Remove ads with Gold »
Aavedata on kyllä itsessään yksi mystinen tapaus. Menikö Markolla ja Jupella välit poikki? Marko poisti kaikesta sosiaalisesta mediasta kaikki viittaukset Aavedataan. Pari kuukautta sitten aloitti uusi tubekanava, Finn4ghost. Videoilla näkyy Aaveiden jäljillä sarjasta kaikki tutut naamat paitsi Jupe. Jotain ihmeellistä tuossa on käynyt. Onko Jupe ollut jotenkin mulkku äijä ja Marko löi välit poikki? https://www.youtube.com/@Finn4ghostsuomi
27 replies by 18 users
Aaveet vei miehen. Ne pääsivät sen mieleen ja ajoivat hulluksi. Näin kuulin. On nyt hullujen huoneella ollu hetken aikaa.

4 mo

Aaveet vei miehen. Ne pääsivät sen mieleen ja ajoivat hulluksi. Näin kuulin. On nyt hullujen huoneella ollu hetken aikaa.
Hulluksi taisivat tulla ja veljesten välit meni poikki aaveiden riivattua heidät.
Itekin oon miettinyt tuota joskus. Mulla ainakin vähän piippaa narsistitutka Jupen kohdalla. Oon ajatellut että eri teille lähteminen liittyis just siihen, että Jupen kanssa pidempään toimiminen on raskasta, videoilla vaikuttaa egoistiselta ja melko hallitsevalta persoonalta. Olis kyllä kiva jos joku mahdollisesti näiden ihmisten kanssa tekemisissä ollut löytäis tänne ja valottais asiaa. Kiitos tuosta linkistä, en ollutkaan vielä tuollaiseen kanavaan törmännyt.
Jupe taitaa olla sen luokan narsisti, ettei kukaan jaksa sen kanssa puuhastella pitempiä aikoja. Kunhan mutuilen.
00:04
Jupe taistelee helvetin kolmannella tasolla saatanan kätyreitä vastaan diinin kanssa. tulee takaisin kolmannella tuotantokaudella
Olisko klassinen, että kaiken takana nainen. Markohan vaihtui lennosta Tuuliin.

4 mo

Itekin oon miettinyt tuota joskus. Mulla ainakin vähän piippaa narsistitutka Jupen kohdalla. Oon ajatellut että eri teille lähteminen liittyis just siihen, että Jupen kanssa pidempään toimiminen on raskasta, videoilla va
Kelailin eka et tuliko riitaa Aaveiden jäljillä -sarjasta. Mutta tekivät kyllä senkin jälkeen juttuja. Voi olla sekin, että Jupe lähti ajamaan näitä kadonneiden jäljillä yms. juttuja ja Marko olisi halunnut jahdata aaveita.
Jäänmurtaja Tarmon jakso kannattaa katsoa. Tuolla on paljon enemmän mystistä selittämätöntä energiaa kuin pelkkä vanhan laivan henki. Pakko käydä tuolla ens kesänä!
Enpä väitä minäkään tietäväni miksi Jupe on ulkona muun ryhmän uusista kuvioista, mutta perstuntumalta veikkaisin Anthin ja muiden kadonneiden "jäljittämisen" olevan jonkinlainen käännekohta. Ainakin noihin aikoihin tuo muiden eroaminen Aavedatasta sijoittuu. Ehkä Jupen toiminta koettiin liian epäeettiseksi, eikä muu ryhmä halunnut lähteä antamaan omaisille turhaa toivoa? Voihan kyse olla toki ihan vain henkilökohtaisistakin asioista, mutta tässäkin tilanteessa päällimmäinen fiilis on, että kyllä se ongelmatapaus on todennäköisemmin se johon kaikki muut ottivat etäisyyttä.

