Remove ads with Gold »
Paras siipikastike? Tuli testattua kaikki Siipiweikkojen kastikkeet ja hakusessa olisi parempia kastikkeita. XX-Hot/Kamikaze oli näistä paras, mutta edelleen Hooks ravintolan suicide-kastike on paras mitä olen ikinä maistanut. Harmi ettei saa kaupasta.... Onko suosituksia?
16 replies by 11 users
Maistaako jotain noin tulisten kastikkeiden aikana/jälkeen jotain?
varmaa sdän oma soosi,, tuu lybsss

4 mo

Maistaako jotain noin tulisten kastikkeiden aikana/jälkeen jotain?
<ottaa siivet pois uunista >aaah,, <silmät vuotaa samalla kun laittaa kastiketta >saatana,, <haukkaa palan ja kaikki navasta ylöspäin turtuu kivusta >kastike on,,
Veli mä. Vannon xxhotti on parhautta!

4 mo

<ottaa siivet pois uunista >aaah,, <silmät vuotaa samalla kun laittaa kastiketta >saatana,, <haukkaa palan ja kaikki navasta ylöspäin turtuu kivusta >kastike on,,
jotain endorfiinipaskaahan tuossa erittyy

4 mo

Veli mä. Vannon xxhotti on parhautta!
onko räyhäkäs

4 mo

onko räyhäkäs
Ei liian
soossipoikien koukuttavan tulinen soossi tai sit hedelmäisen pehmeä soossi! ihan saatanan hyvää eikä maistu etikalle
Hookin suicide kastike on pelkkää texas peteä, t entinen hook kokki

2 mo

Hookin suicide kastike on pelkkää texas peteä, t entinen hook kokki
Huutista vähä kyl maistuukin
Onko nuo kaupan kastikkeet sitä samaa etikka-litkua mitä Siipiveikkojen ravintoloissa? Vastikään kävin ensimmäistä kertaa noiden ravintelissa ja jäi kyllä sellanen paha maku suuhun, ettei samaa tule kaupasta ostettua.

2 mo

Hookin suicide kastike on pelkkää texas peteä, t entinen hook kokki
kiinnostunut jos tosiaan näin on... mitä texas peteä? Ei ainakaan ihan perus :Dd Kerran oli miedompaa kuin aikaisemmin niim tarjoilia sanoi, että chili erä oli miedompaa. Eli viittaisi siihen, että kyllä siihen jotain lisätään jos on vaan texas peteä muuten:Dd

1 mo

Onko nuo kaupan kastikkeet sitä samaa etikka-litkua mitä Siipiveikkojen ravintoloissa? Vastikään kävin ensimmäistä kertaa noiden ravintelissa ja jäi kyllä sellanen paha maku suuhun, ettei samaa tule kaupasta ostettua.
Sitähän siipikastikkeen kuuluu olla
Texas Pete ja voi. Unohtakaa ne voiaromilla maustetut kasviöljysekoitukset.

1 mo

kiinnostunut jos tosiaan näin on... mitä texas peteä? Ei ainakaan ihan perus :Dd Kerran oli miedompaa kuin aikaisemmin niim tarjoilia sanoi, että chili erä oli miedompaa. Eli viittaisi siihen, että kyllä siihen j
Pelkkää tätä. Ei me siellä itse mitään chilejä fermentoitu

Your user account is too new to post on this board. You will need to wait for 30 days before you can post. Buy Gold to unlock all features now.

16 replies by 11 users
Remove ads with Gold »