurkkuun. Ette osaa edes lisääntyä. Huutista wannabe-ateistille, joka uskoo epäjumaliin kuten evoluutiojumalaan, vaikka evoluutioteoria ei edes sisällä jumalaoppia.
Maailma on kylläkin jo 2024 vuotta vanha, saatanan pölvästi.

10 d

Verdunissa ammuttiin 10kk aikana n.60 miljoonaa tykin ammusta eli kaksi laukausta per sekunti.
Teollinen sodankäynti on ihmeellistä toimintaa. Sitten kun vielä muistaa että tämä koko projekti rapahtui 1910 luvulla, kun sähköistäminen oli vasta aluillaan. Siinä on saanut työntää hiiltä koneeseen että saadaan ylläpidettyä sotateollisuuden rattaat pyörimässä.

Your user account is too new to post on this board. You will need to wait for 30 days before you can post. Buy Gold account to unlock all features now.

174 replies by 120 users
Remove ads with a Gold account »