4 mo

Itekin oon miettinyt tuota joskus. Mulla ainakin vähän piippaa narsistitutka Jupen kohdalla. Oon ajatellut että eri teille lähteminen liittyis just siihen, että Jupen kanssa pidempään toimiminen on raskasta, videoilla va
Kyllä tässä jotain tuollaista on. Noihan perusti oman porukan: finn4ghost. https://www.youtube.com/@Finn4ghostsuomi Tuolla on kysytty samaa asiaa. Vastaus kertoo kaiken: "Tämä jääköön jokaisen itsensä mietittäväksi". Marko poisti kaikesta sosiaalisesta mediasta kaikki Aavedata -viittaukset.

25 d

Kyllä tässä jotain tuollaista on. Noihan perusti oman porukan: finn4ghost. https://www.youtube.com/@Finn4ghostsuomi Tuolla on kysytty samaa asiaa. Vastaus kertoo kaiken: "Tämä jääköön jokaisen itsensä mietittävä
Kysymys oli rahasta ja siitä mihin suuntaan tuota hommaa pitäisi viedä.

24 d

Kysymys oli rahasta ja siitä mihin suuntaan tuota hommaa pitäisi viedä.
Vetikö Jupe tv-sarjasta fyrkat omiin liiveihin?
noi näyttää ihan kytiltä

25 d

Kyllä tässä jotain tuollaista on. Noihan perusti oman porukan: finn4ghost. https://www.youtube.com/@Finn4ghostsuomi Tuolla on kysytty samaa asiaa. Vastaus kertoo kaiken: "Tämä jääköön jokaisen itsensä mietittävä
vähän on vielä kehitettävää tässä markon jutussa

23 d

vähän on vielä kehitettävää tässä markon jutussa
Joo tämä ei ole oikein ottanut tuulta alleen.

22 d

Joo tämä ei ole oikein ottanut tuulta alleen.
Sinänsä siis ihan hieno ajatus, että käydään ulkomailla asti, mutta tuo itse videotuonto oli aika karua ja toivoisin myös tieteellistä kulmaa näihin kun jupen touhuissa sitä ei ole.
Liittyykö keissiin mitenkään?
Olivatko lataamossa aave-PSTD:n takia
Tuuli on Jupen akka. Mutta aluksi oli joku sellainenkin nainen joka ei kuulunut ydinporukkaan.
Jos toinen on halunnut paljon enemmän kaupallistamista mutta tietää että sitten täytyy tekemällä tehdä, ja kusettaa katsojia, tämä ei toiselle käynyt?
Remove ads with Gold »
En tiedä tästä draamasta mutta se ghostboxaus voisi olla joku 5 minuutin osio näillä aavetutkijoilla ja muuten keskittyä kuvaamiseen ja äänten nauhoittamiseen, tai silminnäkijöiden haastatteluun, niin että joku aktuaalinen aave voisi jäädäkin johonkin mediatallenteeseen. Amerikkalainen T.A.P.S jota Suomessakin näytettiin, omasi hienon formaatin tällaiselle tv-sarjana, vaikka tietysti oli feikkiä, ainakin suurimmaksi osaksi. Ghostboxin rätinää en haluaisi kuunnella, vaikka sieltä joskus aika kuumottavia sanoja kuuluukin.
Tai oisko vaikka niin, että koko homma on omakustanteista harrastusta johon menee rahaa ja jos pitää keskittyä perheen elättämiseen niin sitten pitää keskittyä siihen
Sykkii kyl sille jupen muijalle huhhu
En tiedä mutta voisivat molemmat mennä oikeisiin töihin

4 d

En tiedä mutta voisivat molemmat mennä oikeisiin töihin
Jupe on Finnhemsin lääkärikopterissa hems-pelastaja.

4 d

Jupe on Finnhemsin lääkärikopterissa hems-pelastaja.
Aijaa. No sitte perun puheeni.
00:08
paskanpuhuminen vie voimat lopulta

Your user account is too new to post on this board. You will need to wait for 30 days before you can post. Buy Gold to unlock all features now.

27 replies by 18 users
Remove ads with Gold »