Remove ads with a Gold account »
Miten osoitatte dominanssia suhteessanne? >se ei saa koskaan puhua päälleni >pistä se polvilleen eteesi kun saarnaat sille päivän briiffauksessa >pidä sitä kivuissa 24/7 erilaisilla asusteilla kuten tiukasti sidotulla korsetilla >pakota se ottamaan tatuointeja jotka kuvastavat omistajuuttani >pakota se muokkaamaan kehoaan mieluisaksesi (peppureeni, platinablondaus, kauneusleikkaukset) >muistuta sitä aina että yksi nyrkinisku ja se on vainaa >muistuta sitä päivittäin kuinka se on heikompi otus ja mä oon superiorinen luomus testosteronin ja älyn ansiosta
24 replies by 22 users
00:05
en nyt voi jutella juon vellinkiä
Kaksi siimarannetta.
Onko sulla jotenkin huono itsetunto vai miksi sun minäkuva on niin riippuvainen toisesta ihmisestä ja sen toiminnasta ?

23 d

Onko sulla jotenkin huono itsetunto vai miksi sun minäkuva on niin riippuvainen toisesta ihmisestä ja sen toiminnasta ?
Miten voi olla herkkä minäkuva jos näen itseni mahtavana suurena miehenä?
Baittitehtailija iskee taas, eikä ketään kiinnostanut
Taas lähti yksi ilmo Treffiksen paskalangasta.
Kusen ämmäni päälle
Hakkaan jos on eri mieltä

23 d

Miten voi olla herkkä minäkuva jos näen itseni mahtavana suurena miehenä?
Se on kompensointia, mitä egosi tekee.
hyvät voimikset kyl
>se ei saa koskaan puhua päälleni >pistä se polvilleen eteesi kun saarnaat sille päivän briiffauksessa >pidä sitä kivuissa 24/7 erilaisilla asusteilla kuten puristavalla siveysvyöllä >pakota se ottamaan tatuointeja jotka kuvastavat omistajuuttani >pakota se muokkaamaan kehoaan mieluisaksesi (kehonrakennus, solarium, peniksen pidennys) >muistuta sitä aina että yksi raiskaussyyte ja istuu vankilassa maine pilattuna >muistuta sitä päivittäin kuinka se on heikompi otus ja mä oon superiorinen luomus kyvylläni synnyttää uutta elämää ja kuinka koko yhteiskunta on aina minun puolellani ja tukena

23 d

>se ei saa koskaan puhua päälleni >pistä se polvilleen eteesi kun saarnaat sille päivän briiffauksessa >pidä sitä kivuissa 24/7 erilaisilla asusteilla kuten puristavalla siveysvyöllä >pakota se ottamaan tatuointeja jotka
Aika hyviä :D Saitte tällaisen testosteronia tihkuvan kivikasvon naurahtamaan.
nielee mun mällit :D siinähän se
>pese sen pyykit >kokkaa sen ruuat >maksa kaikki >huolehdi kaikesta >tee kaikki >lohduta >kannusta >huolehdi >koita ohjata oikeaan suuntaan >lisäksi ole omassa elämässäsi helvetinmoinen supersuorittaja ja kaikesta selviytyjä <tadaa, olen nyt äiti lapselleni ja sairaanhoitaja potilaalleni! Fiilis on kaikkien miesten kanssa aina tämä sama, siis myös platonisissa- ja perhesuhteissa. Miehet esittävät olevansa kovia äijiä mutta oikeasti ovat etuoikeutettuja mukavuudenhaluisia pikkulapsia, joilla iskee kognitiivinen dissonanssi kun heidän pitäisi yrittää hahmottaa eri ihmisten rooleja ja kokemuksia tässä yhteiskunnassa.
>tatuointeja Pilalla.
Lätkäsen 21 cm pöytään niin alistuu voihkien ihan ite
00:06
muistutan sitä toisinaan konkreettisesti että oon sitä voimakkaampi ja pystyisin halutessani ottamaan sen väkisin ihan millä tavalla vain eikä se pystyisi tekemään asialle _mitään_ en kyllä tiiä kumpi siinä osoittaa dominanssia ja kumpi tottelee, se nimittäin tykkää siitä melkoisesti ja monesti pyytää sitä itse. joskus teen noin ihan pyytämättäkin eli ehkä mä olen se toisen tahtoon alistunut osapuoli muuten ollaan kyllä aika samalla tasolla perheen hierarkiassa

23 d

Miten voi olla herkkä minäkuva jos näen itseni mahtavana suurena miehenä?
Ne joilla se just on heikko, niin vaativat kokoaikaista ulkopuolista egon pönkitystä.

23 d

>pese sen pyykit >kokkaa sen ruuat >maksa kaikki >huolehdi kaikesta >tee kaikki >lohduta >kannusta >huolehdi >koita ohjata oikeaan suuntaan >lisäksi ole omassa elämässäsi helvetinmoinen supersuorittaja ja kaikesta selviy
Kannattaa sitten varmaan miettiä että johtuu sinusta nuo negatiiviset asiat ja muuttaa käytöstäsi ja ajatusmalleja. Ei ole nimittäin tervettä.

23 d

muistutan sitä toisinaan konkreettisesti että oon sitä voimakkaampi ja pystyisin halutessani ottamaan sen väkisin ihan millä tavalla vain eikä se pystyisi tekemään asialle _mitään_ en kyllä tiiä kumpi siinä osoittaa dom
Tarttee sitten vaan osoittaa takaisin että on hullumpi. Yksi väkisinotto liikaa ja kaikki vaikuttaa olevan hyvin kunnes nukahdat ja sitten puukolla kaulaan tai vaihtoehtoisesti tarjoillaan joku myrkkyannos lounaan seassa. Hyvä että olette samalla tasolla kuitenkin.
>Miten osoitatte dominanssia suhteessanne? PaBa mutta vastaan silti. Ei mitään tarvetta osoittaa :D jos olet suhteen mies, sen pitäisi olla itsestään selvää. Ainoastaan huonolla itsetunnolla varustettu poikanen alistaa naista ja todistelee olevansa mies.
Remove ads with a Gold account »
Onko paha jos omat suonet on kun tolla oikeenpuoleisella? T. Tyty
Taidat olla itse se heikompi otus
Pitämällä huolta puolisosta ja hänen hyvinvoinnistaan. Huomioimalla arjessa ja toisaalta tekemällä itse isommat taloudelliset päätökset ja ottamalla vastuun suurista linjoista arjessa. Hieromalla hartioita ja pesemällä selän saunan jälkeen. Suutelemalla otsalle. Suojelemalla.

17 d

Pitämällä huolta puolisosta ja hänen hyvinvoinnistaan. Huomioimalla arjessa ja toisaalta tekemällä itse isommat taloudelliset päätökset ja ottamalla vastuun suurista linjoista arjessa. Hieromalla hartioita ja pesemällä s

Your user account is too new to post on this board. You will need to wait for 30 days before you can post. Buy Gold account to unlock all features now.

24 replies by 22 users
Remove ads with a Gold account »